Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olla onnellinen suhteessa erittäin jääräpäisen ja temperamenttisen miehen kanssa?

Vierailija
20.06.2019 |

Vinkkejä? Välittävä ja hyvä mies muutoin. Vaihdettu on miestä jo useampaan kertaan eikä vaihtamalla ole koskaan parantunut, joten enää en jaksaisi :D Ja kyllä, olen parisuhdeihmisenä onnellisempi tämän miehen kanssa kuin yksin. Yksinoloakin kokeiltu ihan tarpeeksi

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään vinkkejä mulle, kenties omia kokemuksia samantyyppisistä miehistä?

ap

Vierailija
2/8 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koko ajan tulee ongelmia vastaan parisuhteissa, kannattaa katsoa peiliin. Tempperamentti voi olla puhdasta ärsyyntymistäkin, en väitä asian olevan näin, mutta kannattaa miettiä asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia kokemuksia kyllä. Oma mieheni on tuollainen, nopea suutahtamaan, äkkipikainen jne. Ei siis missään nimessä väkivaltainen, lapsille ei myöskään suutu vaan on todella osallistuva, hellä isä. Sanoisin että parasta on vaan oppia olemaan välittämättä, eli toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja pysyä jämäkkänä itselle tärkeissä jutuissa, temperamenttiset tyypit saa muuten jyrättyä aina oman tahtonsa läpi. Yleensä jos tulee tilanne että mies sauhuaa jostain niin nykyään vaan olen kun en huomaisikaan, eipä tuo yleensä kauaa jaksa sauhuta yksin.

Vierailija
4/8 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia kokemuksia kyllä. Oma mieheni on tuollainen, nopea suutahtamaan, äkkipikainen jne. Ei siis missään nimessä väkivaltainen, lapsille ei myöskään suutu vaan on todella osallistuva, hellä isä. Sanoisin että parasta on vaan oppia olemaan välittämättä, eli toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Ja pysyä jämäkkänä itselle tärkeissä jutuissa, temperamenttiset tyypit saa muuten jyrättyä aina oman tahtonsa läpi. Yleensä jos tulee tilanne että mies sauhuaa jostain niin nykyään vaan olen kun en huomaisikaan, eipä tuo yleensä kauaa jaksa sauhuta yksin.

Kiitos vinkistä!

ap

Vierailija
5/8 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, olen itse samanlainen temperamentikas jääräpää kuin oinas-mieheni. Hyvin tässä on kuitenkin tultu toimeen jo pari vuosikymmentä.

Vierailija
6/8 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On eri asia olla esimerkiksi nopeasti kiihtyvä kuin jääräpäinen. Itse olen jääräpäinen ja erittäin periaatteellinen, mutta myös hyvin rauhallinen. Nopeasti kiihtyvä ja temperamentikas kumppani on mielestäni kova rasite. Sellainen henkilö toimii yleensä äkkipikaisesti ja impulsiivisuudella on usein huonoja seurauksia. Se ei suomalaisessa yhteiskunnassa kerää ymmärrystä eikä arvostusta. Kumppanina on rasittavaa elää sellaisen ihmisen rinnalla, joka on vaikeasti ennakoitava.

Itse vahvana ihmisenä etsin välittävää, mutta rohkeaa kumppania, ja olen sellaisen löytänyt. Naiseni uskaltaa kyseenalaistaa ajatukseni ja pistää vastaan. Hän tekee sen rauhallisesti ja kunnioittavasti. Minä olen valmis muuttamaan kantaani, jos asiat perustellaan hyvin. Periaatteellisena ihmisenä saatan ns. paasata jostain asiasta, jolloin on joskus parempi antaa olla. Jos siitä kuormittuu, ei sovita yhteen. Käskeä pitää uskaltaa, käskystä lopetan.

Liian kiltille tai aralle ihmiselle olen hirveä haaste. Olen huomannut sellaisten naisten pärjäävän parhaiten kanssani, joilla on vahva isä, jonka he ovat oppineet kietomaan lapsuudessaan sormiensa ympäri. Minuun toimivat samat metodit. Vahvuutta ei pidä pelätä, eikä tarvitse. Olen helposti käsiteltävissä, silloin kun nainen osaa vetää oikeista naruista. Vastapainona tällaiset naiset tietävät, että teen melkein mitä tahansa heidän puolestaan.

Temperamenttisissa ihmisissä on suoranaisia ****päitä. Samoin vahvoissa. Jos et ole tottunut ja riittävän vahva itse, jätä suosiolla väliin. Voit alistua ja uhrautua vuosien varrella ja elämäsi on sitten siinä.

Vierailija
7/8 |
21.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin juttua oinas-miehen kanssa, hän on erittäin tempperamenttinen ja suutuksissaan sanoo kaikkea kamalaa, ei tullut mitään koska oma moraali ei kestä tuollaista käytöstä vaan toisia pitää kohdella kunnioittavasti. Jatkuvasti tulin loukatuksi yleensä vielä ilman syytä, niin ei sellaista pitkään jaksa, hyppikööt jonkun toisen silmille ja varpaille...

Vierailija
8/8 |
06.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihminen, yleensä mies, on hirveä jäärä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä