Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koira menee edelleni joka asiassa.

Vierailija
22.06.2019 |

Nyt mulle riitti, en aio enää koskettaakkaan tai lähestyä kumppania missään muodossa.
Hoidetaan lapset yhdessä ja asutaan samassa osoitteessa, tehdään kotitöistä lista.
En ole saanut häneltä minkäänlaista huomiota läheisyyttä.
Sen sijaan koiraansa hän jaksaa hellitellä, varmaan antaskin hänelle jos vaan olis uros koira.
Viimenen niitti tuli hänen päivityksään siitä kuinka hän on parhaassa seurassa kun on koiran kanssa touhuumassa.
Koira on täys paska, haukkuu ja herättää lapsia, varastaa pöydältä...

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa rasittavalta. Olen yksin asuva naisihminen ja mulla on koiria, mutta silti huomaan minäkin tuon joidenkin hurahtuneisuuden, osalle ihmisistä koirat ei ole enää koiria vaan niitä kohdellaan kuin ihmisiä, lenkilläkin tulee jatkuvasti vastaan näitä, joita koira määrää, jos koira haluaa seisoa paikoillaan keskellä tietä tuijottamassa toisen koiria, niin sitten siinä seisotaan, vaikka toinen koirineen pysähtyisi hyvän matkan päähän odottamaan, että tie olisi "auki" niin siinä vaan törötetään, koska koira haluaa.

n.

Eli niiden ihmisten pitäisi repiä koiransa sivuun, koska SINÄ haluat niin? Nämä koirajutut on vielä aika uusia minulle, itse koen että meidän nuori koira joutuu elämään pääasiassa meidän ihmisten tarpeisiin sopeutuva elämää. Ulkoillessa toteutetaan koiran tarpeita ja toiveita. Siis sen oman koirani.

Jos kohdataan, niin sano ihan ääneen sinun toiveesi, älä jätä minua arvailemaan.

Pitää muistaa, että osa ihmisistä on autistisia, eivätkä ymmärrä, että jos joku jää koirineen 5 metrin päähän seisomaan ja tuijottamaan, niin he ehkä haluaisi mennä ohitse, eivätkä muutenvain siinä seisoskele ja pidä jotain tuijotuskilpailu. Autistisille ei kyllä pitäisi mitään koiria antaa, kun eivät osaa edes ihmistä lukea, niin miten sitten koiraa?

Ja sitten kun niille ärähtää ilmiselvän asian, eli: Voisitko väistää! Niin sitten loukkaantuvat ikihyviksi ja pitävät ikävänä ihmisenä. Huokaus.

Tälläiset ihmiset tunkevat sen vtun piskinsä kanssa jopa kauppaan ja suuttuvat kun asiasta huomauttaa. Seuraavan kerran ajan sen itikan päältä ostoskärryillä.

Te ette usko edes kun henkilökunta asiasta sanoo.

Vierailija
42/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiraihmiset on jollain lailla pelottavia vaikka koirat onkin periaatteessa ihan ok kunhan osaavat käyttäytyä. Olin hiljattain tosi ihastunut yhteen mieheen ja hän minuun, juttu luisti ja kaikki kohdillaan. Tai siis melkein kaikki. Kävi ilmi hänelle kuitenkin se rakkaista rakkain ja jo yhden koiraihmisen kanssa seurustelleena sai jäädä tämä suhde. En vaan ymmärrä enkä ole moiseen valmis.

Tsemppiä ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskollinen ja kaikenhyväksyvä koira on usealle helpompi kaveri kuin ihminen. Nämä koiraihmiset ei osaa olla ihmisten kanssa. Koira on alempana ja sitä voi käskeä, ihmistä ei. Koira tottelee hölmömpääkin. Ihminen ei.

Vierailija
44/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiraihmiset on jollain lailla pelottavia vaikka koirat onkin periaatteessa ihan ok kunhan osaavat käyttäytyä. Olin hiljattain tosi ihastunut yhteen mieheen ja hän minuun, juttu luisti ja kaikki kohdillaan. Tai siis melkein kaikki. Kävi ilmi hänelle kuitenkin se rakkaista rakkain ja jo yhden koiraihmisen kanssa seurustelleena sai jäädä tämä suhde. En vaan ymmärrä enkä ole moiseen valmis.

Tsemppiä ap!

Mulla on koira ja huolehdin siitä todella hyvin.  En voisi laiminlyödä sen hoitoa parisuhteen takia. 

En kuitenkaan ymmärrä miten normaali lemmikkieläimen hoitaminen voi vaikuttaa parisuhteeseen?

Toivottavasti kukaan ei laiminlyö hoitoa parisuhteen takia. 

Vierailija
45/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä suhde AP:lla on takana? Lähtisin miettimään asiaa siltä kantilta, onko naisen käytös muuttunut suhteen alkuun verrattuna. Oliko koira naisella jo ennen suhdetta, vai onko hankittu vasta suhteen aikana? Tuo työkseen kouluttaminen on sellainen juttu, että ymmärrän sen suhteen lemmikkiin paneutumisen. Tämä kuitenkin antaa naisesta huonosti ihmisten kanssa toimeen tulevan kuvan, jos oman perheen seura ei kiinnosta. Samoin ihmettelen tuota seikkaa ettei ole osannut kouluttaa omaa koiraansa, vaikka työskenteleekin kouluttajana. Ammattitaidon puutetta?

Vierailija
46/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa rasittavalta. Olen yksin asuva naisihminen ja mulla on koiria, mutta silti huomaan minäkin tuon joidenkin hurahtuneisuuden, osalle ihmisistä koirat ei ole enää koiria vaan niitä kohdellaan kuin ihmisiä, lenkilläkin tulee jatkuvasti vastaan näitä, joita koira määrää, jos koira haluaa seisoa paikoillaan keskellä tietä tuijottamassa toisen koiria, niin sitten siinä seisotaan, vaikka toinen koirineen pysähtyisi hyvän matkan päähän odottamaan, että tie olisi "auki" niin siinä vaan törötetään, koska koira haluaa.

n.

Eli niiden ihmisten pitäisi repiä koiransa sivuun, koska SINÄ haluat niin? Nämä koirajutut on vielä aika uusia minulle, itse koen että meidän nuori koira joutuu elämään pääasiassa meidän ihmisten tarpeisiin sopeutuva elämää. Ulkoillessa toteutetaan koiran tarpeita ja toiveita. Siis sen oman koirani.

Jos kohdataan, niin sano ihan ääneen sinun toiveesi, älä jätä minua arvailemaan.

Jos ei ole koiraa osannut kouluttaa tottelemaan käskyjä, niin kyllä, sitten käytetään fyysistä pakotetta ja hyödynnetään siinä hihnaa, josta vetämällä koiran saa liikkeelle vaikka sitten perässä raahattua.

Ei tietenkään koirakaan saa vallata tietä, vaan pitää antaa muille tilaa kulkea, enkä yleensä tuollaisia ohita ihan vierestä koska mistä sen tietää jos mamin mussu haluaa minun koirien luokse ja kyllähän sen pitää saada mitä haluaa, kun taas itse en anna koirieni muita moikkailla, ollaan lenkillä eikä millään koirapuistoretkellä.

Peruskohteliaisuus ja liikennelaki on koiranomistajilla hukassa, eihän ihmisetkään huvikseen törötä keskellä tietä ja oleta, että muut vaan kiertää, miksi sitten koira omistajineen saisi vallata kaksi kolmasosaa tiestä tai toisinaan jopa koko tien (kun koira on eri puolella tietä kuin omistajansa jan hihna välissä).

Kaltaistesi vuoksi koira-ajokortti olisi hyvä olla pakollisena, kun ei se maalaisjärki kaikilla toimi.

T: Sen jonka tekstiä lainasit.

Kerran (muutamia vuosia sitten) kävelin pururadalla ja vastaan tuli mies kahden ison koiran kanssa, koirat kyljessä kiinni, joten en edes ajatellut, että olisivat olleet irrallaan. Mielessä oli tietysti, että huh, koska tie oli kapea.

Kun oltiin muutaman metrin päässä kohtaamisesta, mies sanoi hiljaisella äänellä lyhyesti jotain ja koirat sujahtivat metsään - siis kiersivät minut. Ohitettuani miehen, katsoin taakseni ja taas olivat koirat miehen rinnalla.

Olin todella vaikuttunut. Ilmeisesti olivat työkoiria ja tiukassa koulutuksessa, joka toimi.

Vierailija
47/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koira pääsi kauppakorkeakoulun jälkeen heti johtotehtäviin ja kk palkkakin on viisinumeroinen. Itse tienaan työkkärissä 500 kuussa netto. Koira ei suostu maksamaan ulkomaanmatkojani edes Viroon vaikka itse käy kerran vuodessa alpeilla laskettelemassa ja toisen kerran syksyllä pari viikkoa tropiikissa. On rakennuttanut pihalle koiranlinnan, itse asun vuokramökkissä kantovedellä (putket jääty talvela ja halkes). Vaimo muutti jo koiralle. Emmä tiedä, jotenkin tasa-arvoa ja arvostusta kaipaisin koiralta sekä yhteiskunnalta toimia, että ees elarusrahaa jepeltä saisin. Se on tavallaan helpotus, että vaimo ei enää mökissä pyöri, aika kovaääninen käskyttäjä se oli. Alunperin kasvatti koirankin ja maksoin sen koulutuksen. Jees, eli hyväluonteinen nainen jolta löytyy asunto mutta EI koiraa olis hakusessa. Joku tommonen kilpikonna tai maksimissaan hamsteri saa olla lemmikkinä.

Vierailija
48/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näethän ap jo näistä vastauksista millaiseen logiikkaan koiraihmiset kykenevät. Yksi tuo esiin koiran viattomuuden kaikkeen, toinen syyttää sinua mustasukkaisuudesta vaikka kyseessä on persijeelleen menevä parisuhde.

Näin myös meillä.Koira on ykkönen, minulle.Ei kyllä ole miestä, mutta ei mene yksikään mies koiran edelle!

Vierailija
49/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikein mielenkiintoinen tapaus.

Sykologian kurssilla oli tämmöinen esimerkkitapaus.

Siinä mies paritteli mielummin koiran kanssa, kuin naisen.

Ei kuulemma auttanut sekään, että nainen muuttui koiraksi.

Kävi oikein leikkauksissa , että ois todellinen koira.

Siinä kävi sitten niin että, nainen otti itselleen uros susikoiran.

Vierailija
50/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on hyvä silloin , kun ei ole itse valmis mihinkään kompromisseihin. Ihmisten kanssa suhde on monimutkaisempi ja se toinenkin pitää huomioida. Koiran voi jättää huomioimatta ja huomioida oman mielensä mukaan. Koitan voi jättää päiväksi kotiin ja sanoa, että se nukkuu päivät tyytyväisenä. Ja yöt tyytyväisenä eli nukkuu elämänsä tyytyväisenä, vaikka on luotu kulkemaan. Ihminen vaatii enemmän ja sanoo asioit, joita toinen ei halua kuulla.

Vierailija
51/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap!

Mulla on koira ja huolehdin siitä todella hyvin.  En voisi laiminlyödä sen hoitoa parisuhteen takia. 

En kuitenkaan ymmärrä miten normaali lemmikkieläimen hoitaminen voi vaikuttaa parisuhteeseen?

Miksi niin moni jättää paljon liikkuvan laumaeläimen niin paljon yksin nyhjöttämään kotiin? Miksei oteta koiria vain niille luontaisesti sopiviin oloihin? Sitten niitä hoidetaan kuin vauvoja.turkki vaatii hoidon, mutta muuten koira vaatii elämää. Pissayuslenkit eivät.ole koiran elämää.sitä.voisi verrata vanhusten laitoshoitoon.

Vierailija
52/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä ap!

Tämä! Lemmikkiä hankkiessa tulisi siitä pitää huolta ja kantaa vastuu, eläin on kuitenkin ihmisestä riippuvainen. Sen sijaan tällaisia parisuhteita lukiessa tulee vain mieleen, mikä parisuhteessa on vikana. Voisin kuvitella, että vaikka sitä lemmikkiä ei olisi, parisuhteen toisen osapuolen huomio kiinnittyisi sitten (koiran sijasta) johonkin toiseen asiaan. Ehkä tästä kannattaisi keskustella, eikä syyttää eläintä? 

Vierailija
53/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap: Eroa. Ette selvästikään ole toisillenne sopiva pari.

Vierailija
54/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aloitus inspiroi hankkimaan koiran? Siinä on näköjään todellinen ystävä, kun jopa nainen pettyy kun miehellä on niin mukavaa koiran kanssa.

Moni mies olisi varmaan onnellisempi koiran kanssa, ihan ilman naista. Investoi ja panosta aikasi ja rahasi koiraan, ei naiseen. Koira arvostaa sitä, nainen taas Briffault's Law myötä ei arvosta sitä vaan katoaa ilman katumusta heti kun haluaa. Koira arvostaa kuolemaansa saakka. 

Vierailija
55/65 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on inhimillistetty. Ennen ne oli eläimiä. Koiralle on helppo puhua, koska se ei sano vastaan. Koira tulee ovelle vastaan ja saa ihmisen tuntemaan itsensä odotetuksi ja tärkeäksi. 

Koiraa voi käskyttää ja se tottelee. 

Sinuna kokeilisin puhumista asiallisesti sitten kun olet tarpeeksi rauhallinen.

Vierailija
56/65 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu KOIRIEN KIDUTTAJA 25/11 2022  on järkyttävä uutinen meille eläinrakkaille UUTISISSA. Parikymppinen psykopaattinainen jätti rottweilerinsä ja Welsh gorgin kuolemaan. Siis idiootti akka jätti koiransa ilman vettä ja ruokaa vuokra-asuntoon- Paskiaiainen kertoi suurinsilmin että koiransa ovat hoidossa. Kertoipa vielä, että, luuli, että koirat tulee hyvin toimeen (kun niillä ei ole ruokaa ja juomaa). Nyt tämä juttu ottaa niin pahasti aivoon, että pitääkö minun lukea todella tällaista ja  miksi nainen (lapsenoloinen) ei olla laitettu syyntakeettomana pakkohoitoon. KAMALAA, ETTÄ TÄLLAISISA HULLUJA ON OLEMASSA!!!!!!! Samanlaisen kohtalon ansaitsee tämä hullu ämmä itsekkin! En voi käsittää, että meillä suomessa on tällaista eläinvihaa. Onko ehkä muualta...Mutta hoito ei ole tarpeeksi vaan kidutuskammioon. Älkää hei päättäjät nuolko pahoja ihmisiä ja muka ymmärtäisitte paholaisten temppuja, jos niin, en äänestä enää ja muutan muualle, jossa kunnioitetaan eläimiä. 

Vierailija
57/65 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira on niin paljon ihmistä parempi.

Kohtuu huolestuttavaa kun joku oikeasti punnitsee koiran ja ihmisen paremmuutta.

Vierailija
58/65 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskollinen ja kaikenhyväksyvä koira on usealle helpompi kaveri kuin ihminen. Nämä koiraihmiset ei osaa olla ihmisten kanssa. Koira on alempana ja sitä voi käskeä, ihmistä ei. Koira tottelee hölmömpääkin. Ihminen ei.

Oikein hyvin sanottu!

Vierailija
59/65 |
25.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin komppaan. Omien kokemusten perusteella viimeksi deittimarkkinoilla ollessa yksi suurimmista kriteereistäni oli että naisella EI ole koiraa.

Vierailija
60/65 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkee miten tärkeä ja rakas lemmikki voi toiselle olla, se saattaa herättää tunteita mitä itsekin haluaisi tuntea ja antaa toiselle.

Asiat vain ei aina ole niin yksinkertaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi