Millä perustein miehet valitsee iskettävän naisen(baarin ulkopuolella)?
Jos esimerkiksi mies lähestyy kaupassa tai vaikka kadulla yms. niin oletettavasti lähestyttävä on jollain tapaa herättänyt kiinnostuksen tai huomion...eikö? Mutta mitä ne seikat yleensä ovat tai mikä on se ajatusprosessi mikä saa lähestymään tuntematonta?
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähestyttävä on tavallinen nainen jossa kuitenkin jotain erikoista mikä herättää huomion. Liian itsevarmoilta näyttävät naiset restingbichface kasvoilla ovat liian pelottavia.
Ei se niinkään se itsevarmuus vaan se hymyn puute ja hymähtely on se mikä tekee naisesta karttamisen arvoisen. Hymy ja etenkin se että vastaa miehen kömpelöihin small-talk kyselyihin on yleensä se "Jes, tärppäsi"-pointti miehille. Niiden puute viestii että naista ei kiinnosta ja haluaisi vain sinut pois siitä kiusaamasta, oli se totta tai ei. Kuten tuossa ykkössivun videossakin kerrottiin, 99% miehistä jättää lähestymästä juuri sen kiusallisen tilanteen pelossa. 0.7% ovat sitten niitä renttuja joita ei kiinnosta mitä mieltä nainen on tai vaikuttaa olevan ja 0.3% niitä jotka eivät ikinä uskalla puhua kellekään missään tilanteessa.
Entä onko siinä sitten jotain väärää jos tohon kömpelöön small talkiin vastata silti hymyllä ja kohteliaasti vaikkei olisikaan kiinnostunut? Its en ainakaan halua olla epäkohtelias mutta voiko mies sitten jotenkin ajatella että tahallaan yritän johtaa harhaan...vai miten pitäisi toimia?
-ap
Tämä on muuten oikeasti ihan hyvä kysymys. Eli haluaako miehet nyt sitten tällaisessa tilanteessa että ns. annetaan ymmärtää vaikkei ymmärretä antaa? Koska tässähän vaihtoehtoja jää tasan kaksi.
Joskus käy niinkin että joku mies tulee juttelemaan ja vaikka onkin ihan kivan näköinen ja oloinen ei juttu lähde millään luistamaan, vaan on sellainen tosi vaivaantunut olo molemmin puolin vaikka periaatteessa voisi ollakin kiinnostunut niin sitä ei saa välitettyä mitenkään ja mies liukenee paikalta. Ehkä se on sitten sitä kuuluisaa kemian puutetta, en tiedä.
Tuntuu että erästä kaveriani miehet tulevat iskemään yhtenään ja itseäni taas todella harvoin ja olenkin siksi usein miettinyt mitä minulta puuttuu mitä hänellä on nimittäin meitä on usein arveltu siskoiksi kun olemme aika saman näköisiä.
Todellisuudessa on vain yksi ja ainoa peruste ja se on tämä:
Sitä naista lähestytään, jota uskalletaan. Ei ketään muuta, ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta mikä sitten johtaa siihen että uskaltaa lähestyä?
Onko se pelkästään omasta fiiliksestä ja tilanteesta riippuvaa vai onko siinä naisessa jotain mikä helpottaa lähestymistä? Eihän se uskaltaminen ole niinkuin lottovoitto että sattuu kohdalle jos on sattuakseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, mutta mikä sitten johtaa siihen että uskaltaa lähestyä?
Onko se pelkästään omasta fiiliksestä ja tilanteesta riippuvaa vai onko siinä naisessa jotain mikä helpottaa lähestymistä? Eihän se uskaltaminen ole niinkuin lottovoitto että sattuu kohdalle jos on sattuakseen
Totta kai naisessa(kin) on jotain mikä helpottaa lähestymistä.
Helposti lähestyttävä useimmille miehille on iloisesti hymyilevä, ystävällisen ja vähän ujon oloinen nainen.
Jos nainen on kaunis, hänessä on hyvä olla jokin pieni kauneusvirhe, mikä vähentää miehen pakokauhua, esim. hammasraudat tai naurettavan iso rusetti tukassa tms.
Naurettavan iso rusetti on siitäkin hyvä, että siitä saa helpon ekan repliikin, kun ihastelee sen hienoutta.
Jos on jumalaisen kaunis nainen niin miehet ei välttämättä uskalla lähestyä ollenkaan tai sitten just käyttäytyy ihan ääliömäisesti kun menettävät kauneudelle järkensä. Joten mikään kaunotar ap tuskin ainakaan on.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kaunis, hänessä on hyvä olla jokin pieni kauneusvirhe, mikä vähentää miehen pakokauhua, esim. hammasraudat tai naurettavan iso rusetti tukassa tms.
Naurettavan iso rusetti on siitäkin hyvä, että siitä saa helpon ekan repliikin, kun ihastelee sen hienoutta.
Aika julmaa muka ihastella jotain kauneusvirhettä tai muuta epäkohtaa toisen ulkonäössä
Mäkin ihmettelen, tuntuu että ne ajattelee että oon helppo tms. Sitten ärsyttää nää tuntemattomat moikkailijat, aina kun vastaan takaisin niin eivät enää sano mitään. Olisivat hiljaa jos ei ole asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika julmaa muka ihastella jotain kauneusvirhettä tai muuta epäkohtaa toisen ulkonäössä
No, tod näk sellainen rusetti olisi monesta miehestä oikeastikin ihana. Tai ainakin hauska. Älä ole tuollainen tiukkapipo.
Villissä nuoruudessani pidin usein jotain hölmöä asustetta houkuttamassa miehiä. Toimi.
Minulla on koulukiusatun tausta, joten joka kerta jos joku tulee sanomaan jotain kohteliaisuuksia ulkonäöstäni, tai kehuu kauniiksi niin kuvittelen sen mielessäni tarkoittavan automaattisesti päinvastaista tai että siihen sisältyy joku piilovi**uilu tai taka-ajatus, jota en vaan tajua ja varsinkin näin, jos kehuja on mies, joten kiitos vain tästä "iso rusetti" kommentista sen kirjoittaneelle. Vahvistit käsitystäni.
Jagex kirjoitti:
Ensimmäisenä tykkään pirteydestä ja positiivisuudesta. Sporttisuudestakaan ei ole haittaa. Lusäksi tärkeää on, ettei naisellaon muitakin puheenaiheita kuin raha, kampaajat ja lomamatkat. Jotakin syvällisempää.
Mutta mistä sinä tiedät näitä puheenaiheita kun päätät lähestyä? Salakuuntelet?
Yksi tuttu lähestyy tuntemattomia seksin toivossa. Saattaa jutella mukavia vaikka bussissa, pyytää numeroa ja käy sitten kerran panemassa.
Tuossa yhdessä linkitetyssä videossa Matthew Hussey puhuu siitä kuinka miehet eivät voisi olla töissä mikäli lähestyisivät kaikkia viehättäviä naisia. Eli siis varmaan kaikkia naisia. Miksi siis haluaisin jonkun miehen joka pitää kaikista naisista, mutta uskaltaa lähestyä vain minua?
Vierailija kirjoitti:
Tuossa yhdessä linkitetyssä videossa Matthew Hussey puhuu siitä kuinka miehet eivät voisi olla töissä mikäli lähestyisivät kaikkia viehättäviä naisia. Eli siis varmaan kaikkia naisia. Miksi siis haluaisin jonkun miehen joka pitää kaikista naisista, mutta uskaltaa lähestyä vain minua?
Miehelle tunnetusti kelpaa nainen kuin nainen. Tiedän varmasti, että jos en olisi huolinut nykyistä miestäni, hän olisi ottanut kenet tahansa joka olisi hänet huolinut. Miehet ovat jotenkin niin tarvitsevia.
Ollapa lesbo.
Vierailija kirjoitti:
Juu, ihan sama tunne tuli tästä mullekin siskoseni! Jatkossa en todellakaan aio enää suostua vaihtamaan numeroita tai sopia kahvitteluista...kokeilkoot onneaan muualla. Tähän asti olen elätellyt toiveita siitä että se mies joka on tullut pokaamaan olisi pitänyt mua jotenkin erityisenä, mutta ilmeisesti olenkin vain helpon näköinen uhri.
Vierailija kirjoitti:
No niin...ja nyt kun tarkemmin tätä ajattelen, niin mun mieskin aina vastaa kun kysyn kuka on kaunis nainen tai onko toi kaunis yms...niin hän vastaa vain että melkein kaikki naiset ovat kauniita omalla tavallaan tms. ja olen tätä ennen aina vain ajatellut että se on hänen tapansa sanoa ettei ota kantaa asiaan, mutta ei! Kaikki nämä vuodet se paskiainen onkin tarkoittanut ihan joka sanaa. Ja minä kun olen kuvitellut että olen ollut jotain erityistä hänelle. PV. eli paskan*itut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin...ja nyt kun tarkemmin tätä ajattelen, niin mun mieskin aina vastaa kun kysyn kuka on kaunis nainen tai onko toi kaunis yms...niin hän vastaa vain että melkein kaikki naiset ovat kauniita omalla tavallaan tms. ja olen tätä ennen aina vain ajatellut että se on hänen tapansa sanoa ettei ota kantaa asiaan, mutta ei! Kaikki nämä vuodet se paskiainen onkin tarkoittanut ihan joka sanaa. Ja minä kun olen kuvitellut että olen ollut jotain erityistä hänelle. PV. eli paskan*itut
No hyi.. en kestäis tollasta miestä. Vihaan sitä kun joku sanoo noin.
Minä en ainakaan ajattele noita tilanteita mitenkään tasojen kautta (kuten en pariutumista muutenkaan), vaan yksinkertaisesti sen mukaan, olenko kiinnostunut. Ja huomaan kyllä todella nopeasti olenko, vaikken sitä suoraan sanokaan.