Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka aikoo olla jussina selvänä? Tarviin vertaistukea!

Vierailija
20.06.2019 |

Lauantaina tulis 14vrk juomatta. Hyvä olis siihen päästä, sillä se olis tämän kuluvan vuoden enkka.
Pahasti vaan iskee tuo juhannus tuohon.
Ihan hyvin on mennyt, eikä esim jääkapissa olevat kylmät oluet houkuttele yhtään.
Nyt vaan pitää mennä syömään ystävien luo ja siellä ei kuivaa päivää ole nähty yhtenäkään juhlapyhänä.
Että aika paljon saan keksiä selityksiä ja nähdä vaivaa että en jousi ja ettö kukaan ei kiinnittäisi siihen huomiota.
Saa nähdä sitten...

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hyvä ihminen mene sinne

Vierailija
2/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni ollaan selvänä, hyvin pärjää ilmankin alkoholia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jääkaapissasi on olutta houkutuksena?

Vierailija
4/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että olet syönyt sen verran opiaattipohjaisia kipulääkkeitä ettet uskalla juoda, ettei käy huonosti.

Vierailija
5/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12:sta jussi selvänä. Ei tuu yksin dokattua.

Vierailija
6/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio poistua yksiöstäni koko juhannuksen aikana (ja tuskin pariin viikkoon sen jälkeenkään) eikä täällä ole tippaakaan alkoholia. Eli jos en ala hajuvesiä juomaan niin selvin päin ollaan.

Vierailija
7/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion kanssa olla selvänä, liikaa maistunut olut viime aikoina. 

Vierailija
8/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaaatko tideustella kaikki läpi ja putsaa kodiit vai?

Vierailija
9/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen, en ees mieti asiaa,ryyppääminen ei ole ollut koskaan mun juttu. On se jännä kun juomattomuutta pitää perustella,muttei juomista 😮

Vierailija
10/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ensimmäinen sääntö sinulle: älä pidä alkoholia kotona. Toinen sääntö: Vältä kaikkia selvinpäin olemista riskeeraavia tilanteita.

Tee jotain,mikä tuntuu susta kivalta; ihan mitä vaan.

Vierailija
11/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tullut koskaan juotua alkoholia juhannuksena.

Vierailija
12/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on huonot ja sivistymättömät kaverit, jos niille pitää selitellä sitä, ettei käytä alkoholia. Ongelma on heidän. Sinun ei tarvitse selitellä mitään, sanot vain, että ei nyt maistu. Jollei se riitä, sano suoraan, että on epäkohteliasta udella ja törkeä tuputtaa.

Poikkea matkalla hakemaan vissypullo ärrältä mukaasi, jotta sullekin on pöydässä jotain juotavaa, jollei ole oletettavaa, että muuten olisi.

Vierailija
13/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En aio poistua yksiöstäni koko juhannuksen aikana (ja tuskin pariin viikkoon sen jälkeenkään) eikä täällä ole tippaakaan alkoholia. Eli jos en ala hajuvesiä juomaan niin selvin päin ollaan.

Miten tää on mahdollista ja miksi? Etkö mee töihin, näe kavereita, käy ulkona syömässä, harrastuksissa?

Vierailija
14/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Ensimmäinen sääntö sinulle: älä pidä alkoholia kotona. Toinen sääntö: Vältä kaikkia selvinpäin olemista riskeeraavia tilanteita.

mut sillon jos ei oo saatavilla just enempi tekee mieli kun ei oo. Esim tieto siitä et sitä kyl saa vaik heti. Käännyttää himoa toimii ainakin mulla. Heti jos ei ole himo yltyu et pakko saada

Vierailija
15/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko olla menemättä?

Tai sano että haluat 14vrk täyteen selvänä..vaikka en tiedä auttaako se, jos muut humalassa ja haluavat että sinäkin otat.

Hienoa kyllä, mulla ei ole noin monta päivää ollut selvänä tänä vuonna. Nyt pahoin pelkään että rahat loppu, ajattelin että aamulla hakisin kaljaa. Saa nähdä saanko senverran euroja kaivettua. Ensi viikolla tulee vasta rahaa.. että hyvässä lykyssä joudun olemaan myös kuivin suin. Mutta enkähän taas saa asian jotenkin järjestymään.

Tähtään kyllä samaan kuin sinä, mutta en ihan vielä.

Vierailija
16/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mut sillon jos ei oo saatavilla just enempi tekee mieli kun ei oo. Esim tieto siitä et sitä kyl saa vaik heti. Käännyttää himoa toimii ainakin mulla. Heti jos ei ole himo yltyu et pakko saada

Tämä pitää paikkansa.

eri

Vierailija
17/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vein tänään ystävälleni kaapistani viinipullon, sillä alkoholiongelmaisen ei tule säilyttää alkoholia kotonaan.

Vierailija
18/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollaan selvin päin oli joulu tai juhannus. Kahvi ja vissy ovat vahvimpia juomia ja niillä mennään nyt ja aina.

Vierailija
19/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvinpäin, ole sinäkin ...tsemppiä.

Vierailija
20/26 |
20.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen selvänä, ei tee tiukkaa. Olin viimeisen kerran elämässäni kankkusessa v. 2004 rapujuhlien jälkeen. Ei se silloinkaan ollut tapa eikä tarkoitus, mutta huomasin vain ettei humala ole kiva eikä juominen hauskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän