Mitä teet silloin, kun miehelläsi on vieraana hänen kavereitaan?
Mitä teet silloin, kun miehelläsi on kavereita kylässä? Istutko mukaan kahvipöytään vai puuhailetko omia juttujasi?
Kumpi on ns. korrektia?
Kommentit (6)
Harvoin kumpikaan tapaa ystäviään kotona, oikeastaan vain yksi miehen sinkkukaveri (eronnut) käy meillä ja hänkin tulee yleensä koko viikonlopuksi pihamökkiimme. Miehet istuvat sitten siellä sen jälkeen kun ovat rassanneet "mopoja" ja tehneet muita hommiaan.
Riippuu kaverista. Jos on joku jonka tunnen paremmin niin saatan jäädäkin juttelemaan, mutta oletan että miehen kaverit on tulleet tapaamaan miestä eivätkä minua, ja olen siia pääosin puuhailemassa omia juttujani.
Yksi tapaus on jäänyt mieleen ajoilta kun oltiin juuri muutettu yhteen ja miehelle tuli kylään kaveri (en muista edes nimeä kun eivät ole vuosiin olleet tekemisissä.) Osuin samaan aikaan keittiöön tämän kaverin kanssa ja moikkasin hyväntuulisesti ja esittelin itseni. Nuorimies ei sanonut sanaakaan takaisin! En oleta että miehen kaverit haluaisivatkaan pitkästi seurustella kanssani mutta on todella epäkohteliasta jos ei toista edes tervehdi tämän omassa kodissa! Ei tullut toiste kylään se tyyppi.
Meillä riippuu tilanteesta ja ajankohdasa. Toisinaan vieteään yhdessä aikaa ja toisinaan ei. - Luotan ja uskon, että kumppanini pärjää hyvin kavereittensa (miesten ja naisten) kanssa riippumatta läsnäolostani. Toisinaan on vain luonevampaa viettää aikaa yhdessä ja toisinaan niin, että keskityn ja veäydyn omiin hommiini. Sama juu se on silloin kuin itselläni käy omia kavereita. - Toisinaan mies on läsnä, toisinaan tekee/ poistuu tekemään omia puuhiaan (Yleensä kyllä käy ainakin tervehimässä)
En istu kahvipöytään koska en juo kahvia. Muuten teen aikalailla samaa mitä teen muutenkin, eipä se juuri minuun liity, toki jos se miehen kaveri on halukas keskustelemaan myös minun kanssani, eli ollaan ns. perhetuttuja, niin toki silloin osallistun keskusteluun jos se on aihe joka minua kiinnostaa.
Sama juttu miehellä kun mun kavereita on kylässä.