Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä perustein miehet valitsee iskettävän naisen(baarin ulkopuolella)?

Vierailija
18.06.2019 |

Jos esimerkiksi mies lähestyy kaupassa tai vaikka kadulla yms. niin oletettavasti lähestyttävä on jollain tapaa herättänyt kiinnostuksen tai huomion...eikö? Mutta mitä ne seikat yleensä ovat tai mikä on se ajatusprosessi mikä saa lähestymään tuntematonta?

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle tunnetusti kelpaa nainen kuin nainen. Tiedän varmasti, että jos en olisi huolinut nykyistä miestäni, hän olisi ottanut kenet tahansa joka olisi hänet huolinut. Miehet ovat jotenkin niin tarvitsevia.

Ollapa lesbo.

Tämä ketju kyllä näyttäisi todistavan sen. Ei juuri yhtäkään ellei jopa yhtään järkevää ja perusteltua syytä sille miksi mies lähestyy naista. Eli nainen jos sua lähestyy joku mies, niin äkkiä karkuun tai jos joudut tällaisen toiminnan todistajaksi, niin juokse, sillä sinä voit olla hänen seuraava uhrinsa.

Vierailija
62/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyistä vaimoa päätin lähestyä koska tämä vaikutti jotenkin tosi viattomalta ja kunnolliselta, siis vaimomateriaalin esikuvalta suorastaan. Tätä ennen olin tapaillut aika räväköitäkin naisia joista viimeisimpänä sellaista jolla oli lapsiakin toisen miehen kannssa. Olin päättänyt löytää kunnollisen naisen ja hän näytti sellaiselta joten oli pakko yrittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa yhdessä linkitetyssä videossa Matthew Hussey puhuu siitä kuinka miehet eivät voisi olla töissä mikäli lähestyisivät kaikkia viehättäviä naisia. Eli siis varmaan kaikkia naisia. Miksi siis haluaisin jonkun miehen joka pitää kaikista naisista, mutta uskaltaa lähestyä vain minua?

Juu, ihan sama tunne tuli tästä mullekin siskoseni! Jatkossa en todellakaan aio enää suostua vaihtamaan numeroita tai sopia kahvitteluista...kokeilkoot onneaan muualla. Tähän asti olen elätellyt toiveita siitä että se mies joka on tullut pokaamaan olisi pitänyt mua jotenkin erityisenä, mutta ilmeisesti olenkin vain helpon näköinen uhri.

Uskaltaako joku antaa tuntemattomalle numeronsa? Joo tiedän, miten sitä kehenkään tutustuu jos ei anna mahdollisuutta, mutta tieto siitä että voi saada jonkun sekopään riesoikseen ehkäisee tehokkaasti numeronjakohaluja.

Vierailija
64/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyistä vaimoa päätin lähestyä koska tämä vaikutti jotenkin tosi viattomalta ja kunnolliselta, siis vaimomateriaalin esikuvalta suorastaan. Tätä ennen olin tapaillut aika räväköitäkin naisia joista viimeisimpänä sellaista jolla oli lapsiakin toisen miehen kannssa. Olin päättänyt löytää kunnollisen naisen ja hän näytti sellaiselta joten oli pakko yrittää.

Mistä päättelit että hän oli kunnollinen? Ulkonäöstä vai tunsitko jotenkin entuudesta?

Vierailija
65/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
66/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En miehenä lähestyisi naista missään tilanteessa normaalin elämän puitteissa. Siinä nolaa vain itsensä ja todennäköisesti saa vielä hiippari pervon maineen. Mieluummin yksin loppuelämä kun lähestyy tuntematonta ihmistä ja nolaa itsensä. Töissäkin pitää hyvin tarkkaan valita sanat, ilmeet, eleet kun puhuttelee vastakkaista sukupuolta, ettei tule väärinkäsityksiä.

Ja kuitenkin naisena olen koskaan ottanut todellisina lähestymisinä vain oikeassa elämässä selvinpäin tehdyt. Niistä tietää, että toinen on kiinnostunut minusta ihmisenä, eikä vaan yritä saada jotain seuraa. Siksi olen aina automaattisesti torjunut kaikki baarialoitteet ja menin naimisiin opiskelukaverin kanssa.

Vierailija
67/105 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen ja hyvä perse.

Vierailija
68/105 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En miehenä lähestyisi naista missään tilanteessa normaalin elämän puitteissa. Siinä nolaa vain itsensä ja todennäköisesti saa vielä hiippari pervon maineen. Mieluummin yksin loppuelämä kun lähestyy tuntematonta ihmistä ja nolaa itsensä. Töissäkin pitää hyvin tarkkaan valita sanat, ilmeet, eleet kun puhuttelee vastakkaista sukupuolta, ettei tule väärinkäsityksiä.

Hyvä. Kiitos.

t. Kaikki naiset ikinä

Ja sieltä ensimmäinen idootti joka ei tajunnut sarkasmia ja huumoria. Oli siinä sen verran totuutta, että hulluja on todella paljon ja sellaisiin ei kannata sekautua missään tilanteessa. Onneksi osaan tunnistaa nämä jo kaukaa. No eipä tarvitse tuntemattomia lähestyä seuranhaku mielessä.

Ehkä sun huumori on niin paskaa. Sitäpaitsi, eikö tuo jos joku ollut sarkasmia; ei mitenkään voi olla yhdessä lauseessa kaikkien naisten mielipide, daa.

Vierailija
69/105 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, ei yhtään uusia kommentteja. Nosto tälle!

Vierailija
70/105 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelit että hän oli kunnollinen? Ulkonäöstä vai tunsitko jotenkin entuudesta?

Nyt miehet vastaamaan tähän. Haluan tietää miten päättelette naisen ”kunnollisuuden” ulkonäöstä tms.?

Vierailija
71/105 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on muuten oikeasti ihan hyvä kysymys. Eli haluaako miehet nyt sitten tällaisessa tilanteessa että ns. annetaan ymmärtää vaikkei ymmärretä antaa? Koska tässähän vaihtoehtoja jää tasan kaksi.

Vaihtoehtoja on kolme. Jatkaa keskustelua kiinnostuneena, haukkuu ja antaa julmat rukkaset, tai se kolmas eli kiitos mutta ei kiitos. Hymyilee ja sanoo että nyt ei kerkeä, sori ja hauskaa päivänjatkoa. Etenkin suomalaisten miesten keskellä rehellisyyttä arvostetaan, parempi että samantien tilanteen pysäyttää jossei kiinnosta edes tutustua uuteen tuttavuuteen ulkonäköä enempää.

Vierailija
72/105 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kuitenkin naisena olen koskaan ottanut todellisina lähestymisinä vain oikeassa elämässä selvinpäin tehdyt. Niistä tietää, että toinen on kiinnostunut minusta ihmisenä, eikä vaan yritä saada jotain seuraa. Siksi olen aina automaattisesti torjunut kaikki baarialoitteet ja menin naimisiin opiskelukaverin kanssa.

Miehenä minulla on ollut kaksi tyttöystävää, kumpikin heistä tulivat jatkoille hyvin humalaisen baari-illan jälkeen. Baarissa tai bileissä on helpompi olla oma itsensä kuin vaikka töissä tai kassajonossa.

Vierailija
73/105 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti aloittaja tuli hakemaan täältä vahvistusta sille, kuinka tasoton hän on. 😁

Ap tuli pohtimaan miesten motiiveja sille miksi miehet päättävät lähestyä jotain tiettyä naista. Ja aloitus pohdinnassa mietin sitä vaihtoehtoa, josko miehet päätyisivät helpoiten lähestymään naisia joita pitävät heidän "tasoaan" matalampana ja siten ns. helppoina. Eli varmasti jonkinlaista omaa epävarmuuttani lähestymisten motiiveista...mutta toisaalta teoria voisi olla ihan mahdollinen.

Tv ap

Ei se ole miehellä päällimmäisenä mielessä lähestyttäessä mutta varmasti mielessä käy, kuitenkin kaikkialla maailmassa kulttuuriin katsomatta suurin osa naisista nykyäänki avioituvat vain sosiaalihierarkisesti joko saman- tai ylempitasoisemman miehen kanssa. Näin sekä vapaissa länsimaissa että konservatiivisissa sovittujen avioliittojen maissa.

Vierailija
74/105 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on jopa pari miestä kertonut miks on tullut pyytämään mua ulos. Syinä oli:

- mun nenä viehätti

- pidin toiselle ovea auki kun rahtasi työkonettaan siitä

Eli syitä on näemmä monenlaisia.. :D

Vierailija
75/105 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt miehet vastaamaan tähän. Haluan tietää miten päättelette naisen ”kunnollisuuden” ulkonäöstä tms.?

Kielenkäyttö kertoo paljon. Jos nainen kiroilee jatkuvasti ja on kuin kovan oloinen niin ei ole vaimomatskua. Ulkonäöstä tietenkin lukuisat tatuoinnit ei ainakaan itselle iske. Pukeutuminen ns. normaalia, ei verkkosukkia jallassa tms.

Vierailija
76/105 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kielenkäyttö kertoo paljon. Jos nainen kiroilee jatkuvasti ja on kuin kovan oloinen niin ei ole vaimomatskua. Ulkonäöstä tietenkin lukuisat tatuoinnit ei ainakaan itselle iske. Pukeutuminen ns. normaalia, ei verkkosukkia jallassa tms.

Lisäyksenä tietysti ma mujen naiset ei iske

Vierailija
77/105 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen vaan näkee päällepäin onko kunnollinen ja fiksu nainen, pukeutuminen, hiukset, miten käyttäytyy ihmisten kanssa. Näin kesäisin näkee paljon näitä matalan koulutuksen omaavia parturikampaaja, lähihoitaja, kaupan kassa tason naisia jotka kulkee puolet perseestä paljastavissa shortseissa ja läpsyttää menemään flipflopeissa, yleensä tatuointeja tai yksi jossain nilkassa. Lasten nimet tatuoituna käteen jne. Onhan näitä varoitusmerkkejä. Kouluja käynyt ja hyvässä työssä oleva osaa nämä asiat tehdä tyylikkäästi.

Vierailija
78/105 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähestyin naista bussiasemalla. Ajattelin että mitä siinä muka voisi hävitä jos tekee aloitteen ja menee juttelemaan. Kokemus oli kuitenkin sellainen että en tee aloitetta enää ikinä jos en ole kännissä jossain baarissa.

Vierailija
79/105 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti aloittaja tuli hakemaan täältä vahvistusta sille, kuinka tasoton hän on. 😁

Ap tuli pohtimaan miesten motiiveja sille miksi miehet päättävät lähestyä jotain tiettyä naista. Ja aloitus pohdinnassa mietin sitä vaihtoehtoa, josko miehet päätyisivät helpoiten lähestymään naisia joita pitävät heidän "tasoaan" matalampana ja siten ns. helppoina. Eli varmasti jonkinlaista omaa epävarmuuttani lähestymisten motiiveista...mutta toisaalta teoria voisi olla ihan mahdollinen.

Tv ap

Ei se ole miehellä päällimmäisenä mielessä lähestyttäessä mutta varmasti mielessä käy, kuitenkin kaikkialla maailmassa kulttuuriin katsomatta suurin osa naisista nykyäänki avioituvat vain sosiaalihierarkisesti joko saman- tai ylempitasoisemman miehen kanssa. Näin sekä vapaissa länsimaissa että konservatiivisissa sovittujen avioliittojen maissa.

Suomessa kylläkin tutkitusti päin vastoin.

Vierailija
80/105 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon jo 33v mies mutta en ole koskaan lähestynyt ketään elämäni aikana.

Mahdotonta tietää olisiko lähestyminen toivottua, en haluaisi ahdistella ketään.

Sinulla on vain huono itsetunto. Kyllä suurin osa naisista käyttäytyy sinua kohtaan kohteliaastu, kun vain itse käyttäydyt hyvin.

Rohkeasti vain menet juttusille!

Tämä ei ikävä kyllä pidä ihan paikkaansa...varsinkaan nuorten naisten keskuudessa. Käytös aloitteen tekevää miestä kohtaan voi olla todella julmaa ja suorastaan törkeää. Naureskellaan päin naamaa että kuinkas sä nyt kuvittelit mun laiseni tasokkaan naisen saavan kun olet itse noin mitätön.

Minä en ainakaan ajattele noita tilanteita mitenkään tasojen kautta (kuten en pariutumista muutenkaan), vaan yksinkertaisesti sen mukaan, olenko kiinnostunut. Ja huomaan kyllä todella nopeasti olenko, vaikken sitä suoraan sanokaan.

Tason arviointi tapahtuu automaatiolla jossain takaraivossasi alle sekunnissa, liskoaivot hoitavat sen puolestasi. Vain äärimmäisen epäviehättävät ja siksi kumppanittomuudetsa kärsivät ihmiset joutuvat tietoisesti kamppailemaan tasonsa kanssa ja sitten kun he alkavat puhua asiasta, heitä halveksitaan. Kaikki eivät kestä inhorealismia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän