Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia oinasnaisista??

Kysymys
21.06.2019 |

Ovatko oinasnaiset todella niin tulisia, vauhdikkaita ja määräileviä mitä luonnehoroskoopissa sanotaan? Paheneeko vai tasaantuuko oinaan luonne koskaan? Mitä mieltä oinasnaisista? Sopiiko oinas herkälle kumppanille?

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinas ja jousimies sopii toden totta toisilleen! Sekä äitini että paras ystäväni ovat oinasnaisia ja molempien kanssa ollaan ihan match made in heaven, mitä tulee luonteisiin. Tulta ja tappuraa riittää, mutta homma toimii, kun molemmat puolet valitsee saman taistelun samalla asenteella. Näin ei synny herkkä vs kova -asetelmaa, vaan ollaan tasapäisesti napit vastakkain. Vastapainoksi myös naurua riittää enemmän kuin muiden merkkien edustajien kanssa. Ollaan kaikki aktiivisia, elämäniloisia, päämäärätietoisia persoonia, joilla on vahva oikeudentaju.

t. jousimiesnainen

Vierailija
62/84 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas ja jousimies sopii toden totta toisilleen! Sekä äitini että paras ystäväni ovat oinasnaisia ja molempien kanssa ollaan ihan match made in heaven, mitä tulee luonteisiin. Tulta ja tappuraa riittää, mutta homma toimii, kun molemmat puolet valitsee saman taistelun samalla asenteella. Näin ei synny herkkä vs kova -asetelmaa, vaan ollaan tasapäisesti napit vastakkain. Vastapainoksi myös naurua riittää enemmän kuin muiden merkkien edustajien kanssa. Ollaan kaikki aktiivisia, elämäniloisia, päämäärätietoisia persoonia, joilla on vahva oikeudentaju.

t. jousimiesnainen

Jousimies ja oinas sopivat yhteen jos molemmat ovat tyypillisiä merkin edustajia. Jousimies ja oinas ovat molemmat meneviä, kovia päästään ja suustaan, joten jousimies ei sovi herkemmille ihmisille. En ole koskaan ymmärtänyt näiden kahden tapaa laukoa kaikki suoraan enkä jousimiehen jatkuvaa menemistä paikasta toiseen. Kumpikin kokoajan äänessä ja pätemässä - iso ei kiitos tänne. Match made in hell samoin muut tulimerkit. Jousimieheltä puuttuu herkkyys ja tunteellisuus, joten ei toimi. -Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinasnaiset on poikkeuksetta äärimmäisen hankalia, mutta jostain syystä muuttuvat kilteiksi puudeleiksi, kun leijonamerkin edustaja astelee tilaan. Noin muuten ei ole kokemusta siitä, että mikään merkki olisi onnistunut pistämään oinasta kuriin.

Vierailija
64/84 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinasnaiset on poikkeuksetta äärimmäisen hankalia, mutta jostain syystä muuttuvat kilteiksi puudeleiksi, kun leijonamerkin edustaja astelee tilaan. Noin muuten ei ole kokemusta siitä, että mikään merkki olisi onnistunut pistämään oinasta kuriin.

Ojensin ja samalla hiljensin mahtailevan leijonan, kun sain tarpeekseni siitä komentelijasta!

Vierailija
65/84 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Vaaka, kartallani paljon Jousimiestä sekä Oinaan kanssa väitteen mukaan synkkaavaa Skorpionia. En ole koskaan tavannut niin ilkeitä ihmisiä, kuin mitä oinasnaiset ovat. Se lapsellinen päänaukominen ja halu nitistää toinen ihminen on jotain käsittämätöntä. Oinasmiehet ovat ok, liian temperamenttisia makuuni parisuhde- ja kaverimielessä mutta eivät sentään sylje pahaa mieltään kaikkien muiden niskaan. Parhaiten tulen yleensä toimeen leijonamiesten, neitsytnaisten ( höhö :D ) ja kaikkien kaksosten kanssa.

Vierailija
66/84 |
22.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Vaaka, kartallani paljon Jousimiestä sekä Oinaan kanssa väitteen mukaan synkkaavaa Skorpionia. En ole koskaan tavannut niin ilkeitä ihmisiä, kuin mitä oinasnaiset ovat. Se lapsellinen päänaukominen ja halu nitistää toinen ihminen on jotain käsittämätöntä. Oinasmiehet ovat ok, liian temperamenttisia makuuni parisuhde- ja kaverimielessä mutta eivät sentään sylje pahaa mieltään kaikkien muiden niskaan. Parhaiten tulen yleensä toimeen leijonamiesten, neitsytnaisten ( höhö :D ) ja kaikkien kaksosten kanssa.

Huh! Olet tavannut ilkeitä oinasnaisia. :( Toivottavasti seuraava oinasnainen on aidosti mukava!

Vierailija
67/84 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rapu on herkkä, äidillinen ja tunteellinen vesimerkki, loukkaantuu helposti ja on taipuvainen marttyyrileikkeihin. Oinas taas on maskuliininen tulimerkki, äkkipikainen, suuttuu mutta myös leppyy helposti, ei jaksa turhia tunnelässytyksiä. Eivät sen takia sovi yhteen kovin hyvin. Molemmat ovat myös cardinal-merkkejä, mikä voi aiheuttaa kitkaa.

Mutta huom., astrologiassa pitää ottaa huomioon KAIKKI planeetat, aspektit, huoneet yms. eikä pelkkää aurinkomerkkiä, joka ei yksistään kerro juuri mitään ihmisestä.

Miten ravun marttyyriys ilmenee? Meneekö rapu kuoreen ja hiljaiseksi suuttuessaan?

Muun muassa kyllä.

Miten muuten ravun marttyyriys ilmenee? Vastauksestasi jäi kuva, että on muutakin. Oletko oinas?

Minä kirjoitin sen ekan, pitkän vastauksen, mutta joku muu vastasi tuohon väliin.

Rapu tykkää auttaa ja huolehtia muista ihan pyytämättäkin, mutta jos kokee, ettei saa tarpeeksi arvostusta, loukkaantuu ja heittäytyy marttyyriksi. Luulee myös, että muut lukevat hänen ajatuksiaan, ja kun näin ei käykään, niin tästäkin voi heittää marttyyrinviitan niskaan.

Rapu on myös aika pitkävihainen tai ainakin muistaa loukkaukset ja vääryydet loppuikänsä. Tykkää kyllä muistella menneitä hyvässäkin mielessä.

En ole oinas.

Oletko joku vesimerkkinen? Loukattuna rapu käpertyy kuoreensa ja on pitkävihainen, vaikka muuten rapu on hyväntahtoinen. Oinaan ja ravun välinen ongelma on erilaisuudessa ja jos sitä ei ymmärretä, niin ongelmat kasaantuvat saaden oinaan laukomaan totuuksia entistä enemmän ja rapu käpertyy tiukemmin tai pinnansa menettäneenä ottaa saksensa esiin, sanoo suorat sanat ja myöhemmin muuttuu marttyyriksi.

Oinas harvoin miettii tekojaan ja vielä vähemmän sanojaan, koska on tulinen ja suora mutta rapu menee turvallisuus ja rakkaat ensin periaatteella. Ravulle on tärkeää löytää emotionaalinen ja sielujen yhteys eikä suora oinas ymmärrä tätä laukoessaan totuuksiaan ravulle ja rapu loukkaantuu ja perääntyy. Rapu luulee, että muut pystyvät lukemaan häntä samalla tavalla kuin rapu lukee muita, mutta harvoin oinas onnistuu olemaan yhtä intuitiivinen mitä rapu on.

Vierailija
68/84 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen oinasnainen. Minua on kuvattu sosiaaliseksi ja ystävälliseksi, älykkääksi, anteliaaksi ja huolehtivaksi, huumorintajuiseksi ja puheliaaksi, joskus tilaa vieväksi ja itsekeskeiseksikin, työelämässä joku on pitänyt häikäilemättömänä, mutta moni kiittänyt suoruutta, energiaa ja uusia ideoita, joita en pelkää tuoda esiin.

Miehessä mua viehättää äly, lempeys ja maskuliinisuus.

Vierailija
69/84 |
23.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen läheisesti kolme oinasnaista, kaikki keskenään aivan erilaisia.

Ensimmäinen on snobi ja kulissien rakentelija, täysin estoton itsensä kehuja joka pystyy kääntämään minkä tahansa puheenaiheen itseensä. Hän on töksäyttelijä joka ei piittaa loukkaako muita vai ei, hänen mielestään muut ovat hänelle vain kateellisia ja minkä hän sille voi että on niin kertakaikkisen upea. Tarvitsee aina miehen ihailemaan itseään. Rakastuu nopeasti ja tulenpalavasti tutustumatta mieheen ensin, joten suhteet päättyvät aina katastrofiin. 

Toinen on vielä eläkeiässäkin valloittavan hauska, eloisa, leikkisä, luova, verbaalisesti ja taiteellisesti lahjakas tarinankertoja ja seikkailija, joka hurmaa kenet tahansa. Hänet tavatessaan ei koskaan tiedä mihin seikkailuun tapaaminen johtaa. Hänessä on hieman häikäilemättömyyttä, mutta ystävilleen on pohjimmiltaan välittävä, ajattelevainen ja todella antelias. Hän on reilu ja suora ja riidat on helppo sopia. 

Kolmas on elänyt hirvittävän vaikean elämän, mutta en ole kuullut koskaan hänen valittavan, syyttävän ketään tai puhuvan pahaa kenestäkään. Vaikeuksista huolimatta hänellä on aina iloinen, tutkivan utelias pilke silmäkulmassa. Hän on kiltti, auttavainen, vieraanvarainen, kaikista pitävä ja hämmentävän vaatimaton.  Hänessä on jotain mystistä ja salaperäistä harmoniaa.

Kaikille näille yhteistä on se, että he eivät ole valittajia. Heitä myös tekee mieli kuvata superlatiivein. Heissä on jotain voimaa, jolla he vetävät kaikkien huomion itseensä. Tunnen monta leijonaa ja mietin heidän eroavaisuuttaan. Leijona haluaa keskipisteen roolin vaikka hänellä ei olisi oikein perusteitakaan miksi se kuuluisi juuri hänelle. Muut antavat sen vähän kuin pakosta, koska muuten leijona muuttuu ikäväksi eikä kenelläkään ole enää kivaa. Oinaalle taas keskipisteen rooli lankeaa luonnostaan, muut haluavat antaa sen hänelle koska hänellä on perusteet olla keskipiste, halusi hän itse tai ei. 

Vierailija
70/84 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia jakoon!

Vierailija
71/84 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea luonne on, äkäinen murjottaja ja periksiantamaton, pitkävihainen. Itku pääsee herkemmältä. Terv. oinasnainen.

Onko kokemusta seurustelusta oinas + rapu tai oinas + härkä?

Minulla on molemmista.

Ravun kanssa ei tultu toimeen ollenkaan, syytti aina minua tunteettomaksi vaikka itse laukoi minulle vaikka mitä törkeyksiä. Käyttäytyi kuin minun olisi pitänyt lukea hänen ajatuksiaan.

Härän kanssa ollaan tultu ihan jees toimeen, mutta olen selvästi äkkipikaisempi tietyllä tavalla.

Mutta nääkin riippuu ihmisistä ettei kannata vetää ennakkoluuloja ennenkuin itse kokeilee.

Eri

Rapu ei ole täydellinen vaikka yleensä onkin hyväntahtoinen. Luultavasti onnistuit loukkaamaan rapua sanoin tai teoin joko ignooraamalla etkä rakastanut häntä tarpeeksi.

Vierailija
72/84 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. jousimiesnainen

Jousimies ja oinas sopivat yhteen jos molemmat ovat tyypillisiä merkin edustajia. Jousimies ja oinas ovat molemmat meneviä, kovia päästään ja suustaan, joten jousimies ei sovi herkemmille ihmisille. En ole koskaan ymmärtänyt näiden kahden tapaa laukoa kaikki suoraan enkä jousimiehen jatkuvaa menemistä paikasta toiseen. Kumpikin kokoajan äänessä ja pätemässä - iso ei kiitos tänne. Match made in hell samoin muut tulimerkit. Jousimieheltä puuttuu herkkyys ja tunteellisuus, joten ei toimi. -Eri

Sun oma kommenttis ei kyllä ainakaan ole mikään herkkä ja tunteellinen...

Vierailija
73/84 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Oinas ja samaistun kyllä valtaosaan aiemmista kommenteista. Hämmästyin kun niin moni kertoi raivostuvansa epäoikeudenmukaisuudesta. Se on nimittäin asia, joka saa myös minut toden totta suuttumaan, vaikka muuten olen pitkäpinnainen ja rauhaa rakastava. En halua riidellä ja usein annan periksi vaikka tuntisin olevani oikeassa. Olen erittäin sinnikäs ja sopeutuva, en valita turhasta. Jos haluan jotain, olen valmis taistelemaan sen puolesta. Tiedän kykyni ja en anna periksi minäkään. Olen erittäin kilpailuhenkinen, kisaaminen saa minut syttymään vaikka palkinto olisi vain kunniaa. Nuorempana olin kovin ujo, eikä minuunkaan ei ole helppo tutustua. En ole kovin kiinnostunut muiden ihmisten asioista. Saatan antaa itsestäni vain kovan kuoren ja jutella pinnallisia asioita, mutta jos sydämeni luottamuksen voittaa olen ystävä, joka pitää erittäin hyvää huolta lähimmäisestään. Jostai luin, että oinaan kanssa ei ole helppo elää. Onko se totta, en tiedä. Joku on sanonut minua jyräksi ja itsekkääksi. Minusta en ole sellainen. Uskomatonta, mutta myös minun äitini on Jousimies, ja hänen kanssaan synkkaa täydellisesti.

Vierailija
74/84 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea luonne on, äkäinen murjottaja ja periksiantamaton, pitkävihainen. Itku pääsee herkemmältä. Terv. oinasnainen.

Minulla on molemmista.

Ravun kanssa ei tultu toimeen ollenkaan, syytti aina minua tunteettomaksi vaikka itse laukoi minulle vaikka mitä törkeyksiä. Käyttäytyi kuin minun olisi pitänyt lukea hänen ajatuksiaan.

Härän kanssa ollaan tultu ihan jees toimeen, mutta olen selvästi äkkipikaisempi tietyllä tavalla.

Mutta nääkin riippuu ihmisistä ettei kannata vetää ennakkoluuloja ennenkuin itse kokeilee.

Eri

Rapu ei ole täydellinen vaikka yleensä onkin hyväntahtoinen. Luultavasti onnistuit loukkaamaan rapua sanoin tai teoin joko ignooraamalla etkä rakastanut häntä tarpeeksi.

Aika törkeätä vetää tulkintoja toisten parisuhteista joista et tiedä muuta kuin pari lausetta. Minä en todellakaan ollut se joka ignoorasi saati sitten etten olisi rakastanut. Päinvastoin.

Et voi päätellä pelkän horoskoopin perusteella millainen toinen ihminen on muuten.

Vierailija
75/84 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on molemmista.

Eri

Aika törkeätä vetää tulkintoja toisten parisuhteista joista et tiedä muuta kuin pari lausetta. Minä en todellakaan ollut se joka ignoorasi saati sitten etten olisi rakastanut. Päinvastoin.

Et voi päätellä pelkän horoskoopin perusteella millainen toinen ihminen on muuten.

Olenkin no filter oinas joka sanooharkiten suoraan asiat ja nyt oli sellainen paikka. Ehkä loukkasit rapua mikä sai rapu polon kuoreen ja silloin rapu ei pysty olemaan lempeä. Et näytä ymmärtävän herkkää rapua. Olen ollut kimpassa rapumieheni kanssa kohta 12 vuotta ja tiedän millainen on tyypillinen rapu - herkkä, perhekeskeinen ja tunteellinen varustettuna saksilla ja kovalla kuorella.

Vierailija
76/84 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen Oinas ja samaistun kyllä valtaosaan aiemmista kommenteista. Hämmästyin kun niin moni kertoi raivostuvansa epäoikeudenmukaisuudesta. Se on nimittäin asia, joka saa myös minut toden totta suuttumaan, vaikka muuten olen pitkäpinnainen ja rauhaa rakastava. En halua riidellä ja usein annan periksi vaikka tuntisin olevani oikeassa. Olen erittäin sinnikäs ja sopeutuva, en valita turhasta. Jos haluan jotain, olen valmis taistelemaan sen puolesta. Tiedän kykyni ja en anna periksi minäkään. Olen erittäin kilpailuhenkinen, kisaaminen saa minut syttymään vaikka palkinto olisi vain kunniaa. Nuorempana olin kovin ujo, eikä minuunkaan ei ole helppo tutustua. En ole kovin kiinnostunut muiden ihmisten asioista. Saatan antaa itsestäni vain kovan kuoren ja jutella pinnallisia asioita, mutta jos sydämeni luottamuksen voittaa olen ystävä, joka pitää erittäin hyvää huolta lähimmäisestään. Jostai luin, että oinaan kanssa ei ole helppo elää. Onko se totta, en tiedä. Joku on sanonut minua jyräksi ja itsekkääksi. Minusta en ole sellainen. Uskomatonta, mutta myös minun äitini on Jousimies, ja hänen kanssaan synkkaa täydellisesti.

Olen erilainen oinas, en lainkaan kilpailuhenkinen enkä pidä peleistä enkä jahtaa miehiä enkä pidä siitä jos joku sinnikkäästi piirittää. Elämä oinaan kanssa ei ole helppoa, koska oinas vaatii ja odottaa kumppanilta paljon ja on hemmetin kärsimätön. Kaikki pitää tapahtua nyt ja heti, puhumattakaan inhottavasta jyräämisestä jota oinaat yleensä harjoittavat. Olen lempeä, kiltti ja helposti lähestyttävä oinas enkä jyrää ketään. Suurin piirtein ärsyttää kun kaikki yrittävät parittaa minut oinaana jousimiehen kanssa, mutta suupää jousimies loukkaa minua sanoin ja teoin olemalla jatkuvasti seikkailuilla.

Vierailija
77/84 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinas ja rapu ei tule toimeen, mutta oinas +jousimies sopivat hyvin yhteen sekä henkisesti että seksuaalisesti.

Minkälaista on seksi jousimiehen kanssa? Mielikuvissa vilisee spontaanius ja kovat otteet, härskiys ja karskius. Onko jousimies sängyssä lempeä, suojeleva ja tykkää halailla ja itse aktia on vähemmän?

Vierailija
78/84 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oinasnainen täällä ja jos jotenkin pitäisi itseäni analysoida niin olen aika epäsovinnainen, teen mitä huvittaa enkä kysele lupia keneltäkään, auktoriteettikammoa löytyy ja ehdottomasti introvertti. Aikaansaava, ei hetkeäkään paikallaan tyyppi, joskin myös hätäilevä häslääjä. Kaikki hommat onnistuu, myös perinteiset miesten työt ja ohjeita en halua kovinkaan monelta tyypiltä ottaa vastaan. Mies on onneksi ottanut sen linjan että antaa mun pitää ohjat käsissä ja auttaa tarvittaessa.

Vierailija
79/84 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erilainen oinas, en lainkaan kilpailuhenkinen enkä pidä peleistä enkä jahtaa miehiä enkä pidä siitä jos joku sinnikkäästi piirittää. Elämä oinaan kanssa ei ole helppoa, koska oinas vaatii ja odottaa kumppanilta paljon ja on hemmetin kärsimätön. Kaikki pitää tapahtua nyt ja heti, puhumattakaan inhottavasta jyräämisestä jota oinaat yleensä harjoittavat. Olen lempeä, kiltti ja helposti lähestyttävä oinas enkä jyrää ketään. Suurin piirtein ärsyttää kun kaikki yrittävät parittaa minut oinaana jousimiehen kanssa, mutta suupää jousimies loukkaa minua sanoin ja teoin olemalla jatkuvasti seikkailuilla.

Minä taas olen jahkailija oinas. Teen hommat viime tingassa, välttelen ja siirrän päätöksiä ja usein huomaan junan jo menneen. Toisaalta olen hyvin harkitsevainen, joten toisinaan teen nappivalintoja, kunhan ei tilaisuus ehdi livetä näpeistä liiallisen puntaroimisen takia 😃 En jahtaa miehiä enkä pelaa ihmissuhdepelejä. Minun sydämeni sulattaa reheellisyys, lempeys ja hyvä huumori. T. Aiempi kirjoittaja

Vierailija
80/84 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oinasnainen täällä ja jos jotenkin pitäisi itseäni analysoida niin olen aika epäsovinnainen, teen mitä huvittaa enkä kysele lupia keneltäkään, auktoriteettikammoa löytyy ja ehdottomasti introvertti. Aikaansaava, ei hetkeäkään paikallaan tyyppi, joskin myös hätäilevä häslääjä. Kaikki hommat onnistuu, myös perinteiset miesten työt ja ohjeita en halua kovinkaan monelta tyypiltä ottaa vastaan. Mies on onneksi ottanut sen linjan että antaa mun pitää ohjat käsissä ja auttaa tarvittaessa.

Onko miehesi jousimies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi