Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia oinasnaisista??

Kysymys
21.06.2019 |

Ovatko oinasnaiset todella niin tulisia, vauhdikkaita ja määräileviä mitä luonnehoroskoopissa sanotaan? Paheneeko vai tasaantuuko oinaan luonne koskaan? Mitä mieltä oinasnaisista? Sopiiko oinas herkälle kumppanille?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinasnainen täällä ja jos jotenkin pitäisi itseäni analysoida niin olen aika epäsovinnainen, teen mitä huvittaa enkä kysele lupia keneltäkään, auktoriteettikammoa löytyy ja ehdottomasti introvertti. Aikaansaava, ei hetkeäkään paikallaan tyyppi, joskin myös hätäilevä häslääjä. Kaikki hommat onnistuu, myös perinteiset miesten työt ja ohjeita en halua kovinkaan monelta tyypiltä ottaa vastaan. Mies on onneksi ottanut sen linjan että antaa mun pitää ohjat käsissä ja auttaa tarvittaessa.

Onko miehesi jousimies?

Mies on härkä ja välillä hermostun hitauteen, harkitsevuuteen, tarkkuuteen, yllätyksettömyyteen ja välillä sarvet kolisee, mutta kakkoseksi on toistaiseksi jäänyt. Pidän siitä että ei yritä rajoittaa mua vaan on tarpeeksi mies ettei tunne oloaan tarpeettomaksi vaan kannustaa ja ihailee riittävästi vaikka varmasti monesti onkin ihmeissään, että mitä se nyt keksii :). Monesti olen huomannut tuntevani vetoa jostain syystä neitsyihin. Vaaka ja jotkut oinaat on ehkä merkkejä joiden kanssa tulen parhaiten toimeen.

Vierailija
82/84 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oinasnainen täällä ja jos jotenkin pitäisi itseäni analysoida niin olen aika epäsovinnainen, teen mitä huvittaa enkä kysele lupia keneltäkään, auktoriteettikammoa löytyy ja ehdottomasti introvertti. Aikaansaava, ei hetkeäkään paikallaan tyyppi, joskin myös hätäilevä häslääjä. Kaikki hommat onnistuu, myös perinteiset miesten työt ja ohjeita en halua kovinkaan monelta tyypiltä ottaa vastaan. Mies on onneksi ottanut sen linjan että antaa mun pitää ohjat käsissä ja auttaa tarvittaessa.

Onko miehesi jousimies?

Mies on härkä ja välillä hermostun hitauteen, harkitsevuuteen, tarkkuuteen, yllätyksettömyyteen ja välillä sarvet kolisee, mutta kakkoseksi on toistaiseksi jäänyt. Pidän siitä että ei yritä rajoittaa mua vaan on tarpeeksi mies ettei tunne oloaan tarpeettomaksi vaan kannustaa ja ihailee riittävästi vaikka varmasti monesti onkin ihmeissään, että mitä se nyt keksii :). Monesti olen huomannut tuntevani vetoa jostain syystä neitsyihin. Vaaka ja jotkut oinaat on ehkä merkkejä joiden kanssa tulen parhaiten toimeen.

Miten härkämiehesi on tarpeeksi mies?? Kaipaat jatkuvasti yllätyksiä ja jännitystä? Oinas on itsepäinen mutta härkä on kunnon sonni, joka voittaa rauhallisuudessa ja omapäisyydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas ja rapu ei tule toimeen, mutta oinas +jousimies sopivat hyvin yhteen sekä henkisesti että seksuaalisesti.[/quote

Rapunainen koitti alistaa oinas miehen. Oinas ei alistu, joten ero tuli alta puolen vuoden.

Vierailija
84/84 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Oinas ei sovi herkille ihmisille.

Minulla on kokemuksia oinaista.

Hyvä kaverini valitettavasti oinas ja hän on tosi rasittava vieras.

Hän on oikukas, ajattelematon, kärsimätön, omapäinen, suora, töykeä, nopeatempoinen, hyökkäävä, mielestään aina paras ja oikeassa.

Veljen vaimo on oinas ja hän on määräilevä, ADHD, pomotteleva, kärsimätön, itsekäs, oikukas.

Lapsuuden kaverini oli oinas ja hän lopulta käänsi minulle selkänsä ja alkoi kiusata. Sitä ennen hän oli määräilevä kaveri.

Toinen kiusaaja oli kanssa oinas.

Oinas-naiset ovat jokseenkin äijämäisiä.

Oinaat on vuorovaikutuksessa, ihmissuhteissa, yhteiselämässä 100% HUONOIN horoskooppimerkki

Työelämässä oinaat on ihan hyviä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän