Onko parisuhdemarkkinoilla oikeasti enää muuta kuin ADHD ja daddy issues naisia?
Deittailen paljon. Ja nykyään tuntuu, että 80 % naisista esittelee itsensä näin:
"oon vähän crazy ADHD-mimmi"
"tarviin miehen joka kestää kaikki mun traumat"
"mulla on rajoja, mut ehkä vähän epäterveesti"
Missä on ihan tavalliset, tasapainoiset ihmiset? Vai onko mielenterveysongelma nykyään persoonallisuus?
Kommentit (12)
Tyttäreni on 23 ja etsii kunnollista miestä. Ei meinaa löytyä.
Hänellä ei ole mt-ongelmia. On optimistinen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Traumat ei ole yhtä kuin mielenterveysongelma.
Riippuu traumasta, lapsuuden trauma aiheuttaa esimerkiksi narsismia ja se on aikalailla pysyvä. Yleensä kyseessä on juuri daddy issues.
Joka vuosi tapahtuu noin 14 000 avioeroa. Meinaatko, että kaikki 7000 naista on kahjoja?
Hölmö, se on se sinun taso, jonka kanssa pääset treffeille. Jos tuntuu, että kaikki treffikumppanit on outoja, niin on aika katsoa peiliin.
Kyllä niitä ihan tavallisia vakio rahan perässä olevia naisiakin vielä on. Naisia jotka etsivät elättäjää. Kumpi sitten on parempi loppujen lopuksi?
Joku sinussa kiinnostaa tuonlaisia naisia.
tavis
Vierailija kirjoitti:
Joku sinussa kiinnostaa tuonlaisia naisia.
tavis
Bondaavat noiden iskä-traumojen vuoksi, veikkaan.
Joku romanttiseen suhteeseen kykenevä nainenkin olisi kiva , mutta jatkuva woketus on tehnyt naisista melko kylmiä ja omaa etuaan kärttäviä. Ei ole enää pyyteettömiä halauksia tai sponttaaneja pusuja ilman taka-ajatusta, että siitä olisi hyötyä naiselle itselleen. Se on surullista,sillä Näin miehenä sitä joskus kaipaisi välillä lempeyttä ja hellyyttäkin.
Vierailija kirjoitti:
Joku romanttiseen suhteeseen kykenevä nainenkin olisi kiva , mutta jatkuva woketus on tehnyt naisista melko kylmiä ja omaa etuaan kärttäviä. Ei ole enää pyyteettömiä halauksia tai sponttaaneja pusuja ilman taka-ajatusta, että siitä olisi hyötyä naiselle itselleen. Se on surullista,sillä Näin miehenä sitä joskus kaipaisi välillä lempeyttä ja hellyyttäkin.
Jep.
Naisilla on kaikessa oma etu ja hyöty edellä.
Traumat ei ole yhtä kuin mielenterveysongelma.