Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkyttävää, jouduin ostaa koon 38 shortsit

Vierailija
17.06.2019 |

Vielä KappAhlista, siellähän koot on aika reiluja yleensä. Kahdeksan vuotta sitten käytin kokoa 34. Nauttikaa hoikat hoikkuudestanne.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 163cm pitkä, koko 38 on lyhyelle ihmiselle iso koko.

Minä käytän kokoa 38, vaikka olen sinua lyhyempi ja painan 50 kg. 

Ellet pukeudut 50-luvun vintageen ovat vaatteesi väärää kokoa. Jos oikeasti olisit lyhyt ja 50-kiloinen, tietäisit, että 38 on päälläsi mallia roikkuva teltta.

Ovatko koot tosiaan muuttuneet viidessä vuodessa noin paljon? Olin vuonna 2014 53-kiloinen ja olen 164cm pitkä, ja monista vaatteista jouduin ostamaan koon 38. Toisista meni 36, mutta kokoon 34 en todellakaan mahtunut, joten on vaikea uskoa, että pari kiloa kevyemmän päällä koko 38 voisi olla "teltta".

Vierailija
22/27 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin käytin vielä pari vuotta sitten yläosasta kokoa 32-34 ja alaosasta 34-36. Ai että ahdistaa kun alaosat on 38 ja parhaimmillaan 40, yläosat 36.

Miksi vain reilusti läskeillä on oikeus olla ääneen tyytymätön kehoonsa ja haluta muutosta? Jos erehdyn harmittelemaan lihomisesta niin kaikki katsoo kun mielisairaalasta karannutta. Jos joku on aina ollut hoikka ja siro, niin kyllä heitäkin kauhistuttaa muuttunut kehonkuva, vaikka normaalipainon sisällä oltaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja miehet tykkää isopeppuisista! Voi sua raukkaa! Yritä laittaa vaikka froteepyyhe lantiolle jesarilla kiinni, niin saat vähän muotoja. Luonnehan on tärkein, ehkä kaikki ei katso naisellisia kurveja ja onhan niitä sokeitakin. Älä muserru.

Kaikki miehet eivät TODELLAKAAN pidä isoista takapuolista, tiedoksi vaan. Pieni ja pysty on paras.

Vierailija
24/27 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin käytin vielä pari vuotta sitten yläosasta kokoa 32-34 ja alaosasta 34-36. Ai että ahdistaa kun alaosat on 38 ja parhaimmillaan 40, yläosat 36.

Miksi vain reilusti läskeillä on oikeus olla ääneen tyytymätön kehoonsa ja haluta muutosta? Jos erehdyn harmittelemaan lihomisesta niin kaikki katsoo kun mielisairaalasta karannutta. Jos joku on aina ollut hoikka ja siro, niin kyllä heitäkin kauhistuttaa muuttunut kehonkuva, vaikka normaalipainon sisällä oltaisiin.

No kun sulla on niin ensimmäisen maailman ongelmat kuin vain voi olla. Kun on oikeita ongelmia, ollaan tyytyväisiä, kunhan paino pysyy jotakuinkin normaalina kumpaankin suuntaan. Tai tyydytään siihen, että ollaan hengissä.

Vierailija
25/27 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi kauhistus mahtua johonkin kolmekasiin. Kuin ei olisi lantiota, reisiä ja pyllyä enää ollenkaan!

Vierailija
26/27 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miehet tykkää isopeppuisista! Voi sua raukkaa! Yritä laittaa vaikka froteepyyhe lantiolle jesarilla kiinni, niin saat vähän muotoja. Luonnehan on tärkein, ehkä kaikki ei katso naisellisia kurveja ja onhan niitä sokeitakin. Älä muserru.

Miehet haluaa hoikan pitkäsäärisen jumalattaren.

M43

Huomasin sen nuorena.

Pitkäsäärinen

Vierailija
27/27 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko 38 mut mikä olikaan ikäsi?