Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaiset naiset yrittävät varattuja miehiä?

Vierailija
19.06.2019 |

Eikö ymmärretä pitää näppejä erossa varatuista?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alhaiset ja halpamaiset naiset. Sellaiset, jotka eivät kunnioita muita ihmisiä eikä heidän parisuhteitaan.

Vierailija
42/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksut naiset. He ymmärtävät että mies on kelvannut yhdelle joten miksi hän ei kelpaisi myös muille?

Se on sitten naisen taidoista kiinni pysyykö mies uskollisena. Vinkkinä: mikä on tekosyysi jos mies ei herää viikonloppuna suikkariin kahvin tuoksuessa kupissa yöpöydällä?

Minä en harrasta seksiä tiedottamassa tilassa olevien kanssa.

I did not have sexual relations with that woman - Bill Clinton, Monican suikkareiden jälkeen.

Väitätkö presidenttiä valehtelijaksi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi varatut miehet yrittävät iskeä sinkkunaisia?

T. Nainen

Vierailija
44/44 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni etsii epätoivoisesti rinnalleen kivaa miestä. Vapaina ei tietyn profiilin miehiä ole (koska muutkin ovat pitäneet heitä "aviomiesmatskuina"), joten jos varattu sellainen mies lähtee mukaan flirttiin ja pitemmälle, tarttuu ystäväni tilaisuuteen. Tavoitteena siis tietenkin saada tuo mies itselleen.

Ei ole vielä onnistunut lopullisessa tavoitteessaan, sen sijaan on rikkonut useamman parisuhteen tai aiheuttanut draamaa.

Ihminen on itsekäs kun se haluaa jotain todella kovasti.

Olen yrittänyt puhua ystävälleni järkeä, mutta mikään ei auta. Tarkoitus pyhittää keinot. Hän ei ole mikään paha ihminen, mutta tekee nyt vain epätoivoissaan "pahoja" tekoja ja tietyn tyyppiset miehet hyödyntävät tietenkin tilannetta.

Minun eronnut ystäväni nappasi ihan tietoisesti varatun miehen. Äijä hurahti suihinottoon kuin pikkulapsi uuteen karamelliin. Vuoden päästä jo miestä kadutti, mutta minkäs voi, meni vaimo, koti ja lapset.

Tosi sinisilmäisiä tässä ketjussa ollaan. On naisia, jotka haluaa miehen itselleen, hällä väliä miehen lapsista tai vaimosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän