Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumppani selostaa jatkuvasti suolistosta ja erityisesti peräsuolensa tuntemuksista

Vierailija
17.06.2019 |

Otsikko ei ole vitsi. Olen aika hukassa uudehkon tuttavuuden kanssa, joka jatkuvasti muistaa raportoida siitä, että häntä esim. pierettää, tuntuu vesiripulilta, on kakkahätä.

Minua ei kiinnosta tietää tällä tarkkuudella hänen ruoansulatusjärjestelmänsä toimivuudesta. Olen yrittänyt sanoa, että pieruvitsit eivät ole minusta hauskoja mutta silti mies oikein tietoisesti piereskelee ja nauraa äänen ”suoritukselleen”. Minua ällöttää ja tunnen myötähäpeää.

Onko tämä tavallistakin ja olenko minä ehkä niuho? Mies voi todella kiinnostuneena ja paneutuen analysoida aihetta ”peräaukko ja sen tuntemukset”.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta käytökseltä aikuiselta, en jaksaisi tuollaista.

Vierailija
2/10 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo tekee samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jatkoon. Eiköhän tuollekin joku filia löydy

Vierailija
4/10 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanoisin kyllä ihan vakavasti että joko pieruilla ylpeily ja perseestä jauhaminen loppuu tai tapaamiset loppuu ja että et halua nähdä seksikumppania pelkkänä kävelevänä suolena.

Vierailija
5/10 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo olisi niin suuri turn off että olisin jättänyt miehen hyvin pian kun tuollainen käytös olisi käynyt ilmi. Kiinnostus olisi vain kuollut.

Ihmetyttää muutenkin viikoittain aloitukset täällä, joissa nainen kuvailee jotain aivan ällöä/törkeää käytöstä mieheltä ja kyselee, että onko hän niuho ja pitääkö tätä vain sietää. HALOO! Mitään ei ole pakko sietää! Ei meillä naisilla ole mitään maagista kirjoittamatonta velvollisuutta sietää kumppaneilta yhtään mitään, mitä emme halua. Newsflash: sinulla on täysi oikeus jättää vaikka ihan täydellinen mies jossa ei ole mitään vikaa, jos haluat. Et tarvitse mitään "tarpeeksi isoa syytä".

Vierailija
6/10 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se outoa on, jos oikeasti koko ajan tuollaisia raportoi. Mua ei seurassa piereskely haittaa tai jos joskus mainitsee, että vatsa on sekaisin ja siksi hyppää koko ajan vessassa päästelemässä varpusparvia, mutta tuon äijän jutut kuulostaa kyllä turhan extremeltä.

Vierailija
7/10 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuulosta normaalilta käytökseltä aikuiselta, en jaksaisi tuollaista.

Joskus exän kanssa muistan jonkun äkillisen ”ison hädän” yllättämistapauksen ja se jäi mieleen ihan vain koomisena sattumuksena, jota en sen kummemmin pahalla muistele. Mutta näiden anaalijuttujen päivittäinen kuuntelu saa minut ihan raivon partaalle.

Vierailija
8/10 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla kun työntelet ulokettasi hänen rektumiinsa.

Vierailija
9/10 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon

Vierailija
10/10 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hänellä joku suolisto-ongelma?