Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain kuulla olevani tylsää seuraa ja outo. Ja luulin et meillä oli kiva juhannus!

Vierailija
22.06.2019 |

Olin deittimiehen kanssa hänen kesämökillä. Siellä oli muitakin, sekä pariskuntia että sinkkuja. Hieno huvila järven rannassa.

En tuntenut oloani kotoisaksi paikalla olleiden naisten seurassa. Välttelin heitä ja olin aika paljon omissa oloissani. Toki pyysin tätä mun deittimiestä juttelemaan ja esim kävelylle. Ruuat hain keittiöstä ja söin terassilla tai muualla missä ei ollut näitä naisia. Tänään söin aamiaista deittimieheni kanssa, kun nämä naiset nukkui vielä.

Mulla oli oma huone aitassa niin menin nukkumaan joka ilta jo ennen yhdeksää. Odottelin et tää mies olis tullut toivottamaan hyvää yötä muttei se tullut.

Muuten minusta meillä oli kivaa aina kun ne naiset ei ollut siinä.

Tänään sitten sanoi mulle kotimatkalla et ehkä tämä oli tässä. Kun olen tylsää seuraa ja outo.

Kommentit (170)

Vierailija
41/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä kuulostaa aika oudolta lähteä juhannuksen viettoon porukalla ja viettää se omissa oloissa välttelemällä muita.

No mä välttelin vain niitä naisia, en muita. Ja se paikka oli niin iso, että se oli ihan helppoa. Eilen esim lähdin pyöräileen yhden toisen miehen kanssa katsoon harmaakivikirkkoo. Mun deittimies sanoi et mee vaan kun se laittoi ruokaa. Ja nää naiset oli kanssa siinä keittiössä koko aika touhuamassa.

Tässä kohtaa provo meni yli 😀.

Vierailija
42/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa satusetä Anderssenin juttuja tää. Luulit, että oli ” kiva juhannus” vaikka ei susta siltä alunperinkään tuntunut. Deittimiehet kalsareissas...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta siis oli tuossa kivaa? Jäi vähän epäselväksi.

No se paikka oli kiva ja kaunis ja ruoka oli hyvää. Vaikka ne naiset siellä katsoi kun hain ruokaa keittiöstä.

Kävin uimassa ja katsomassa sitä kirkkoakin. Ja juttelin mun deittimiehen kanssa kolme tai neljä kertaa.

olisit malttanut vähät.

Vika lause paljastaa lopullisesti jutun keksityksi.

Höh!

Vierailija
44/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tämä on provo mutta larppaa a-klusterin persoonallisuushäiriötä.

Vierailija
45/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekeskeiset ihmiset ovat hiton ärsyttäviä. Kaikki aatokset pyörii vain oman navan ympärilllä eikä oteta tippaakaan muiden tunteita huomioon kun itellä on "kivaa".

Vierailija
46/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäkohteliasta oli apn käytös.

Etkö koskaan ole ollut oudossa tilanteessa?

Kai aapee Jännästi sitä deittiäkin.

Liian monta liikkuvaa.

Tutkivia katseita ja arvosteleva naisia... kai siinä voi olla ihan jännitystä.

Aapeellä ihan normi kommonikointua siellä vaikka kuinka paljon...

Empatiaa sinulle aapee. Täällä palstalla on näitä arvostelijoita niin paljon, ketkä tietää ruuanlaitosta ja viinin mausta paljon, mutta muista asioista vähemmän.

Vierailija
47/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut sekasaunoivat, ryyppäsivät, panivat ym. Hauskaa ja aapee pakoili muita?

Panitko edes deittimiehen kanssa?

Vierailija
48/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitto ne naiset sulle siellä ruokaa kuitenkin. Vaikkei heidän seuransa sinulle kelvannutkaan.

Vierailija
49/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdit useaksi yöksi mökille täysin tuntemattomien kanssa?

... joiden kanssa ei edes halua jutella eikä tutustua?

Annas kun arvaan: sinä olit selvin päin etkä osallistunut juopotteluun. Toiseksi kaikki muut tunsivat toisensa paitsi sinä.

Mutta älä suotta murehdi mennyttä miestä, olihan sinulla itselläsi ihan kiva juhannus. Se on aivan oikein, että et mennyt mukaan muiden hulinaan ja pilannut sillä omaa juhannustasi.

Vierailija
50/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäkohteliasta oli apn käytös.

Etkö koskaan ole ollut oudossa tilanteessa?

Kai aapee Jännästi sitä deittiäkin.

Liian monta liikkuvaa.

Tutkivia katseita ja arvosteleva naisia... kai siinä voi olla ihan jännitystä.

Aapeellä ihan normi kommonikointua siellä vaikka kuinka paljon...

Empatiaa sinulle aapee. Täällä palstalla on näitä arvostelijoita niin paljon, ketkä tietää ruuanlaitosta ja viinin mausta paljon, mutta muista asioista vähemmän.

Kiitos ihana! Ymmärsit minun tilanteeni!

Vierailija
51/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta siis oli tuossa kivaa? Jäi vähän epäselväksi.

Varmaan retki kivikirkolle? Tai kun sai rauhassa syödä terassilla muiden häiritsemättä?

Vierailija
52/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kieltämättä kuulostaa aika oudolta lähteä juhannuksen viettoon porukalla ja viettää se omissa oloissa välttelemällä muita.

No mä välttelin vain niitä naisia, en muita. Ja se paikka oli niin iso, että se oli ihan helppoa. Eilen esim lähdin pyöräileen yhden toisen miehen kanssa katsoon harmaakivikirkkoo. Mun deittimies sanoi et mee vaan kun se laittoi ruokaa. Ja nää naiset oli kanssa siinä keittiössä koko aika touhuamassa.

Noin minäkin olisin tehnyt. Helpompi on jutella oudon miehen kans kuin naisten.

Minä juttelin siellä deittimiehen kanssa kolme-neljä kertaa todella pitkään, minun serkun ja hänen kaverin kanssa varmaan pari tuntia aattoiltana, tän pyöräilymiehen kanssa pari kertaa kanssa ja sitten vielä yhden miehen kanssa jonka tunnen. Puhuttiin kaikista asioista. Miesten kanssa minulla aina synkkaa.

Minusta naiset ovat ilkeitä ja niiden kanssa ei voi puhua, koska niillä on aina jotain taka-ajatuksia.

Siinä olen samaa mieltä, et naisten kanssa keskustellessa ne puheet menee ennemmin tai myöhemmin juoruamiseksi.

Vierailija
53/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitto ne naiset sulle siellä ruokaa kuitenkin. Vaikkei heidän seuransa sinulle kelvannutkaan.

Ei ne tehneet juuri mitään ruokia. Päivystivät keittiössä ja katsoivat kuka söi ja joi mitenkä paljon.

Vierailija
54/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vaan ulkopuolelta tulevien on vaikea päästä ryhmän henkeen kiinni. Ryhmään, jossa on tunnettu jo vuosia ja vuosikymmeniä, on niin hioutunut tietyt kuviot, että kun joku ulkopuolelta tulee niitä sekoittamaan, niin se saattaa aiheuttaa hämmennystä.

Vierailija
55/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus vaan ulkopuolelta tulevien on vaikea päästä ryhmän henkeen kiinni. Ryhmään, jossa on tunnettu jo vuosia ja vuosikymmeniä, on niin hioutunut tietyt kuviot, että kun joku ulkopuolelta tulee niitä sekoittamaan, niin se saattaa aiheuttaa hämmennystä.

Ap:han sanoi, et tuntee nämä ihmiset jo vaikka kuinka kauan. Lue koko ketju ennenko kommentoit!

Vierailija
56/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on outo, oli tämä sitten provo tai tositarina.

Vierailija
57/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psyykkisiä ongelmia ja jotain nepsy-problematiikkaa, on mun diagnoosi.

Vierailija
58/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lähdit useaksi yöksi mökille täysin tuntemattomien kanssa?

... joiden kanssa ei edes halua jutella eikä tutustua?

Annas kun arvaan: sinä olit selvin päin etkä osallistunut juopotteluun. Toiseksi kaikki muut tunsivat toisensa paitsi sinä.

Mutta älä suotta murehdi mennyttä miestä, olihan sinulla itselläsi ihan kiva juhannus. Se on aivan oikein, että et mennyt mukaan muiden hulinaan ja pilannut sillä omaa juhannustasi.

Tunnen nämä ihmiset ennestään paitsi kaksi naista. Nämä kaikki miehet on mun ihan hyviä tuttavia opiskeluista ja työkuvioista. Nämä naiset tunnen vain miesten kautta, eli en kovin hyvin. Toisen avioparin häissä olin kyllä mukana.

Ja minä en ollut ”selvin päin” mutten humalassakaan.

Vierailija
59/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Porvoon saaristossa mökki. Lähde sinne mukaan. Riittää kun osaa jalkansa levittää.

Vierailija
60/170 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttäisi seurustella jonkun kanssa 2kk ja kutsua tämä mökilleni ja tyyppi vain menisi joka ilta klo 21 nukkumaan ilman tietoakaan seksistä. Ja olen nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi