Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset naiset yrittävät varattuja miehiä?

Vierailija
19.06.2019 |

Eikö ymmärretä pitää näppejä erossa varatuista?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän ei haluttu huomioida miesten vastuuta tilanteesta, mutta hyvin usein varattu mies esittää kohteelleen stressaantunutta, surullista, kertakaikkisen masentunutta ja väärinymmärrettyä poloista, jolla on ymmärtämätön natsipirttihirmu kotona. Hirmusta ollaan ihan just eroamassa, toinen jalka on jo henkisesti yli kynnyksestä. Joihinkin tämä satuilu uppoaa. Toki tällöin kyseessä tuskin on pelkkään hauskanpitoon miestä etsivä sinkku.

Vierailija
22/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei mies saa kotonaan, niin minulta ehkä jotkut sellaiset mukavat saavat. Seksisuhteessa en kysele taustoja. T: seksistä nauttiva sinkku, N35

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatuissa vara parempi. ;)

Vierailija
24/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihastuin varattuun, kun tämä varattu mies teki itseään jatkuvasti tykö ja oli minulle ystävällinen.

Vierailija
25/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännänaiset

Vierailija
26/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo yrittäny koskaan, mut varatut miehet on yrittänyt minua ja jotkut naiset yrittänyt mun miehiä.. 😂 Ja exä oli kuulemma eronnut ku taas mut, vaikka oikeesti ehkä vasta eroamassa, kun taas mut, niin lähti lopullisesti menee sen luota. Olin pettymys ku kuulin tosta vasta ku oltiin jo tapailtu.

Vierailija
27/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapas*

Vierailija
28/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pettymys*

Vierailija
29/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tarkoituksella (ehkä tietämättäni) koskaan yrittänyt varattua miestä. En usko, että koskaan yrittäisin, en haluaisi suhdetta mieheen, joka ei osaa selittää edellisen liiton asioita ennen uuden naisen ottamista. Lähtökohtaisesti ei kiinnosta. Mutta periaatteessa voisin kuvitella, että voisin vaikka haluta kuvitteellisen eksäni takaisin ja näin voisin yrittää varattuakin. (Tällä hetkellä kaikki eksät ovat tosin eksiä ihan syystä, en halua heitä takaisin.)

Vierailija
30/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen enemmänkin varattua, joka vikittelee muita.

Vierailija
31/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerykset.

Vierailija
32/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäinen työkaverini on ikisinkku eikä ole ikinä ollut ns. oikeassa parisuhteessa, avo- tai avioliitosta puhumattakaan. Vuosien saatossa hänellä on ollut "juttuja" (osa ehkä vain päässään) vain ja ainoastaan varattujen miehien kanssa. Aina kiinnostuu varatuista, ei koskaan vapaista. Ihailee avoimesti pettäjiä ja jättäjiä, jotka ovat "uskaltaneet" hylätä perheensä lähteäkseen salarakkaansa matkaan. Parisuhteista kun ollaan keskusteltu niin minulle on syntynyt vahva kuva siitä, että ko. naisen mielestä se suurin ja aidoin Tosirakkaus on nimenomaan se kielletty "rakkaus". Tai sekoittaa fyysisen himon rakkauteen. Hän on suoraan dissanut minun 23+ vuotisen avioliittoni sanomalla, että minä en tiedä oikeasta rakkaudesta mitään. Tasa-arvoinen, tasapainoinen, toisiinsa sitoutunut parisuhde ei ilmeisesti ole sitä "aitoa" rakkautta, siitä kun puuttuu se "romanttinen" Harlequin draama ja tragedia.

Ko. naisen isäsuhde on ollut ilmeisen vaikea. Vanhemmat eronneet hyvin varhain, on ollut alkoholismia ja ilmeisesti myös ainakin henkistä väkivaltaa. Päättelen, että siitä syystä työkaverini on kykenemätön oikeaan parisuhteeseen. Varattujen miesten vokottelu on helpompaa, kun se ei koskaan johda mihinkään vakavampaan. Valitettavasti vain nämä hänen "Tosi Rakkautensa" eivät koskaan ole jättäneet kumppaneitaan hänen takiaan, joten ei se sitten ollutkaan sitä Aitoa Rakkautta...?

Vierailija
33/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän palstan perusteella varattuja miehiä iskevät naiset olisivat joku suuri yhteiskunnallinen ja moraalinen ongelma, vaikka heitä oikeasti on vähän. Enemmän on niitä varattuja naisia jotka yrittävät iskeä itselleen avioliiton ulkopuolista seksiseuraa, mutta heidän olemassaoloaan lähinnä vähätellään.

Vierailija
34/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen seuraa varatuista miehistä, sillä haen ainoastaan yhdenilllanjuttuja, eivätkä he yleensä jää roikkumaan perään, vaikka joskus näitä ihastumisiakin tapahtuu. Tällä hetkellä minulla ei ole aikaa seurustelulle, sillä opiskelen ja teen siinä sivussa töitä, mutta haluja kuitenkin riittää.  Varatut myös tulevat herkemmin juttelemaan minulle baarissa ja ovat suorasukaisempia ehdotteluissa, kuin sinkut jotka ensin kehuvat ja haluavat numeroni, ja tämä on totaalinen turn-off minulle. 

Vierailija
35/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksut naiset. He ymmärtävät että mies on kelvannut yhdelle joten miksi hän ei kelpaisi myös muille?

Se on sitten naisen taidoista kiinni pysyykö mies uskollisena. Vinkkinä: mikä on tekosyysi jos mies ei herää viikonloppuna suikkariin kahvin tuoksuessa kupissa yöpöydällä?

Vierailija
36/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut naiset. He ymmärtävät että mies on kelvannut yhdelle joten miksi hän ei kelpaisi myös muille?

Se on sitten naisen taidoista kiinni pysyykö mies uskollisena. Vinkkinä: mikä on tekosyysi jos mies ei herää viikonloppuna suikkariin kahvin tuoksuessa kupissa yöpöydällä?

Minä en harrasta seksiä tiedottamassa tilassa olevien kanssa.

Vierailija
37/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset saa tyydytystä siitä että onnistuvat viettelemään varatun miehen.

Vierailija
38/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko hyvä "tekosyy" on se että kyseessä on rikollinen teko. Vaikka oltaisiin avioliitossa. Vieläpä valkoisten heterojen liitossa. Mutta silti.

Vierailija
39/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten taas huomataan, miehen puolison ja toisen naisen käytöksessä ei ole mitään moitittavaa, vaan aina ja ihan kaikkialla kaikki syyt lankeaa miehen kannettavaksi. Toisaalta jos nainen pettää, niin silloin sekä petettävä mies että naisen viettelevä mies ovat molemmat molemmat yhtä lailla syyllisiä viattoman naisen hyväksikäyttöön.

Vierailija
40/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt oli kyllä psykoosit tulilla :D Mitenköhän päin oikein luit tätä ketjua?

Vastaus itse kysymykseen: varmaan sellaiset, jotka haluavat niin tehdä. Onhan siinä pientä itsekkyyttä messissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme