Millä perustein miehet valitsee iskettävän naisen(baarin ulkopuolella)?
Jos esimerkiksi mies lähestyy kaupassa tai vaikka kadulla yms. niin oletettavasti lähestyttävä on jollain tapaa herättänyt kiinnostuksen tai huomion...eikö? Mutta mitä ne seikat yleensä ovat tai mikä on se ajatusprosessi mikä saa lähestymään tuntematonta?
Kommentit (105)
Olen kauniiksi kehuttu nainen, mutta minua ei kukaan koskaan lähesty, ainakaan Suomessa. Juoppoporukan ohi kävellessänikin kaikki spurgut ovat hiljaa vaikka olisivat ennen huudelleet kaikille muille ohikulkijoille 😂 En tiedä mistä johtuu, mutta eipä se minua niin kovasti haittaakaan.
Päihtymyksen taso, arvioitu kyky vastustella tai paeta, liikkumista vaikeuttava vamma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En miehenä lähestyisi naista missään tilanteessa normaalin elämän puitteissa. Siinä nolaa vain itsensä ja todennäköisesti saa vielä hiippari pervon maineen. Mieluummin yksin loppuelämä kun lähestyy tuntematonta ihmistä ja nolaa itsensä. Töissäkin pitää hyvin tarkkaan valita sanat, ilmeet, eleet kun puhuttelee vastakkaista sukupuolta, ettei tule väärinkäsityksiä.
Hyvä. Kiitos.
t. Kaikki naiset ikinä
Ja sieltä ensimmäinen idootti joka ei tajunnut sarkasmia ja huumoria. Oli siinä sen verran totuutta, että hulluja on todella paljon ja sellaisiin ei kannata sekautua missään tilanteessa. Onneksi osaan tunnistaa nämä jo kaukaa. No eipä tarvitse tuntemattomia lähestyä seuranhaku mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vihaisen näköinen keski-ikäinen nainen. Minua ei kukaan lähesty, koska en ota mitään kontaktia keneenkään. Jos huomaan jonkun tuttavan, niin katson muualle. Aurinkolasit on hyvä tapa suojautua miltään katsekontakteilta. Olen aina vihaisen ja yksinäisen "Älä vaan missään nimessä lähesty" näköinen ja niin saan olla rauhassa. Suosittelen kaikille tätä samaa yrmympää otetta elämään.
Yrmy ilme toimii, käytän tätä itsekkin niin saa olla rauhassa joka paikassa missä liikkuu. On vähän pitänyt harjoitella vihaista ilmettä mutta kyllä on tehokas. Olen ollut aina ujo ihminen ja tälläisen suojamuurin olen kehitellyt.
T: m40
Miksi minulla ei tympeä perusilme toimi :D
No varmaan koska olet niin hyvännäköinen, voi jeeeeeesus mitä idiootteja. Ettekö te aivottomat ymmärrä huumoria. Sitten sieltä tulee ensimmäinen kehumaan kun mulla ei toimi kun olen liian hyvännäköinen. Huomaa että sinä et ole keskustellut oikeiden ihmisten kanssa varmasti pitkään aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Lähestyttävä on tavallinen nainen jossa kuitenkin jotain erikoista mikä herättää huomion. Liian itsevarmoilta näyttävät naiset restingbichface kasvoilla ovat liian pelottavia.
Tämän minäkin olen usein kuullut sanottavan, siis että mies lähestyy mieluiten kaunista/nättiä mutta tavallisen oloista naista, eli juurikin sitä helpsti lähestyttävän oloista. Tyrkyn näköinen, jokainen kiehkura ja kynsi lakassa ja liian itsetietoisen oloinen ei herätä fiiliksiä, vaikka voisi ollakin kaunis...mutta koetaan ettei olisi mitään yhteistä sellaisen kanssa paitsi jos on itekin saman tyylinen ns. pinntaliitäjä.
Isot tissit. Minulla on ja minua lähestytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen vihaisen näköinen keski-ikäinen nainen. Minua ei kukaan lähesty, koska en ota mitään kontaktia keneenkään. Jos huomaan jonkun tuttavan, niin katson muualle. Aurinkolasit on hyvä tapa suojautua miltään katsekontakteilta. Olen aina vihaisen ja yksinäisen "Älä vaan missään nimessä lähesty" näköinen ja niin saan olla rauhassa. Suosittelen kaikille tätä samaa yrmympää otetta elämään.
Yrmy ilme toimii, käytän tätä itsekkin niin saa olla rauhassa joka paikassa missä liikkuu. On vähän pitänyt harjoitella vihaista ilmettä mutta kyllä on tehokas. Olen ollut aina ujo ihminen ja tälläisen suojamuurin olen kehitellyt.
No varmaan koska olet niin hyvännäköinen, voi jeeeeeesus mitä idiootteja. Ettekö te aivottomat ymmärrä huumoria. Sitten sieltä tulee ensimmäinen kehumaan kun mulla ei toimi kun olen liian hyvännäköinen. Huomaa että sinä et ole keskustellut oikeiden ihmisten kanssa varmasti pitkään aikaan.
Oho, ottipa sulla koville :'D Joo, en ymmärtänyt huumoriksi, sorit siitä, toivottavasti pääset yli. En tullut kehumaan, en _todellakaan_ pidä itseäni hyvännäköisenä, päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Isot tissit. Minulla on ja minua lähestytään.
Mulla on aika pienet, mutta on olleet isommatkin, mutta lähestyjien määrä on silti ollut aika vakio.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho, ottipa sulla koville :'D Joo, en ymmärtänyt huumoriksi, sorit siitä, toivottavasti pääset yli. En tullut kehumaan, en _todellakaan_ pidä itseäni hyvännäköisenä, päin vastoin.
Tuli tästä mieleeni että aika yleinen kommentti yrmyyn ilmeeseenkin on kysellä miksi näyttää niin synkältä tai voisko hymyillä vähän jne.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Lähestyttävä on tavallinen nainen jossa kuitenkin jotain erikoista mikä herättää huomion. Liian itsevarmoilta näyttävät naiset restingbichface kasvoilla ovat liian pelottavia.
Ei se niinkään se itsevarmuus vaan se hymyn puute ja hymähtely on se mikä tekee naisesta karttamisen arvoisen. Hymy ja etenkin se että vastaa miehen kömpelöihin small-talk kyselyihin on yleensä se "Jes, tärppäsi"-pointti miehille. Niiden puute viestii että naista ei kiinnosta ja haluaisi vain sinut pois siitä kiusaamasta, oli se totta tai ei. Kuten tuossa ykkössivun videossakin kerrottiin, 99% miehistä jättää lähestymästä juuri sen kiusallisen tilanteen pelossa. 0.7% ovat sitten niitä renttuja joita ei kiinnosta mitä mieltä nainen on tai vaikuttaa olevan ja 0.3% niitä jotka eivät ikinä uskalla puhua kellekään missään tilanteessa.
En ole ikinä yleisesti hyväksyttyjen lähestysmispaikkojen ja -tilanteiden (baari, yökerho, opiskelijabileet, vessajono) ulkopuolella naista lähestynyt. Tietenkin esim. kaupan maustehyllyllä tai kirjastossa saatan jonkun mukanokkelan tai tilanteeseen liittyvän kommentin ilmoille päästää, mutta en ole koskaan ollut sellainen mies, jolla riittäisi pokka, itseluottamus, ulkonäkö tai status lähteä normaalin elämän tilanteissa naisia ns. iskemään. Jos jostain tilapäisestä mielenhäiriöstä johtuen näin joskus kuitenkin tekisin niin varmaan valitsisin lähestyttävän naisen sen perusteella miten paljon hänen toiminnastaan ja ulkonäöstään voi päätellä ja miten nuo jutut itseäni sitten kiinnostaisivat.
En tiedä tarvitseeko tätä edes kertoa, mutta tasapuolisuuden nimissä tähän loppuun totean, että minuakaan ei ole yksikään nainen ikinä lähestynyt.
mies37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se niinkään se itsevarmuus vaan se hymyn puute ja hymähtely on se mikä tekee naisesta karttamisen arvoisen. Hymy ja etenkin se että vastaa miehen kömpelöihin small-talk kyselyihin on yleensä se "Jes, tärppäsi"-pointti miehille. Niiden puute viestii että naista ei kiinnosta ja haluaisi vain sinut pois siitä kiusaamasta, oli se totta tai ei. Kuten tuossa ykkössivun videossakin kerrottiin, 99% miehistä jättää lähestymästä juuri sen kiusallisen tilanteen pelossa. 0.7% ovat sitten niitä renttuja joita ei kiinnosta mitä mieltä nainen on tai vaikuttaa olevan ja 0.3% niitä jotka eivät ikinä uskalla puhua kellekään missään tilanteessa.
Entä onko siinä sitten jotain väärää jos tohon kömpelöön small talkiin vastata silti hymyllä ja kohteliaasti vaikkei olisikaan kiinnostunut? Its en ainakaan halua olla epäkohtelias mutta voiko mies sitten jotenkin ajatella että tahallaan yritän johtaa harhaan...vai miten pitäisi toimia?
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli tästä mieleeni että aika yleinen kommentti yrmyyn ilmeeseenkin on kysellä miksi näyttää niin synkältä tai voisko hymyillä vähän jne.
-ap
Äläpä muuta sano. Näissä spontaaneissa miesten lähestymisissä en kyllä koskaan ole tuota kuullut mutta muissa tilanteissa jonkin verran. Usein miehet lähestyvät jonkin kenen tahansa mielestä umpisurkean läpän turvin, jolla yrittävät saada nauramaan. Tai vähintäänkin hymyilemään.
Varmasti aloittaja tuli hakemaan täältä vahvistusta sille, kuinka tasoton hän on. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä onko siinä sitten jotain väärää jos tohon kömpelöön small talkiin vastata silti hymyllä ja kohteliaasti vaikkei olisikaan kiinnostunut? Its en ainakaan halua olla epäkohtelias mutta voiko mies sitten jotenkin ajatella että tahallaan yritän johtaa harhaan...vai miten pitäisi toimia?
-ap
Minä vastaan ihan luonnostaan kohteliaasti, vaikka heti näkisin ettei mies voisi vähempää kiinnostaa. Helpoimmalla tilanteesta tietysti pääsisi, jos heti läväyttäisi suoraan ettei kiinnosta, mutta en ainakaan itse siihen pystyisi. Pyrin pitämään tietynlaista etäisyyttä keskustelussa, ettei mies ala luulla liikaa. Useimmiten ymmärtävät, joskus ikävä kyllä eivät.
Vierailija kirjoitti:
Oon jo 33v mies mutta en ole koskaan lähestynyt ketään elämäni aikana.
Mahdotonta tietää olisiko lähestyminen toivottua, en haluaisi ahdistella ketään.
Sinulla on vain huono itsetunto. Kyllä suurin osa naisista käyttäytyy sinua kohtaan kohteliaastu, kun vain itse käyttäydyt hyvin.
Rohkeasti vain menet juttusille!
Vierailija kirjoitti:
Miksi suosittelet yksinäisyyteen painottuvia metodeja?
Käytä vain itse jos haluat, mutta älä kannusta muita tuollaiseen toimintaan.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti aloittaja tuli hakemaan täältä vahvistusta sille, kuinka tasoton hän on. 😁
Ap tuli pohtimaan miesten motiiveja sille miksi miehet päättävät lähestyä jotain tiettyä naista. Ja aloitus pohdinnassa mietin sitä vaihtoehtoa, josko miehet päätyisivät helpoiten lähestymään naisia joita pitävät heidän "tasoaan" matalampana ja siten ns. helppoina. Eli varmasti jonkinlaista omaa epävarmuuttani lähestymisten motiiveista...mutta toisaalta teoria voisi olla ihan mahdollinen.
Omaa tasoani en ole päättänyt(enkä ihan sitäkään uskonko koko tasoteoriaan), muut tehköön sen halutessaan puolestani.
Tv ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon jo 33v mies mutta en ole koskaan lähestynyt ketään elämäni aikana.
Mahdotonta tietää olisiko lähestyminen toivottua, en haluaisi ahdistella ketään.
Sinulla on vain huono itsetunto. Kyllä suurin osa naisista käyttäytyy sinua kohtaan kohteliaastu, kun vain itse käyttäydyt hyvin.
Rohkeasti vain menet juttusille!
Tämä ei ikävä kyllä pidä ihan paikkaansa...varsinkaan nuorten naisten keskuudessa. Käytös aloitteen tekevää miestä kohtaan voi olla todella julmaa ja suorastaan törkeää. Naureskellaan päin naamaa että kuinkas sä nyt kuvittelit mun laiseni tasokkaan naisen saavan kun olet itse noin mitätön.
Ihan hyvä video naisille