Miten estoinen keskiverron näköinen nelikymppinen nainen voisi saada parisuhteen?
Olen hoikahko, pitkähiuksinen ja ulkoisesti tavistasoa (näytän hieman ulkomaalaiselta, mutta en ole ainakaan enää malli- tai missitasoa, vaikka nuorempana teinkin vähän mallin töitä). Olen seksuaalisesti melko kokematon ja kiltti/mukautuvainen. Miten voisin saada suhteen helposti ja vähällä vaivalla ilman Tinderiä, nettideittipalstoja tai baareissa (ei kiinnosta) käyntiä? Olisin kiinnostunut noin 35-65-vuotiaasta fiksusta/älykkäästä, hoikahkosta/hyväkuntoisesta ja melko hyvännäköisestä, tuuheahiuksisesta miehestä. Käytånnön vinkit jakoon, please.
Kommentit (67)
Minulla on samat kriteerit kuin ap:lla, mutta sen lisäksi pitää löytyä myös puutarhurin pätevyydet.
Valitettavasti en ole löytänyt näillä aika vaatimattomilla kriteereillä miestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen takia ihmiset vieroksuu nettideittaamista.
Kaikista vähimmällä vaivalla saa karsittua ehdokkaiksi edes jollainlailla potentiaalisia, sitä paremmin mitä tarkemmin itse kuvaa mitä on ja mitä hakee.
Tosielämässä törmäilyssä olet ihan puhtaan sattuman varassa.
Juuri siinähän onkin sen hienous. Voit törmätä ihmiseen jota et etukäteiskaavailujen perusteella olisi ikinä ajatellut itsellesi sopivaksi mutta huomaat sitten viihtyväsi kuitenkin hänen seurassaan tosi hyvin.
Kuinkahan moni esim. baarissa kumppaninsa tavannut olisi valinnut saman henkilön vain esim. netissä olevan kuvailun perusteella?
Se että tapaat humalassa baarissa jonkun randomin joka hetken nousuhumalassa tuntuu kivalta ja siitä sitten väkerretään parisuhteita on yksi iso syy miksei ne parisuhteet kestä.
Kyllä ne netistä löydetyt ihmiset ovat käytännössä ihan yhtä randomeja kuin baarista löydetyt. Netti vain antaa kuvitelman siitä että itse hallitaan jotenkin tilannetta kun niin kovasti valitaan ja asetetaan kriteerejä. Mutta kissan pissat, se parisuhde syntyy kemiasta ja sitä ei voi määrittää mitenkään ennen kuin tapaa oikeasti.
Eikä tämä tarkoita tietenkään että sille toiselle ei pitäisi asettaa mitään kriteerejä. Vaan sitä että ne ratkaisevat kriteerit ovat usein vähän erilaisia kuin mitä se ihminen itse ajattelee niiden olevan.
Usein myös käy niin että se ratkaiseva ihmiset yhdistävä asia ei ole sellainen jota voisi millekään vaatimuslistalle oikein edes laittaa vaan se on vain joku sellainen pieni yhteinen juttu joka saa aikaan sen tunteen että ymmärtää ihan todella sitä toista ja toinen sinua.
Omakin mies löytyi baarista ja se ratkaiseva seikka oli yksi hyvin hauska sattuma joka yhdisti meidät toisiimme eikä se olisi koskaan missään Tinderissä tai vastaavassa tullut esiin koska se ei ole sellainen asia jota sinne kirjoitettaisiin.
Kyllä nettideitissä oikeasti hallitaan tilannetta paremmin kuin baarissa. Jo yksistään siitä syystä ettei kukaan yleensä niitä ilmoituksia tee ja selaa nousuhumalassa.
Se että hallitsee tilannetta ei tarkoita etteikö siinä silti ole yhtä sattumaa mukana. Voihan joku aina valehdella itsestään.
Mutta nettisysteemissä voi laitella kriteerejä jotka oikeasti karsii vääränlaisia pois eri tavalla kuin mitä baarissa kehtaisi. Ainakaan minä en kehtaisi baarin ovella huudahtaa "käsi ylös naiset ketkä ottaa kakkoseen". Nettisysteemissä käy kepeästi enkä haaskaa enempää omaani enkä takaumpien aikaa.
En kyllä nettideiteissäkään ole keltään tiedustellut "otatko kakkoseen". Yhden todella estottoman naisen kanssa käytiin kaikki seksiasiat läpi, kun oli jo tavattu kerran.
Vahvareisinen ja tukevatakapuolinen narukäsi jolla tuuheat hiukset ja juoksee.
Ei tuo mikään vaikeus ole löytää. Se että huoliiko ne sinua?
Estoisuutesi vain lisääntyy.
Vierailija kirjoitti:
Vahvareisinen ja tukevatakapuolinen narukäsi jolla tuuheat hiukset ja juoksee.
Ei tuo mikään vaikeus ole löytää. Se että huoliiko ne sinua?
Estoisuutesi vain lisääntyy.
Onko ikäni sen verran paha kynnyskysymys? :/
T. Ap
Maratoonarimies täällä, hei!
Tätä lajia ei todellakaan harrasteta naisten takia. Tämän harrastuksen vaikutus naisonneen on päinvastainen kuin saleilulla, mikä tuo kieroa tyydytystä itselleni :)
Itse olen omasta halustani ilman parisuhdetta, sillä kriteerini ovat korkeat ja mieluummin olen ilman kuin tyydyn johonkin. Naisen pitäisi olla akateeminen, päihteetön, tupakoimaton, lapseton, hoikka ja tatuoimaton (täytän itse nämä kriteerit). Perhettä en halua perustaa, enkä tunne edes suurta tarvetta pariutua.
Olen nuorempi kuin AP, enkä tullut tänne suhdetta etsimään, mutta toivotan onnea AP:lle, että löytää haluamansa! :)
Vierailija kirjoitti:
Maratoonarimies täällä, hei!
Tätä lajia ei todellakaan harrasteta naisten takia. Tämän harrastuksen vaikutus naisonneen on päinvastainen kuin saleilulla, mikä tuo kieroa tyydytystä itselleni :)
Itse olen omasta halustani ilman parisuhdetta, sillä kriteerini ovat korkeat ja mieluummin olen ilman kuin tyydyn johonkin. Naisen pitäisi olla akateeminen, päihteetön, tupakoimaton, lapseton, hoikka ja tatuoimaton (täytän itse nämä kriteerit). Perhettä en halua perustaa, enkä tunne edes suurta tarvetta pariutua.
Olen nuorempi kuin AP, enkä tullut tänne suhdetta etsimään, mutta toivotan onnea AP:lle, että löytää haluamansa! :)
Minä täytän mainitsemasi kriteerit, mutta en ole maratoonari eikä minusta sellaista tulekaan. Hoikahko olen kyllä.
Eikö sinulla ole persoonallisuutta ja aineettomia asioita koskevia kriteerejä?
Ota minut, kulta! Saat varmasti miehen.
Vakavammin. Minusta ulkonäön ohella luonne ratkaisee. Nuorempana aattelin, että mitään yksinhuoltajanaista en itselleni ota. No, nyt seurustelen sellaisen nelikymppisen kanssa. Hirveän söpö, hieman estoinen, seksistäpitävä, lukenut ja sivistynyt, lämmin sydän.