Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka aikoo olla jussina selvänä? Tarviin vertaistukea!

Vierailija
20.06.2019 |

Lauantaina tulis 14vrk juomatta. Hyvä olis siihen päästä, sillä se olis tämän kuluvan vuoden enkka.
Pahasti vaan iskee tuo juhannus tuohon.
Ihan hyvin on mennyt, eikä esim jääkapissa olevat kylmät oluet houkuttele yhtään.
Nyt vaan pitää mennä syömään ystävien luo ja siellä ei kuivaa päivää ole nähty yhtenäkään juhlapyhänä.
Että aika paljon saan keksiä selityksiä ja nähdä vaivaa että en jousi ja ettö kukaan ei kiinnittäisi siihen huomiota.
Saa nähdä sitten...

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Mulla on siis baarikaappi täynnä viinoja mutta niitä ei tee pätkääkään mieli.

Sen sijaan kylmä valkkari on vaikea vastustaa. Tai hyvä punkku, ei siinä mitään.

Pitäis vaan pysyä huomaamatta vesilinjalla huomenna.

Haluaisin saada tuon 2vkoa tipattomana. Taikka sitten sitä ajattelee, että päivä sinne taikka tänne; kippis.

Vierailija
22/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaa juhannusta itsekin selvinpäin. Muuten aika juonut, nyt ei tee mieli. Olen ruvennut liikkumaan ja pyörälenkille meno krapulassa ei houkuta.

Tsemppiä!

Älä mee sinne kaverille. 10 vuoden päästä sä muistelet tätä sinä käännekohtana 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin ilman alkoholiakin voi elää

t. Kymmenes vuosi raittiina.

Vierailija
24/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oletko alkoholisti?

Vierailija
25/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole juonut ikinä ja ikää on 45 v. Mutta voin kuvitella miten vaikeaa juomattomuus on ihmiselle joka on tottunut ryyppäämään. Itse on perso makealle ja yritän välttää karkkeja. Jos ostan kotiin karkkipussin niin ajattelen vain sitä. Ja en saa rauhaa ilman sitä. Kun menen kauppaan niin ajattelen että en sitten osta karkkia. Ja sitten ostan varmuuden vuoksi.

Vierailija
26/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa voi olla ilman alkoholia, mä ostan alkoholittomia oluita, ne on paremman makuisia,kun ei ole humalan kirpeyttä. Juhannus mene kahvi sekä limu linjalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi