Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kuulla olevani tylsää seuraa ja outo. Ja luulin et meillä oli kiva juhannus!

Vierailija
22.06.2019 |

Olin deittimiehen kanssa hänen kesämökillä. Siellä oli muitakin, sekä pariskuntia että sinkkuja. Hieno huvila järven rannassa.

En tuntenut oloani kotoisaksi paikalla olleiden naisten seurassa. Välttelin heitä ja olin aika paljon omissa oloissani. Toki pyysin tätä mun deittimiestä juttelemaan ja esim kävelylle. Ruuat hain keittiöstä ja söin terassilla tai muualla missä ei ollut näitä naisia. Tänään söin aamiaista deittimieheni kanssa, kun nämä naiset nukkui vielä.

Mulla oli oma huone aitassa niin menin nukkumaan joka ilta jo ennen yhdeksää. Odottelin et tää mies olis tullut toivottamaan hyvää yötä muttei se tullut.

Muuten minusta meillä oli kivaa aina kun ne naiset ei ollut siinä.

Tänään sitten sanoi mulle kotimatkalla et ehkä tämä oli tässä. Kun olen tylsää seuraa ja outo.

Kommentit (170)

Vierailija
21/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä kuulostaa aika oudolta lähteä juhannuksen viettoon porukalla ja viettää se omissa oloissa välttelemällä muita.

No mä välttelin vain niitä naisia, en muita. Ja se paikka oli niin iso, että se oli ihan helppoa. Eilen esim lähdin pyöräileen yhden toisen miehen kanssa katsoon harmaakivikirkkoo. Mun deittimies sanoi et mee vaan kun se laittoi ruokaa. Ja nää naiset oli kanssa siinä keittiössä koko aika touhuamassa.

Ja lähdit vielä paikalla olleen TOISEN MIEHEN kanssa pyöräilemään?

Kieltämättä olet outo kaiken tän perusteella. Jopa psykoottisen käytöksen puolelle tuntuis menevän noi päästit toiset naiset pääsi sisään ja meni henk. kohtaiseksi?? Mitä ihmettä?

Vierailija
22/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunoitte sekasaunassa?

Kenellä oli suurin mela, kellä runsain povi? Ajeltuja reuhkoja, kynittyjä hilloviivoja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faith kirjoitti:

En menisi tuollaiseen useamman vuorokauden kestävään vapaamuotoiseen juhlintaan, jos en tuntisi isosta porukasta ketään muuta kuin sen deittimiehen.

Uusiin porukoihin tutustutaan yhden illan kestävillä kutsuilla (tai sukulaisten osalta muodollisissa sukujuhlissa). Sen jälkeen voi jossain vaiheessa osallistua tuollaiseen reissuun.

Eri asia olisi, jos edes tuntisi jo sen seuralaisensa, mutta jos hänkin on vain joku "deittimies", niin tuollainen tuiki tuntemattomien keskellä vuorokausitolkulla oleileminenhan olisi painajaismaista! Kuka tahansa vaikuttaisi vähän oudolta noissa olosuhteissa, lukuunottamatta super ekstrovertteja seuranaisia ja -miehiä.

Minä olen tuntenut tämän miehen jo viiden vuoden ajan mutta ollaan tapailtu pari kuukautta. En halua syöksyä suinpäin suhteeseen, vaan edetä rauhallisesti. Ja siellä oli myös mun serkku mukana ja yksi toinen lapsuuden tuttu.

Vierailija
24/170 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta siis oli tuossa kivaa? Jäi vähän epäselväksi.

No se paikka oli kiva ja kaunis ja ruoka oli hyvää. Vaikka ne naiset siellä katsoi kun hain ruokaa keittiöstä.

Kävin uimassa ja katsomassa sitä kirkkoakin. Ja juttelin mun deittimiehen kanssa kolme tai neljä kertaa.

Vierailija
25/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän sun jumpata tota sun naisvihaasi?

Vierailija
26/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä kuulostaa aika oudolta lähteä juhannuksen viettoon porukalla ja viettää se omissa oloissa välttelemällä muita.

No mä välttelin vain niitä naisia, en muita. Ja se paikka oli niin iso, että se oli ihan helppoa. Eilen esim lähdin pyöräileen yhden toisen miehen kanssa katsoon harmaakivikirkkoo. Mun deittimies sanoi et mee vaan kun se laittoi ruokaa. Ja nää naiset oli kanssa siinä keittiössä koko aika touhuamassa.

Noin minäkin olisin tehnyt. Helpompi on jutella oudon miehen kans kuin naisten.

Vierailija
27/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap, muttei ole naisvihaa jos ei osaa jutella outojen naisten kanssa.

Vierailija
28/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, en olekaan ajatellut noin. Mutta en minä niitä naisia vihaa. Minusta he halveksi minua. Se oli pelottavaa.

Vierailija
29/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valvonut ja miettinyt juhannuksen tapahtumia koko yön. Varmaan se kirvoitti noi kommentit deittimieheltä, kun pyysin päästä sieltä pois jo eilen. Hän joutui sitten lähtemään viemään minua Turkuun vähän kesken kaiken.

Vierailija
30/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele. Mitä sinä teit siellä yhteisen olemisen eteen ? Muut naiset ja miehetkin häärivät keittiössä, että porukka saa ruokaa ja sinä vaan uiskentelet ja käyt pyöräilemässä ja lokkeilet valmiiseen pöytään ? Juu, en todellakaan ihmettele, että deittisi on tota mieltä.

Vierailija
31/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se deittailu oli sun osalta sitten siinä.

Sosiaalisella miehellä on ystäväpiiri, ja kumppanikseen hän ei nyhveröä kaipaa. Et läpäissyt testiä.

Vierailija
32/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juttelin siellä deittimiehen kanssa kolme-neljä kertaa todella pitkään, minun serkun ja hänen kaverin kanssa varmaan pari tuntia aattoiltana, tän pyöräilymiehen kanssa pari kertaa kanssa ja sitten vielä yhden miehen kanssa jonka tunnen. Puhuttiin kaikista asioista. Miesten kanssa minulla aina synkkaa.

Minusta naiset ovat ilkeitä ja niiden kanssa ei voi puhua, koska niillä on aina jotain taka-ajatuksia.

Vierailija
33/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Mutta jos totta, niin joo, olet tylsä ja outo. Ja v*tun tyhmä kanssa. 

Vierailija
34/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, en olekaan ajatellut noin. Mutta en minä niitä naisia vihaa. Minusta he halveksi minua. Se oli pelottavaa.

Piilottelet heiltä, et osallistu hommiin, hengaat vain muiden miesten kanssa. Jännä joo.

Vierailija
35/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin kuvitella tilanteen. Liian sitova ainakin minulle. Turvaton olo sinulla on ollut. Ymmärrän hyvin käytöksesi.

Puhu sen deittisi kanssa. Kerro. Tunteista on hyvä kertoa.

Sitten näet miltä sinusta tuntuu ja miten deitti reagoi.

Kun on avoin, niin on rehdillä pohjalla ja sen mukaan voi katsoa mihin suuntaan juttu etenee.

Minusta käytöksesi ei ollut outoa. Ihan normaalia on olla epämukavaa, jos on epävarma olo. Sellaiseen sisäänpäin lämpiävään on vaikea mennä mukaan... ne ei halua. Ne haluaa ihmetellä mielestään outoja. Enkä tiedä, että kuka sellaiseen sitten haluaisi? Mä en...

Mua ei ainakaan kanat kiinnosta.

Ota asia esiin ja ole rohkea deitin suhteen. Sitten näet.

Jos et halua, niin annat olla. Asiat kyllä menee.

Vierailija
36/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faith kirjoitti:

En menisi tuollaiseen useamman vuorokauden kestävään vapaamuotoiseen juhlintaan, jos en tuntisi isosta porukasta ketään muuta kuin sen deittimiehen.

Uusiin porukoihin tutustutaan yhden illan kestävillä kutsuilla (tai sukulaisten osalta muodollisissa sukujuhlissa). Sen jälkeen voi jossain vaiheessa osallistua tuollaiseen reissuun.

Eri asia olisi, jos edes tuntisi jo sen seuralaisensa, mutta jos hänkin on vain joku "deittimies", niin tuollainen tuiki tuntemattomien keskellä vuorokausitolkulla oleileminenhan olisi painajaismaista! Kuka tahansa vaikuttaisi vähän oudolta noissa olosuhteissa, lukuunottamatta super ekstrovertteja seuranaisia ja -miehiä.

Minä olen tuntenut tämän miehen jo viiden vuoden ajan mutta ollaan tapailtu pari kuukautta. En halua syöksyä suinpäin suhteeseen, vaan edetä rauhallisesti. Ja siellä oli myös mun serkku mukana ja yksi toinen lapsuuden tuttu.

Juu, tämän perusteella kyllä sanoisin että et todellakaan ole ihan normaali ja miehellä on ihan hyvä syy lopettaa deittailu. Olen introvertti ja ujo ja todellakaan ei olisi noin hankalaa paikassa jossa olisi tuttuja mukana, ja olet tuntenut miehen 5 vuotta ja viikonlopun aikana juttelitte 3-4 kertaa?

Vierailija
37/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä juttelin siellä deittimiehen kanssa kolme-neljä kertaa todella pitkään, minun serkun ja hänen kaverin kanssa varmaan pari tuntia aattoiltana, tän pyöräilymiehen kanssa pari kertaa kanssa ja sitten vielä yhden miehen kanssa jonka tunnen. Puhuttiin kaikista asioista. Miesten kanssa minulla aina synkkaa.

Minusta naiset ovat ilkeitä ja niiden kanssa ei voi puhua, koska niillä on aina jotain taka-ajatuksia.

Tai ei kaikki naiset ole ilkeitä mutta monet ovat.

Vierailija
38/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai ei kaikki naiset ole ilkeitä mutta monet ovat.

Lumihiutale.

Vierailija
39/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvitella tilanteen. Liian sitova ainakin minulle. Turvaton olo sinulla on ollut. Ymmärrän hyvin käytöksesi.

Puhu sen deittisi kanssa. Kerro. Tunteista on hyvä kertoa.

Sitten näet miltä sinusta tuntuu ja miten deitti reagoi.

Kun on avoin, niin on rehdillä pohjalla ja sen mukaan voi katsoa mihin suuntaan juttu etenee.

Minusta käytöksesi ei ollut outoa. Ihan normaalia on olla epämukavaa, jos on epävarma olo. Sellaiseen sisäänpäin lämpiävään on vaikea mennä mukaan... ne ei halua. Ne haluaa ihmetellä mielestään outoja. Enkä tiedä, että kuka sellaiseen sitten haluaisi? Mä en...

Mua ei ainakaan kanat kiinnosta.

Ota asia esiin ja ole rohkea deitin suhteen. Sitten näet.

Jos et halua, niin annat olla. Asiat kyllä menee.

Kiitos. Minä jo ajattelinkin, että laitan viestiä sille miehelle että haluan jutella ja selittää. Minun on niin kauhean ikävä häntä jo nyt. Hän on sellainen voimakas, lämmin ja turvallinen. Ehkä hän ymmärtää tämän.

Vierailija
40/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäkohteliasta oli apn käytös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi