Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään, jolta on häät peruuntuneet viime hetkellä?

Vierailija
18.06.2019 |

Tai jopa hääpaikalla vasta selvinnyt ettei tulekaan omiin häihinsä.

Kommentit (130)

Vierailija
121/130 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen harkitsemassa että en ilmestyisi hääpäivänä paikalle.

MIksi? Huomionhakua? Kumppanin satuttaminen ja nolaaminen?

Vierailija
122/130 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/130 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnempa hyinkin sellaisen jonka häät meinasi peruuntua koska sulhanen ei ensinnäkään alunperinkaan olisi halunnut naimisiin sen laastarisuhteensa kanssa. Nainen oli varannut kirkon mitään kysymättä, ilmoitusluontoisena asiana vaan kertoi että kirkko on varattu. Mies haikaili exänsä perään, sen jonka oli aina halunnut, mutta jonka kanssa itse tyhmyyttään ja lapsellisuuttaan ryssi aikoinaan parisuhteen. Mies oli pettämässä ja tunnustamassa rakkauttaan tälle exälleen jonka jälkeen morsian sai tietää ainakin jotain siitä että mies haikailee exänsä petään. Syntyi ihan hirvä härdelli mutta ja muija taisi keksiä jotain jolla kiristi miehen alttatille. Olispa hauska tietää oliko se tämä ikiaikainen naisten konsti saada mies nalkkiin "olen raskaana, odotan sinun lastasi, et voi jättää minua enää". Sinne meni se mies kun ei voinut enää perua viimemetreillä häitä.... 

Olispa hauska tietää mitä (ja ketä) tuo mies j mietti siellä alttarilla....

Vierailija
124/130 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en tunne mutta tiedän erään joka raivokkaasti olisi halunnut keski-iällä naimisiin ja olla vaimo, tulla rakastetuksi jne. Mies ei kai ollut ihan samoilla linjoilla naimisiin menon kanssa. Nainen järjesteli häät lähetti jo kutsut ja kaikki miehen tietättä, yritti järjestää ns yllätyshäät. Mies sai kuitenkin tietää ja lähti kai paniikissa lätkimään. Tämä tarina on liikuttanut minua jotenkin kovasti koska tiedän sen tunteen ja tuskan kun rakastaa jotain, haluaa vain hänet, ei ketään muuta ja sitten huomaa että toinen ei ole samoilla linjoilla ollenkaan. Sitten hätäpäissään yrityää takertua viimeiseen oljenkorteen ja järjestää salaa häät. Voin vaan kuvitella sitä shokkia minkä tuo tilanne aiheutti sille rakkaudenkaipuiselle naiselle. Surullinen tarina. 

Vierailija
125/130 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaksi tapausta. 

Toisessa morsian sai tietää sulhasen sivusuhteesta pari viikkoa ennen häitä. Ja sitten tunnen miehen, joka ei saapunut omiin häihinsä vaikka morsian jo odotteli kirkossa.

Vierailija
126/130 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdotko sinä tämän Matti Möttösen aviomieheksesi?

- Tahd... tai enpäs tahdokaan.

Vierailija
127/130 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden. Peruuntuivat häitä edellisenä päivänä, kun mies paljastui psykopaatiksi. Onneksi niin, eikä päivää häiden jälkeen. 

Vierailija
128/130 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut. Luulin että tätä näkee lähinnä leffoissa ja se ärsyttää aina aika tavalla koska tilannehan on nolo ja jätetylle jopa aika julmaa. En siis pidä alttarille jättämisestä edes filmissä.

Olen tosi kummissani. Mä menin naimisiin vasta vähän vanhempana mutta tiesin ennen alttarille astumista  ja myös sen jälkeen että tää on tässä. 25v takana nyt.

Toisaalta kun katsoo noita hääohjelmia niin aika erikoisia tyyppejä ja aika viinanhuuruisia häitä ja häävalmisteluja, aika paljon draamaa. Ehkä se on noille normaalia?

Vierailija
129/130 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tunnen. Häitä ei peruttu ihan viime hetkellä, mutta kutsut oli jo ehditty lähettää. Käsittääkseni mitään sen suurempaa draamaa ei asiaan liittynyt. Molemmilla opiskelut oli juuri saatu päätökseen ja sitten he havahtuivat, että haluavatkin tulevaisuudelta aivan eri asioita. Heidän läheisiään asia silloin tietenkin harmitti ja varmasti hieman myös nolotti. Häävalmistelut oli jo pitkällä ja osa vieraista oli jo ehtinyt hankkia lahjan. 

Vierailija
130/130 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin halunnut perua hääni v 96, mutta en enää kehdannut, ilennyt viime metreillä. Jouduin naimisiin laastarisuhteeni kanssa. Olisin halunnut erään toisen.... sen hänelle kyllä ehdin kertoa, mutta jotenkin vaan tilanne ajautui siihen etten pystynyt perumaan häitä. Arvatkaa vaan kenen kasvot näin silmissäni kun sanoin alttarilla tahdon ja suljin silmäni. Kun kyynel kirposi silmäkulmasta, se ei kirvonnut onnesta, se kirposi siksi että minun sydän särkyi lopullisesti koska olisin halunnu olla siellä alttarilla nuoruuden rakkaani kanssa, sen jonka olin aina halunnut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi