Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheemme VAATII palvelut ruotsiksi kaupoissa

Vierailija
23.06.2019 |

Vår familj är inte svenskpråkig i och för sig men AV SYMPATI till finlandssvenskarna kräver vi alltid service på svenska i butikerna. Får vi inte det, gör vi språkskyddsanmälan vid Folktingets hemsida. Vi vill städa svenska som i Finland på alla möjliga sätt. Speciellt kräver vi att den obligatoriska studentsvenskan kommer tillbaka. Det är ett otroligt tillskott för det civiliserade samhället att kunna svenska.

Familjen Virtanen, någonstans i södra Finland (vihaajille tiedoksi: EMME SUOSTU PELKÄÄMÄÄN!)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätte kiva!

Ve tar ilmat pihalle ers bils renkaista.

T. Kauppa-apulainen

Vierailija
22/26 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sensijaan että kassalla sanotte hei, sanotte hej. Ja tre tjugo euro tilbaka. Ei kuulosta monimutkaiselta edes minun ruotsintaidoillani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo.

Vierailija
24/26 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, no ymmärrettävästi myyjät joutuvat hoitamaan teidät "vaatijat" kohteliaasti, mutta itse alan asiakkaana v*ttuilemaan kaikille vaatijoille. Jos yksikin ruotsinkielinen alkaa minun kuulteni jotain vaatimaan, niin puutun asiaan heti.

Vierailija
25/26 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että tämä on provo mutta verenpaine nousee ihan vaan siksi että näitä tyyppejä on. Kohtaan tommosia aspana pikkukaupungissakin aina pari kertaa vuodessa. Puhun heille suomea. Mikäli vastaavat ruotsiksi, tuijotan heitä ja sanon että "anteeksi? En puhu ruotsia." niin kauan että suomi tai englanti alkaa taipumaan.

Vierailija
26/26 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tiedoksi: EMME SUOSTU PELKÄÄMÄÄN!

AP

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi