Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies on niin hyvä puhumaan, olen mennyt monta kertaa lankaan

Vierailija
20.06.2019 |

Puhuu tosi kauniisti ja kohteliaisuuksia. Monesti, jos esim olen varaamassa autohuoltoa tai sähkäriä tai mitä vaan, hän sanoo että pikkujuttu, tekee sen mulle, turha maksaa hommasta. Ilahdun tietty, mutta hän ei koskaan lopulta tee luvattua hommaa. Lupailee kokoajan kaikkea ja kaikille. Muuten ihana mies, mutta opettelen olemaan uskomatta sen puheisiin.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pohja parisuhteelle tuo ”opettelen olemaan uskomatta sen puheisiin”.

Vierailija
2/9 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on tämmöinen tapa, varmaan tarkoittavat ihan hyvää, mutta eivät ymmärrä omaa saamattomuuttaan. Kieltämättä todella ärsyttävää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, täysin sama juttu meillä. Yhdessä ollaan oltu vuoden verran.

Lupauksia ja lupailuja, hirveästi suunnitelmia. Lupailee siis ihan lämpimikseen.

Alussa uskoin näihin juttuihin, ja ensimmäiset oharit otti tosi koville ottaa vastaan. Sitten päätin vain hyväksyä, että se lupailee vaan länkyttämisen ilosta siinä kaiken muun puheen ohessa, jota on muuten paljon.

Tuo on äärimmäisen ikävä luonteenpiirre tai tapa. Onneksi meille ei tule lapsia, lasten olisi ikävää kasvaa tyhjien lupausten ympäristössä. Sellaisessa itse kasvoin (ja siksi tämän miehen lupausten pettäminen ottikin niin koville).

Vierailija
4/9 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää, tätä se SIKA

En kestäisi....ei ihme että olet "saanut" sen... se ei ole kelvannut muille

Vierailija
5/9 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahaa, täysin sama juttu meillä. Yhdessä ollaan oltu vuoden verran.

Lupauksia ja lupailuja, hirveästi suunnitelmia. Lupailee siis ihan lämpimikseen.

Alussa uskoin näihin juttuihin, ja ensimmäiset oharit otti tosi koville ottaa vastaan. Sitten päätin vain hyväksyä, että se lupailee vaan länkyttämisen ilosta siinä kaiken muun puheen ohessa, jota on muuten paljon.

Tuo on äärimmäisen ikävä luonteenpiirre tai tapa. Onneksi meille ei tule lapsia, lasten olisi ikävää kasvaa tyhjien lupausten ympäristössä. Sellaisessa itse kasvoin (ja siksi tämän miehen lupausten pettäminen ottikin niin koville).

Meillekään ei yhteisiä lapsia tule. Mutta mun lapsillekin lupailee kaikkia. Toppuuttelen lapsille heti, että Jorma on niin kiireinen, että katotaan nyt. Mutta aina en ole lupauksia kuulemassa.

Ap.

Vierailija
6/9 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen mies. Ja ne selitykset kun kyselee lupausten perään! Minä kun ääneen suunnittelen tekeväni jonkun homman, mies on ihan äimänä kun sitten oikeasti teen sen.

Vierailija
7/9 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia te kattelette.

Vierailija
8/9 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alilupaa ja ylitee.

Mun mies oli sellanen ku sulla ap, kunnes vaadin jatkuvasti lupausten perään. Nykyisin ei uskalla luvata mitään 😆

Ilmoita ukolles pariin kertaan, että lapsilleni et lupaa mitään sellasta mitä et pysty pitämään. Ja konahdat täysillä jos ei toteudu lupaukset, kyllä se oppii.

Vierailija
9/9 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alkanut nyt muinamiehinä kysellä lupausten perään. 'Tänäänkö vahaat mun auton'. Ja Minttu-Petran pyöränkö korjaat huomiseksi.

Vähän äijä nikottelee, ei tee edelleenkään kaikkea, mutta jotain kyllä. Varsinkin jos on muitakin kuulemassa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme