Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit jonkun näistä kolmesta taidosta valita, niin minkä valitsisit?

Vierailija
20.06.2019 |

A) Osaisit soittaa mitä tahansa soitinta ja laulaisit kauniimmin kuin kukaan muu. Eli olisit ihan kaikessa musikaalinen nero.

B) Osaisit täydellisesti kaikki maailman kielet, voisit siis kommunikoida kenen tahansa kanssa ja ymmärtäisit kaiken.

C) Olisit maailman paras urheilija ihan kaikissa lajeissa, täydellinen ihan kaikessa. Eli olisit myös supernotkea, täydellinen akrobaatti, voisit kiivetä minne vaan ja mikään liike tai laji ei olisi mahdoton sinulle jne.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

c, koska silloin olisi  varmaan hyvä kroppa ja kunto hyvä. Jos ei tarttis missään sumo-painissa olla siis maailman paras:D

Vierailija
2/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista ehkä A. en mä laulaisi kuin omaksi ilokseni, mutta olisi kiva olla sellainen "humble star" jonka lauluääntä sitten ihmeteltäisi kun hyräilisin jotain :)

jos saisin valita vielä jonkun muun taidon, haluaisin osata piirtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

B

Vierailija
4/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

B jos osaisin myös puhua niitä kieliä ilman typerää aksenttia.

Vierailija
5/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

B se riittää töitäkin löytäis varmaan useasta maasta soittamisesta riittäis pelkkä kitara

Vierailija
6/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

b. ehdottomasti. Harmittaa kun on niin surkea kielipää vaikka miten yritän opiskella esim. Englantia.

Vierailija
7/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, olen aina halunnut osata laulaa ja soittaa. Rakastan musiikkia mutta olen siinä täysin lahjaton.

Vierailija
8/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
9/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ehdottomasti D. Se on juuri sitä mitä olen aina halunnut ja tekisi mut riippumattomaksi ja onnelliseksi.

Vierailija
10/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

B olisi hyödyllisin. Osaan jo soittaa ja laulaa riittävästi ja urheilun osalta riittää peruskuntoilijan taso. 

Vierailija
11/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A. Olen muusikko, mutta osata soittaa kaikkia instrumentteja on mahdotonta ja kuka ei haluaisi olla superhessu. Lauluääneni on luokkaa sammakon kurnutus.

Vierailija
12/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

A, rakastan musiikkia, osaan kyllä laulaa, mutta ääneni ei ole kaunis. Beestä ei olisi mulle samaa iloa, eikä hyötyä, sillä olen introvertti, en puhu monelle edes äidinkielelläni :) Liikun ja urheilen mielelläni, mutta ei mun tarvitse mikään maailman paras olla.

Vierailija
13/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea nähdä edes kuvitteluleikissä, että sama ihminen voisi menestyä esim. sumopainissa ja taitoluistelussa. Vaativat niin erilaisia ominaisuuksia. 

Vierailija
14/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta B.

Olisi todella mielenkiintoista olla vuorovaikutuksessa, eri puolilta maailmaa olevien ihmisten kanssa.

Arvlen, että oppisin tosi paljon keskusteluista heidän kanssaan.

Vierailija
15/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tää tulisi kaiken sen lisäksi, mitä osaan jo nyt, niin ehdottomasti kielet. Eli B.

Jos taas pitäisi luopua jostan nykyisistä ominaisuuksistani, ja ottaa "vaihdossa" jokin noista, niin en ottaisi mitään. Tuntuisi liian raskaalta muuttua "tyhmemmäksi" jossain sellaisessa asiassa, jossa on tottunut olemaan hyvä.

Vierailija
16/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

C tietenkin.

Olishan se komeeta voittaa olympialaisissa kaikki juoksumatkat satasesta maratoniin ja käydä siinä sivussa hyppäämässä kaikissa hyppylajeissa maailmaennätykset ja käydä vielä hätsynpikaa viskaamasssa moukaria ja keihästä sen satametriä.

Suurin haaste tulisi eniten arvostamassani lajissa jalkapallossa. Siinä kun näin suomalaisena olisi pikkasen haasteellista voittaa maailmanmestaruus, vaikka omat kyvyt olisi kuinka ylivertaiset. Toki Mestareiden liigan ja Englannin liigan voitto olisi maailman parhaalle pelaajalle helppoa kauraa esim vaikka Mancityssä, mutta ne arvoturnausten voitot jäisivät todennäköisesti saavuttamatta.

Vierailija
17/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

D) Saisit niin paljon piparia kuin ikinä haluat ja ihan keneltä tahansa, milloin tahansa.

Vierailija
18/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvittse osata täyyydellisesti jos ymmmärtää logiikkkaa.

Vierailija
19/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

D) Saisit niin paljon piparia kuin ikinä haluat ja ihan keneltä tahansa, milloin tahansa.

Tämä on ylivoimaisesti vähiten houkutteleva vaihtoehto. N35

Vierailija
20/28 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan b

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi