Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tahdonvastainen selibaatti

19.06.2019 |

Vaimoni sairastaa ms-tautia josta johtuen seksi ei enää häneltä onnistu minua tyydyttävällä tavalla.
Hän on kuitenkin äärimmäisen mustasukkainen ja ei salli minulle avioliiton ulkopuolisia suhteita.
Ero ei tule kyseeseen koska ei ihmisen sairaus ole minusta siihen riittävä syy.
Siis tyytyäkkö inceliksi vai etsiä salainen suhde jostain?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sinulla oikeus hyvään seksiin. Itse olen mies ja en pysty yhdynnässä naistani tyydyttämään. Kaluni on siihen liian pieni, ohut. Muuten kyllä annan, suuta, kättä, sauvaa. Vaan vaimo saa joskus käydä vieraan sonnin luonakin.

Vierailija
2/12 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko sitä tyydyttävää tapaa sopeuttaa tilanteeseen. On vaikea ajatella, että ms-tauti olisi täysin kaikki seksimuodot poissulkeva este. Monenlaiset vammaisetkin pystyvät harrastamaan seksiä, jopa avustettuina. Missä on tahtoa, sinne aukeaa yleensä myös tie...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on kyllä vaikea tilanne. Ehkä ajattelet vaimosi hallitsevan sinua. Tässähän on ehkä kyse toisen kunnioittamisestakin. Mietit ehkä sitäkin, oletko itsekäs kun tarvitset seksiä, jota vaimo ei kykene antamaan. Ei minulla ole suoraa vastausta.

Jos keskustelet vaimosi kanssa ja jos rakastat häntä, niin kerro se hänelle. Minä rakastan sinua sellaisena kun olet, enkä halua hylätä sinua. Mutta voitko ymmärtää minun tarpeita. Ymmärrän kyllä vaimoasikin, miten hän myös karsii tilanteesta, ettei pysty tyydyttämään sinua, vaikka ehkä haluaisikin.

Vierailija
4/12 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sinulla oikeus hyvään seksiin. Itse olen mies ja en pysty yhdynnässä naistani tyydyttämään. Kaluni on siihen liian pieni, ohut. Muuten kyllä annan, suuta, kättä, sauvaa. Vaan vaimo saa joskus käydä vieraan sonnin luonakin.

Joten sinäkin tietenkin saat käydä muualla välillä?

Miksi ette muuten käytä niitä "penishihoja", en tiedä termiä, mutta jotka tulee peniksen päälle, suurentaen sitä.

Vierailija
5/12 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin kyllä käydä, mut ei ole ollut tarvetta. Ei ole tullut kokeiltua olisko sellaisista kalun suurennoksista apua. Vaimolla on kyllä ihan normi vehkeet, mut ymmärrän ettei mun 3,5 cm paksu nakki paljon tunnu.

Vierailija
6/12 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisin kyllä käydä, mut ei ole ollut tarvetta. Ei ole tullut kokeiltua olisko sellaisista kalun suurennoksista apua. Vaimolla on kyllä ihan normi vehkeet, mut ymmärrän ettei mun 3,5 cm paksu nakki paljon tunnu.

Kokeile nyt ihmeessä, kyllä sen tyylinen ratkaisu pitäisi olla ensi-askel, eikä todellakaan mitään ulkopuolisia. 

Vierailija
7/12 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä puhut palturia ihan varmasti ms tautinenkon voi esimerkiksi käsipeliä harrastaa

Vierailija
8/12 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ole 40 vuoden aikana koskaan suostunut käsin koskemaan kaluani niin miten hän nyt suostuisi?

Vierailija
9/12 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö ei kai persereikä muuraudu siinä umpeen?

rasvaa reikään ja työnteleen

Vierailija
10/12 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se eron syy ole tuossa tapauksessa sairaus vaan se, että puolisosi ei voi vastata perustavanlaatuiseen parisuhdetarpeeseen ja kieltää sinua täyttämästä tätä tarvetta jonkun toisen kanssa. Minulle tällainen asenne olisi täydellinen dealbreaker. En suostu elämään ilman seksiä enkä pettämään, joten ero olisi ainut mahdollisuus.

Vierailija
11/12 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä29132 kirjoitti:

Vaimo ei ole 40 vuoden aikana koskaan suostunut käsin koskemaan kaluani niin miten hän nyt suostuisi?

Sinulla on sairas parisuhde.

Vierailija
12/12 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on sairasta joidenkin mielestä. Tietäsitte oikeasti mikä on sairasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme