Järkyttävää, jouduin ostaa koon 38 shortsit
Vielä KappAhlista, siellähän koot on aika reiluja yleensä. Kahdeksan vuotta sitten käytin kokoa 34. Nauttikaa hoikat hoikkuudestanne.
Kommentit (27)
Minä taas olin ikionnellinen kun sain koon 38 farkut jalkaan, kun vuosi sitten koko oli 46
Minä myös haaveilen, että mahtuisin vielä tänä vuonna koon 38 housuihin! Ehkä sitä kokoa ei muutenkaan kannata tuijottaa, vaihtelee niin paljon merkin mukaan.
Mä sulloin itseni Lindexin 34 shortseihin jotka oli kireät. Yleensä Lindexillä on isot koot! :c
Siirsin nappia sentin :D Ei antanut luonne myöden ostaa isompia :D
Vierailija kirjoitti:
Minulla menee koko 30
T. Mies35v
Sulla vaan taitaa olla tuumia :p
No ei tuo mitään kerro. Minä olen 162cm ja 55kg ja todellakin hoikka, mutta monesti joudun ottamaan koon 38 housuista, koska tämä lantio ei enää lasten jälkeen mahdu mihinkään teinitytön housumittoihin.
Toki jotkut 38 on oikeasti isoja, mutta esim. henkkamaukassa se ei yleensä ole vielä koko eikä mikään jossain pikkushortseissa...
Vierailija kirjoitti:
No ei tuo mitään kerro. Minä olen 162cm ja 55kg ja todellakin hoikka, mutta monesti joudun ottamaan koon 38 housuista, koska tämä lantio ei enää lasten jälkeen mahdu mihinkään teinitytön housumittoihin.
Toki jotkut 38 on oikeasti isoja, mutta esim. henkkamaukassa se ei yleensä ole vielä koko eikä mikään jossain pikkushortseissa...
Mikä sun lantiomitta sitten on?
Ja miehet tykkää isopeppuisista! Voi sua raukkaa! Yritä laittaa vaikka froteepyyhe lantiolle jesarilla kiinni, niin saat vähän muotoja. Luonnehan on tärkein, ehkä kaikki ei katso naisellisia kurveja ja onhan niitä sokeitakin. Älä muserru.
Painoin syntyessäni kolme kiloa ja 200 grammaa.
Enää en paina enkä mahdu 60-senttiseen potkupukuun. :(
Vierailija kirjoitti:
Olen 163cm pitkä, koko 38 on lyhyelle ihmiselle iso koko.
Minä käytän kokoa 38, vaikka olen sinua lyhyempi ja painan 50 kg.
Mä taas olin todella positiivisesti yllättynyt kun Lindexiltä meni 42 housut, luulin että 44 vähintään. Aivan ihanaa, jospa kokoon 40 vielä joskus pääsis. 38 olis unelma, mutta vois olla vähän epärealistinen tavoite, sen kokoinen olin 19-vuotiaana ja nyt täytän 40.
No mitäs nyt tuosta, sitä kokoa ne mullakin on. Kaareva takamukseni on kroppani isoin kohta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 163cm pitkä, koko 38 on lyhyelle ihmiselle iso koko.
Minä käytän kokoa 38, vaikka olen sinua lyhyempi ja painan 50 kg.
Ellet pukeudut 50-luvun vintageen ovat vaatteesi väärää kokoa. Jos oikeasti olisit lyhyt ja 50-kiloinen, tietäisit, että 38 on päälläsi mallia roikkuva teltta.
Vierailija kirjoitti:
Ja miehet tykkää isopeppuisista! Voi sua raukkaa! Yritä laittaa vaikka froteepyyhe lantiolle jesarilla kiinni, niin saat vähän muotoja. Luonnehan on tärkein, ehkä kaikki ei katso naisellisia kurveja ja onhan niitä sokeitakin. Älä muserru.
Miehet haluaa hoikan pitkäsäärisen jumalattaren.
M43
Vaatekoko-provoiluako seuraavaksi?