Tunnetko ketään, jolta on häät peruuntuneet viime hetkellä?
Tai jopa hääpaikalla vasta selvinnyt ettei tulekaan omiin häihinsä.
Kommentit (130)
Miksi pitää päästää hääsuunnitelmat kalkkiviivoille ja sitten vasta kertoa, että plaah en mä sua rakastakaan? Tuo on jo törkeää vieraitakin kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää päästää hääsuunnitelmat kalkkiviivoille ja sitten vasta kertoa, että plaah en mä sua rakastakaan? Tuo on jo törkeää vieraitakin kohtaan.
Kaikkein törkeintä varmasti sitä kumppania kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Sulho mokaili polttareissaan niin (mm. suihinotto baarissa), että morsian sai tarpeekseen. Enkä kyllä ihmettele.
Räävitöntä touhua. Keneltä sulho otti suihin?
:= kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen. Sulho mokaili polttareissaan niin (mm. suihinotto baarissa), että morsian sai tarpeekseen. Enkä kyllä ihmettele.
Parhaalta kaveriltaan ja vielä julkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Joo, olin menossa häihin ja ne peruttiin 24 tuntia ennen. Syy oli, ettei morsian sitten kirjoittanutkaan avioehtoa alle. Mies siis miljonääri ja nainen täysin varaton.
Minä olin myös menossa vst häihin.
Pari oli yhdessä vuosia, 2 lasta. Asuivat isoäidin asunnossa, todella hulppea merinäköalalla.
Elivät ihan normaalia elämää ja isoäiti halusi heidän menevän naimisiin . Lapsilla oli vielä äidin sukunimi ja se oli aivan kamalaa, nainen tyyliin Virtanen ja mies von ja hieno sukunimi perään.
Nainen sanoi hän ei allekirjoita avioehtoa ja mies ei mennyt naimisiin ilman.
Tiedän nainen sai jotain, siis tämän asunnon ja jonkun rahaston, kun suostui lasten sukunimi muutetaan, tähän rahat tulivat isoäidiltä. Mutta eivät mielestäni ole naimisissa.
Pari oli lähettänyt jo hääkutsut ja ihan pian kuultiinkin, että häät on perutru ja pari eronnut.
Oli kaksi lasta ja yhteinen koti, vuosia yhdessä.
Morsian olikin tullut siihen tulokseen, että onkin lesbo ja rupesi seurustelemaan naisen kanssa. Mies löysi muutaman vuoden päästä uuden naisystävän. Nainen sai naisystävänsä kanssa vauvan ja kaikki elelevät omia elämiään ilmeisesti tyytyväisinä.
Lähipiirissä mies jätti naisen kuukausi ennen häitä koska nainen ei ollutkaan tarpeeksi yläluokkainen hänelle. Ja mies oli itse siis ihan duunariperheestä tullut nousukas, ei mikään upporikas aatelinen.
Mun olis pitäny omat häät perua, mutta olin nuori ja hväuskoinen.
Tunnen kaksi tapausta.
Toinen on pappi, jolle selvisi miehen uskottomuus pari viikkoa ennen häitä.
Ja toinen on mies, joka jätti menemättä omiin häihinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras kaveri oli menossa vihille elämänsä rakkauden kanssa, kaikki oli i-h-a-n-a-a. Viikkoa ennen sulhanen hakkasi morsiamen sairaalakuntoon, koska morsian oli hääpukuliikkeen ulkopuolella hymyillyt viekoittelevasti jollekin ohikulkijalle.
Olipas inhottavasti kirjoitettu. Tottakai kaikki oli ihanaa jos oli menossa vihille elämänsä rakkauden kanssa. Onneksi miehen luonto paljastui ennen häitä.
Taisit olla aika kateellinen ja salaa tyytyväinen kun ystävän unelma ei toteutunut?
Eiköhän meidän jokaisen päässä soi hälytyskellot, jos kaikki on liian ihanaa, jos ei halua nähdä pienintäkään säröä. Ainakin minua ahdisti se, että ns. tyttöjen illoissa (ihan jonkun kotona, ei baarissa) tuo kaverin silloinen sulhanen soitteli 15 min välein ja kertoi rakastavansa ja kaipaavansa naistaan kotiin, laittoi kuvia viinilasista ja ruusuista, halusi kaverin kuvaavan, keiden kanssa hän oli jne. Minusta se ei ollut i-h-a-n-a-a vaan lähinnä kontrollointia. Samoin kuin se, että kun oli sovittu, että istutaan iltaa ja tehdään ruokaa 4 naisen kaveriporukalla noin klo 18-22, niin tuo miesystävä oli oven takana klo 20 pari viinipulloa mukanaan ja kertoi, että hän halusi ilahduttaa. Poislähdön sijaan hän jäi syömään.
Voi ei, mun kaveri on just tollaisessa suhteessa :( tai no, ei se edes pääse päiväsaikaan kahvittelemaan mun, eli naispuolisen kaverinsa kanssa. Joskus harvoin kun on päässyt, niin mies keksii tikusta asiaa, tekstaa kokoajan, tai sitten aiheuttaa riidan jolloin kaverin on pakko lähteä takaisin kotiin.
Nyt kaveri ei oo edes vastannut viesteihin moneen viikkoon. Päivittelee kuitenkin somejaan.
Huolestuttaa todella.
Serkku oli huseerannut kahden kanssa ja toinen tuli raskaaksi. Ei raskaanacolevan kanssa piti mennä naimisiin.
Keski-ikäinen sulhaseni perui häät ( olisivat olleet molemmille toiset) pian sen jälkeen kun olimme lähettäneet hääkutsut. Aikuisten lastensa ja ex-vaimonsa painostuksesta.
Tätini kihlattu kuoli auto-onnettomuudessa neljä päivää ennen häitä. Rattijuoppo ajoi kolmion takaa eteen. Olin tuolloin vasta 2-vuotias, joten en muista tapahtumista mitään, voin vain kuvitella miten kamalaa aikaa se tädilleni oli. Muutenkin, että puoliso kuolee yllättäen, mutta vielä juuri häiden alla, joten onnelliset häävalmistelut vaihtuivat hautajaisjärjestelyihin.
Meni 6 vuotta myöhemmin naimisiin uuden sulhon kanssa ja saivat lapsia, vaikuttavat kaikinpuolin onnellisilta. Hänellä on vielä heidän kihlajaiskuva ja molempien kihlasormukset kehyksissä vitriinissä. Nykyiselle miehelle tämä menneisyys on ok, hän enimmäkseen hoiti ex-kihlatun hautaakin heidän avioliiton ensivuosina, kun tädillä oli tosi vaikea käydä siellä häidensä jälkeen. Mielestäni todella liikuttavaa.
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen sulhaseni perui häät ( olisivat olleet molemmille toiset) pian sen jälkeen kun olimme lähettäneet hääkutsut. Aikuisten lastensa ja ex-vaimonsa painostuksesta.
Tai tuli järkiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras kaveri oli menossa vihille elämänsä rakkauden kanssa, kaikki oli i-h-a-n-a-a. Viikkoa ennen sulhanen hakkasi morsiamen sairaalakuntoon, koska morsian oli hääpukuliikkeen ulkopuolella hymyillyt viekoittelevasti jollekin ohikulkijalle.
Olipas inhottavasti kirjoitettu. Tottakai kaikki oli ihanaa jos oli menossa vihille elämänsä rakkauden kanssa. Onneksi miehen luonto paljastui ennen häitä.
Taisit olla aika kateellinen ja salaa tyytyväinen kun ystävän unelma ei toteutunut?
Eiköhän meidän jokaisen päässä soi hälytyskellot, jos kaikki on liian ihanaa, jos ei halua nähdä pienintäkään säröä. Ainakin minua ahdisti se, että ns. tyttöjen illoissa (ihan jonkun kotona, ei baarissa) tuo kaverin silloinen sulhanen soitteli 15 min välein ja kertoi rakastavansa ja kaipaavansa naistaan kotiin, laittoi kuvia viinilasista ja ruusuista, halusi kaverin kuvaavan, keiden kanssa hän oli jne. Minusta se ei ollut i-h-a-n-a-a vaan lähinnä kontrollointia. Samoin kuin se, että kun oli sovittu, että istutaan iltaa ja tehdään ruokaa 4 naisen kaveriporukalla noin klo 18-22, niin tuo miesystävä oli oven takana klo 20 pari viinipulloa mukanaan ja kertoi, että hän halusi ilahduttaa. Poislähdön sijaan hän jäi syömään.
Hyi puistatus. Pelottavaa.
Vierailija kirjoitti:
:= kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaalta kaveriltaan ja vielä julkisesti.
Auts. Mies- vai naispuoliselta?
Juu, ystävä perui häänsä paria päivää ennen. Tai häitä siirrettiin, muka yhteisymmärryksessä. En muista enää mitä syitä tekstiviestissä (jolla häiden siirtymisestä kaikille kutsutuille ilmoitettiin :D ) tarkalleen ottaen luki mutta jotain että ovat yhdessä päättäneetkin siirtää häitä vähän myöhemmäksi. Ei niitä häitä tietysti koskaan tullut, nainen häipyi toisen miehen matkaan aika pian tuon jälkeen. Heillä oli kaksi lasta ja olivat asuneet yhdessä vuosia, hääjärjestelyt oli tietysti ihan loppusuoralla ja kaikki oli maksettu ja sovittu. Morsiamen vanhemmat maksoivat kaiken niin kai ne oli sinänsä helppo perua kun ei ollut omat rahat kiinni.
Uusi mies tuli kuvioihin kuitenkin vasta perumisen jälkeen eli perimmäinen syy perumiseen oli vaan se että morsian ei halunnut tyypin kanssa naimisiin ensinkään, ei vaan ollut saanut missään vaiheessa sanottua sitä.
Joo, yksi pari meni pienin menoin siviilisti naimisiin, muutaman päivän päästä sovitut juhlat kuitenkin peruttiin koska tässä välissä mies kertoi ettei oikeasti haluakaan olla naimisissa ja eropaperit saman tien. Mies oli ollut ulkomaankomennuksella joitakin kuukausia ja häiden jälkeen naisen piti tulla mukaan, mutta toisin kävi. Ilmeisesti oli siellä ollessaan tullut siihen tulokseen, ettei kyseistä naista haluakaan naida. Jotain säätöäkin oli, mutta se ei varsinaisesti kai ollut pääsyy, koska se suhde ei sitten johtanut mihinkään pidempiaikaiseen. Siinä mielessä erikoinen tapaus, että mies oli ehkä enemmänkin kiltin vastuuntuntoisen imagonsa uhri, eikä siksi oikein saanut sanottua aiemmin, että ei haluakaan naimisiin. Jo vuosia aiemmin kun ulkomaantöitä ensimmäisen kerran tarjottiiin, nainen oli kauhuissaan kieltäytynyt koska heidän suhteensa hänen mukaansa hajoaisi siihen. Ko ihmiset pyörivät kehitysyhteistyöpiireissä, joissa ulkomaankomennukset kuuluivat asiaan, ja kaikki naureskelivat naisen epävarmuudelle ja pitivät sitä lapsellisena. Noh, ehkä hän oli kuitenkin tarkkanäköisempi kuin luultiin.
Eräs blogia kirjoittanut nainen. Häät piti olla samaisena kesällä, mutta petti miestään ja tuli toiselle miehelle raskaaksi. Häät oli jo järjestelyn suhteen lähes valmiit (ainakin blogin perusteella)