Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei jaksa enää teeskennellä nais/miesmakuaan sosiaalisen paineen takia?

Vierailija
08.09.2025 |

Onko pakko?

Ei sille vaan voi mitään, että enemmän kiinnostaa runsaamman kokoiset naiset fyysisessä mielessä. Kavereihin voisi katkaista välit jotka tästä kuittailevat mutta sitten ainoa ihmiskontakti olisi se naisystävä.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo se henkisesti pienestä mielestä jos ei vaan uskalla seurata fyysisiä preferenssejään.

Säälittävämpää se on ottaa sitten joku luuviulu vain "näytille työkavereita ja sukua varten" mutta pettää selän takana.

Vierailija
2/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin olen aina valkannut pelkästään rasvattomia miehiä jotka ovat minua pidempiä ja joilla on suht iso muna. Ja pitää olla kasvot joita jaksaa ihastella päivästä toiseen.

Jopa täysin riippumatta persoonasta, toki tässäkin joku raja on esim. mikään murhaaja ei voi olla tai äärimmäisen kestämätön ihmisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ideaa teeskentelemisessä on?

Hanki fiksumpia ystäviä. Useimmat miehet muuten tykkää runsaista naisista. 

Ei se mikään salaisuus ole. 

Vierailija
4/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa toki seurata. Jos on itse tasokas mies saa toki sitten kuunnella loppuelämänsä ihmettelyä elämänkoululaisilta että etkö parempaan tosiaan pystynyt, kamoon jätkä.

Eri asia sitten kannattaako niitä juttuja kuunnella, kun elämässä tärkeintä pitäisi olla omat asiat. 

Vierailija
5/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaan se hoikka. Kyllä hänestäkin tulee runsas viimeistään keski-iässä.

Vierailija
6/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata teeskennellä. Itse pidän pelkästään naisellisista naisista.

nainen

Vierailija
7/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin olen aina valkannut pelkästään rasvattomia miehiä jotka ovat minua pidempiä ja joilla on suht iso muna. Ja pitää olla kasvot joita jaksaa ihastella päivästä toiseen.

Jopa täysin riippumatta persoonasta, toki tässäkin joku raja on esim. mikään murhaaja ei voi olla tai äärimmäisen kestämätön ihmisenä.

Oletpa uniikki. Varmasti yksikään nuori nainen Suomen historiassa ei ole ikinä preferoinut isomunaisia pitkiä komeakasvoisia miehiä seksisuhteita varten.

Pointtini oli enemmän se, että jos ui valtavirtaan eli preferenssisi olisi vaikka cp-vammaiset kaljut 130cm kääpiömiehet, seuraisitko niitä vai menisitkö ryhmäpaineen mukana.

Vierailija
8/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ehkä salaisesti tykkää mutta tosi iso osa ei sitä uskalla julkisesti myöntää vaan heitetään jotain valas, läski, valtamerilaiva ym. läppää haukkumisena.

Vierailija
9/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertoo se henkisesti pienestä mielestä jos ei vaan uskalla seurata fyysisiä preferenssejään.

Säälittävämpää se on ottaa sitten joku luuviulu vain "näytille työkavereita ja sukua varten" mutta pettää selän takana.

Miksi kukaan haluaisi nähdä luuviulua sen erityisemmin kuin pullukaakaan? Suomalaiset ovat joko tai joten kummassakaan ei ole mitään erikoista.

Vierailija
10/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paremmin se luuviulua kulissivaimoa pitävä mies silti pärjää elämässä kuin se rehellisesti läskiä rakastava. Keskimäärin

Vierailija
11/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin sairaita nämä miesten seksuaaliset perversiot. Koko elämä pirstaleiksi jonkun vammaisen fetissin vuoksi.

Mitäpä jos menisit selibaattiin ja koittaisit kasvaa tuon alhaisuuden yläpuolelle ihan kokonaan. Ei se sinun elämäsi hyväksi muutu sillä että siität jotain valasta.

Vierailija
12/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ehkä salaisesti tykkää mutta tosi iso osa ei sitä uskalla julkisesti myöntää vaan heitetään jotain valas, läski, valtamerilaiva ym. läppää haukkumisena.

Ei niin puhu kukaan paitsi joku joka yrittää paikkailla laihan huonoa itsetuntoa, jostakin hämyisestä syystä.

Vierailija
13/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikista tule. Riippuu perimästä, synnynnäisestä metaboliikasta ja ennen kaikkea elintavoista. Jos tosi nopea metaboliikka ja opetettu runsaaseen liikuntaan jo jostain taaperoiästä niin hyvin harvoin sellainen nainen/mies on lihava viisikymppisenä ellei sitten ole todella vakavasti masentunut.

Vierailija
14/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kaikista tule. Riippuu perimästä, synnynnäisestä metaboliikasta ja ennen kaikkea elintavoista. Jos tosi nopea metaboliikka ja opetettu runsaaseen liikuntaan jo jostain taaperoiästä niin hyvin harvoin sellainen nainen/mies on lihava viisikymppisenä ellei sitten ole todella vakavasti masentunut.

Olen lihava vaikka syön vähemmän kuin kulutan ja liikun paljon. Se on geeneistä kiinni.

Vierailija
15/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin sairaita nämä miesten seksuaaliset perversiot. Koko elämä pirstaleiksi jonkun vammaisen fetissin vuoksi.

Mitäpä jos menisit selibaattiin ja koittaisit kasvaa tuon alhaisuuden yläpuolelle ihan kokonaan. Ei se sinun elämäsi hyväksi muutu sillä että siität jotain valasta.

Surullisenhuvittunutta, ahdistunutta naurua sille että isommista naisista tykkääminen olisi "perversio".

Vierailija
16/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin puhu kukaan paitsi joku joka yrittää paikkailla laihan huonoa itsetuntoa, jostakin hämyisestä syystä.

No rehellisyyden nimissä aika moni läskittelevä mies ei itsekään ole missään sixpack-rantakunnossa. Ellei puhuta kaljakopasta.

Vierailija
17/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen lihava vaikka syön vähemmän kuin kulutan

Totuus: Et syö ja jos Dr Now asentaisi kamerat todistamaan tämän, huomaisi että syötkin esim. 2000kcal sijasta 2800 joka päivä.

Vierailija
18/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No rehellisyyden nimissä aika moni läskittelevä mies ei itsekään ole missään sixpack-rantakunnossa. Ellei puhuta kaljakopasta.

En tunne ketään läskittelevää miestä mutta tunnen monta laihaa/hoikkaa naista jotka läskittelevät muita naisia.

Vierailija
19/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on naikkonen, joka esittää miekkosta kuten moni täällä naikkosten palstalla, tai sitten on lespiaani. No oli miten oli, minä olen tiettyihin ulk. miekkosiin päin, mutta suom. miekkosissakin on joitain hyvännäköisiä. Luonne yleensä pilaa edes alkeellisesti hyvännäköiset miekkoset ja elämämkolu samoin.

Mutta kyllä sitä aina välillä tulee pidettyä matalamman sorttista profiilia miekkosmaustaan, vaikka en minä ikinä häpeäisi seurustella ulk. kanssa. Siis tiettyjen maiden ulk. miekkosten. Toki se on hieman ongelmallista, että esimerkiksi latinot ja arab. sekoittuvat hyvin herkästi toisiinsa. En todellakaan haluaisi kenenkään ikinä luulevan, että olen missään tekemisissä arab. kanssa. Se olisi ainoa asia, jota voisin hieman hävetä niin sanotusti.

Vierailija
20/24 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinulla on ollut pitkiä parisuhteita näillä preferensseillä..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan