Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perustein miehet valitsee iskettävän naisen(baarin ulkopuolella)?

Vierailija
18.06.2019 |

Jos esimerkiksi mies lähestyy kaupassa tai vaikka kadulla yms. niin oletettavasti lähestyttävä on jollain tapaa herättänyt kiinnostuksen tai huomion...eikö? Mutta mitä ne seikat yleensä ovat tai mikä on se ajatusprosessi mikä saa lähestymään tuntematonta?

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Itse kun olen aika ujo enkä lähesty ihmisiä helposti, enkä varsinkaan voisi kuvitellakaan lähestyväni jotain komeaa miestä! Niin väkisinkin herää ajatus että ne jotka lähestyy pitää mua jotenkin tosi tasottomana.

Ja jostakin syystä ihmiset tuntuisivat pitävät minua jotenkin helpostilähestyttävänä, sillä yllättävän usein joku täysin tuntematon tulee juttusille.

Mutta koska olen sinkku, kysymys koskee lähinnä näitä miesten lähestymisiä ja pelkään että näytän jotenkin säälittävältä, epätoivoiselta ja halvalta...siltä että lähden kenen mukaan vain, hieman jos kehaisee.

-ap

Vierailija
2/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä tykkään pirteydestä ja positiivisuudesta. Sporttisuudestakaan ei ole haittaa. Lusäksi tärkeää on, ettei naisellaon muitakin puheenaiheita kuin raha, kampaajat ja lomamatkat. Jotakin syvällisempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä video kiteyttää sen aika hyvin: htt.ps://youtu.be/zY9TVpgqf_I

Täytyy myöntää että itsekin on jäänyt juttelematta monelle naiselle ihan vain siksi että ovat liian kiireisen näköisiä, tai alkutervehdyksen jälkeen on vain tullut vihaisia mulkaisuja ja mutinaa. Baarissa helpompaa kun se on varta vasten paikka missä odotuksena on että ollaan sosiaalisissa tilanteissa enemmän.

Vierailija
4/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että itsekin on jäänyt juttelematta monelle naiselle ihan vain siksi että ovat liian kiireisen näköisiä, tai alkutervehdyksen jälkeen on vain tullut vihaisia mulkaisuja ja mutinaa. Baarissa helpompaa kun se on varta vasten paikka missä odotuksena on että ollaan sosiaalisissa tilanteissa enemmän.

Ihan kiinnostava toi video :) Itse en harrasta baareja mutta

jos joku lähestyy niin olen aina ystävällinen jos mulle ollaan.

Ehkä sitten jotenkin tiedostamattani tarjoan noita tilanteita muille jolloin mua on helppo lähestyä...esimerkiksi hymyilemällä tuntemattomille  jne.

-ap

Vierailija
5/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin joskus miettinyt samaa. Kummasti tuntemattomat miehet ovat uskaltaneet lähestyä mitä yllättävemmissä paikoissa, vaikka olen monesti saanut kuulla olevani nimenomaan vaikeasti lähestyttävä.

Vierailija
6/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon jo 33v mies mutta en ole koskaan lähestynyt ketään elämäni aikana.

Mahdotonta tietää olisiko lähestyminen toivottua, en haluaisi ahdistella ketään.

Vierailija
7/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...Itse kun olen aika ujo enkä lähesty ihmisiä helposti, enkä varsinkaan voisi kuvitellakaan lähestyväni jotain komeaa miestä! Niin väkisinkin herää ajatus että ne jotka lähestyy pitää mua jotenkin tosi tasottomana.

Ja jostakin syystä ihmiset tuntuisivat pitävät minua jotenkin helpostilähestyttävänä, sillä yllättävän usein joku täysin tuntematon tulee juttusille.

Mutta koska olen sinkku, kysymys koskee lähinnä näitä miesten lähestymisiä ja pelkään että näytän jotenkin säälittävältä, epätoivoiselta ja halvalta...siltä että lähden kenen mukaan vain, hieman jos kehaisee.

-ap

Millaisia sinua lähestyneet miehet ovat olleet, ovatko olleet sinun silmääsi "tasottomia"? Se varmaan kertoo jotain. Eivätkö he ole tiedustelleet sinulta parisuhdestatustasi vaan olettavat heti, että olet sinkku? Minua lähestyneet miehet ovat useimmiten melkein heti heittäneet jonkin sen suuntaisen kysymyksen.

Vierailija
8/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vihaisen näköinen keski-ikäinen nainen. Minua ei kukaan lähesty, koska en ota mitään kontaktia keneenkään. Jos huomaan jonkun tuttavan, niin katson muualle. Aurinkolasit on hyvä tapa suojautua miltään katsekontakteilta. Olen aina vihaisen ja yksinäisen "Älä vaan missään nimessä lähesty" näköinen ja niin saan olla rauhassa. Suosittelen kaikille tätä samaa yrmympää otetta elämään.

Vierailija
9/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Millaisia sinua lähestyneet miehet ovat olleet, ovatko olleet sinun silmääsi "tasottomia"? Se varmaan kertoo jotain. Eivätkö he ole tiedustelleet sinulta parisuhdestatustasi vaan olettavat heti, että olet sinkku? Minua lähestyneet miehet ovat useimmiten melkein heti heittäneet jonkin sen suuntaisen kysymyksen.

Ei mitään selkeää kaavaa, osa on ollut komeita(harvemmin tosin), useimmat tavallisia ja jotkut humalaisia tai sellaisia että voisi olettee elämänhallinnassa olevan jotain ongelmia, mutta myös vanhempia miehiä ja jotkut jopa nuoria poikia.

-ap

Vierailija
10/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vihaisen näköinen keski-ikäinen nainen. Minua ei kukaan lähesty, koska en ota mitään kontaktia keneenkään. Jos huomaan jonkun tuttavan, niin katson muualle. Aurinkolasit on hyvä tapa suojautua miltään katsekontakteilta. Olen aina vihaisen ja yksinäisen "Älä vaan missään nimessä lähesty" näköinen ja niin saan olla rauhassa. Suosittelen kaikille tätä samaa yrmympää otetta elämään.

Aurinkolasien käyttäjiähän tutkitusti arvioidaan paremman näköisiksi kuin ovatkaan. Minulle kerran alkoivat juttelemaan mies ja nainen ja jossain kohtaa he pyysivät että ottaisin arskat pois, jotta näkisivät miltä todella näytän.

-ap

Vierailija
11/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miehenä lähestyisi naista missään tilanteessa normaalin elämän puitteissa. Siinä nolaa vain itsensä ja todennäköisesti saa vielä hiippari pervon maineen. Mieluummin yksin loppuelämä kun lähestyy tuntematonta ihmistä ja nolaa itsensä. Töissäkin pitää hyvin tarkkaan valita sanat, ilmeet, eleet kun puhuttelee vastakkaista sukupuolta, ettei tule väärinkäsityksiä.

Vierailija
12/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon jo 33v mies mutta en ole koskaan lähestynyt ketään elämäni aikana.

Mahdotonta tietää olisiko lähestyminen toivottua, en haluaisi ahdistella ketään.

Voin puhua vain omasta kokemuksesta, mutta yleensä olen pitänyt tuollaisia lähestymisiä mielenkiintoisina ja mukavina kohtaamisina, kun tulevat niin yllättäen ja itse ujouteni takia en hirveästi tutustu ihmisiin. Tietysti jotain selvästi inhottaviakin kohtaamisia on ollut, jos lähestyjä on käyttäytynyt uhkaavasti tai arvaamattomasti tai muuta.

-ap

Vierailija
13/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä järjestyksessä:

1) Nörttipaita

2) Bändihuppari

3) Gootahtava tyyli

4) Tavis

...

168) Bilevaatteet

Vierailija
14/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrmy ilme toimii, käytän tätä itsekkin niin saa olla rauhassa joka paikassa missä liikkuu. On vähän pitänyt harjoitella vihaista ilmettä mutta kyllä on tehokas. Olen ollut aina ujo ihminen ja tälläisen suojamuurin olen kehitellyt.

T: m40

Vierailija
15/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miehenä lähestyisi naista missään tilanteessa normaalin elämän puitteissa. Siinä nolaa vain itsensä ja todennäköisesti saa vielä hiippari pervon maineen. Mieluummin yksin loppuelämä kun lähestyy tuntematonta ihmistä ja nolaa itsensä. Töissäkin pitää hyvin tarkkaan valita sanat, ilmeet, eleet kun puhuttelee vastakkaista sukupuolta, ettei tule väärinkäsityksiä.

Hyvä. Kiitos.

t. Kaikki naiset ikinä

Vierailija
16/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrmy ilme toimii, käytän tätä itsekkin niin saa olla rauhassa joka paikassa missä liikkuu. On vähän pitänyt harjoitella vihaista ilmettä mutta kyllä on tehokas. Olen ollut aina ujo ihminen ja tälläisen suojamuurin olen kehitellyt.

T: m40

Miksi minulla ei tympeä perusilme toimi :D

Vierailija
17/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan ensiksi tietysti ulkonäkö vaikuttaa. Sen pohjalta tulee se ensimäinen sysäys lähestyä. Kyllä sen sitten nopeasti aistii, että kannattaako jatkaa eteenpäin.

Sen jälkeen tietysti vaikuttaa, mitä on pään sisällä, vai onko mitään?

Vierailija
18/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsomisen arvoinen.  Etenkin naisille.

Vierailija
19/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähestyttävä on tavallinen nainen jossa kuitenkin jotain erikoista mikä herättää huomion. Liian itsevarmoilta näyttävät naiset restingbichface kasvoilla ovat liian pelottavia.

Vierailija
20/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tissit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan