Oletko lähettänyt jotain noloa tekstaria väärälle henkilölle?
Kommentit (22)
Yökerhosta klo 02:30 lähti anopille tekstari jossa kerroin olevani yökerhossa hyvässä humalassa ja istuvani ex-poikaystäväni seurassa ;)... kaverille oli tarkoitus lähettää...
joo ja mä lähetin vahingossa sellasen viestin et " ois parempi ostaa hyvä lahja mulle" oli tarkotus mennä veljelleni mut lähetinkin yhelle hoitamani lapsen äidille :D ja synttärini oli siis tulossa :D
perjantai iltana yhdentoista jälkeen" milloin oot tulossa kotiin" tarkoitus oli mennä tyttärelle!!
ihmettelin sisarelleni, että mieheni aikoi viedä minut elokuviin keskellä arkea ja oli jo kysynyt anoppia katsomaan lapsia. Toki kyseinen viesti lähti miehelleni...
Eikös se ole ihan normi, että jos puhuu viestissä jostain kolmannesta ihmisestä, lähettääkin viestin sitten ajatuksissaan tälle...
Kerran tein piiiitkän tekstiviestin jossa haukuin totaalisesti miehen, jonka kanssa olin käynyt muutamilla treffeillä.
Itseasiassa minä pidin tuosta miehestä enkä tiedä miksi tai kenelle viestiä tein. Luultavasti vain huvikseni itselleni (joo tiedän, oudot harrastukset).
No sitten tietenkin käsiini tuli joku kohtaus ja rämppäsin pari kertaa sitä " ok" nappia jolloin viesti lähti aakkosissa ensimmäiselle, ja sehän tietenkin oli tuo mies. :)
Ei mitään noloa sinänsä, mutta ihmetteli varmaan, että miksi hampaat on merkittävät, että niistä hänelle kerron, kun en ollu uutenkaan pitäny yhteyttä.
Tarkoitus oli kutsua tuttavaäiti lapsinen meille kylään...no, viestin sai joku ventovieras nainen, joka oli ilmeisesti muuttanut erilleen poikakaveristaan, sillä hän vastasi " Ari EI enää omista tätä kännykkää, vai muka lastenkutsuille!"
Taisi olla joku mustis muija...Silloin ei naurattanut, nyt jo huvittaa:)
Kerran joulun alla tuli ihan oudosta numerosta viesti, että " äiti ja isä tulkaa hakemaan mut pois en enää kestä täällä. T. ainoa tyttärenne" .
Jäi kyllä vaivaamaan, että mikähän tilanne oli kyseisen viestin lähettäjällä.
Kaiken tilityksen loppuun lisäsin: Halitko mua, kun tulet?
No viesti menikin mun kaverille (joka tosin lupasi halia!)
vastasin hänelle että just aivan samaa mieltä =) No.. viesti meni miehelleni.. siis ei rakastajalleni niin kuin piti ;) ai hitsi.. ja aina oon ollu muka niin varovainen ja nyt kävi näin ;)
Vierailija:
vastasin hänelle että just aivan samaa mieltä =) No.. viesti meni miehelleni.. siis ei rakastajalleni niin kuin piti ;) ai hitsi.. ja aina oon ollu muka niin varovainen ja nyt kävi näin ;)
kai katsoit, kenelle kännykkänumero kuului??? Ja selvittelit asiaa??
ja tietysti laitoin viestin sille työkaverille, ajatuksissani kun olin. Ihan kauheaa oli. En enää hauku ikinä ketään. Tekstarilla!
minä sain joskus joulun alla viestin, jossa oli vaan piiiitkät rivit sydämiä ja huutomerkki perässä...
Ihmettelin (ihastuneena...), että mitenkäs se ukkoni nyt noin romanttiseksi on äitynyt, kun yleensä on mua kohtaan tosi tyly ja v:mäinen. Luulin vielä, että oli työkännystään lähettänyt, mutta otin kuitenkin numerotiedustelusta selvää, kenelle kuuluu numero, josta viesti tuli; odotettu pettymyshän siitä seurasi, kun numero kuuluikin jollekin ruokolahtelaiselle miehelle =-((. Oli siinä joku ihana mies tarkoittanut lähettää viestin jollekin onnelliselle...
tai oikeastaan anopin miehestä, aika rajusti arvosteltiin (äijä on ihan sovinisti ,ei arvosta ketään naista. lisäksi kateellinen kaikille).
annettiin tulla tuutin täydeltä ja tietty kun anopin etunimi oli mainittu, niin miehellä oli kännyssä päällä systeemi että känny soitti anopille kun sanoi nimen :((
Oli mennyt 3 minuuttia meidän höpinöitä puhelinvastaajaan. Mies tajusi mokan kun seuraavan kerran katsoi kännyään..
Tosta on aikaa muutama vuosi mutta edelleen hävettää.
kaipailin kerran käsirautojen avaimia ja totta kai lähetin viestin ystävälleni, johon en ollut pitänyt yhteyttä pariin vuoteen...
puhelinnumero numerotiedusteluun saadakseni miehen osoitteen joulukorttia varten.. No lähetin tietysti tämän pelkän numeron miehelle itselleen.. no siltä tuli vaan vastaus " että ihan hyvähän se on mullekin muistuttaa välillä mikä mun numero on" voi NOLO!!
Mulle itselle tuli kerran viesti että " laivamatka varattu kolmelle t. äiti" .. oma äitini seisoi vieressä eikä kyllä tiennyt laivamatkasta mitään :)
oli siinä selittelemistä.