Naiset! Jakakaa parhaat vinkkinne miten pitää mies kiinnostuneena
Voitaisiinko hyvässä hengessä kertoa toisillemme vinkkejä siitä miten pitää miehen kiinnostusta parisuhteessa yllä?
Kommentit (253)
Mä kyllä puolestani kaipaisin vinkkiä siihen ,että miten lopettaa miehen kiinnostus? En voi nimittäin olla hymyilemättä kun näen hänet joka kerta, tuntuu jo hölmöltäkin, olen naimisissa ja tämä mies kliseisesti työpaikallani plääh.
Kysymyksesi on väärä. Ihmiset ovat yleensäkin kiinnostuneita niistä ihmisitä, joiden kanssa viettävät aikaa ja joiden kanssa on mukavaa.
Kysy siis mieluummin, miten luodaan mukava ilmapiiri. Säärikarvoilla on sen asian kanssa hyvin vähän tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä toimiiko nämä mun kikat, mutta uskon silti niiden voimaan :D
-en ajele säärikarvoja koskaan miehen nähden
-käytän aina yleellisiä yöasuja
-kokkaan viikonloppuisin vähän paremman ruuan tai leivon
-pyydän joskus miestä esimerkiksi avaamaan jonkun purkin kannen tai auttamaan muissa voimaa vaativissa töissä
Tuo on kyllä aika söpöä jos itse pystyisit purkin aukaisemaan ja siitä huolimatta pyydät mieheltäsi apua. Vetoat varppina hänen luolamiesgeeneihinsä🙂
Tuo kyllä herättää lähinnä kysymyksen, onko nainen jotenkin vajaa, jos ei saa yhtä helkkarin purkkia auki.
No jos ei jaksa vääntää purkkia auki, eikä halua tehdä kanteen reikää, niin tarvitaan lisävoimia ;D
Vinkiksi kaikille uusavuttomille. Tölkit aukeaa helposti kun pikkasen longistaa esim. Tölkinavaajalla sitä kannen reunaa ulospäin, että purkkiin pääsee ilmaa. Voi myös ostaa sellaisen purkin avausvääntimen ,jolla purkki aukeaa vähilläkin voimilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-pyydän joskus miestä esimerkiksi avaamaan jonkun purkin kannen tai auttamaan muissa voimaa vaativissa töissä
Tuo on kyllä aika söpöä jos itse pystyisit purkin aukaisemaan ja siitä huolimatta pyydät mieheltäsi apua. Vetoat varppina hänen luolamiesgeeneihinsä🙂
Tuo kyllä herättää lähinnä kysymyksen, onko nainen jotenkin vajaa, jos ei saa yhtä helkkarin purkkia auki.
No jos ei jaksa vääntää purkkia auki, eikä halua tehdä kanteen reikää, niin tarvitaan lisävoimia ;D
Tämä ihmetyttää, etteikö naiset todella ole keksineet sitä, että kuumaa vettä hanasta kun suihkuttaa hetken siihen kanteen/korkkiin, niin se sokeri sulaa ja korkki aukeaa ilman ongelmia.
Yleensä jos kansi tai korkki ei aukea, se on juuri jäykistyneen sokerin tekosia. Hanan alla hetki ja sitten käsipyyhkeellä käännät korkin auki vaivattomasti. Noin, ette tarvitse enää miehiä vaan voitte todella olla wahwoja mammoja <3
Mistä esim. jalopeno tai oliviipurkkiin tulee sokeria?
Et haaskaa rahaa mihinkään turhaan designtuotteisiin tai -vaatteisiin, vaan ostat käytännöllistä kamaa mikä toimii, kestää, ei maksa liikaa eikä näytä typerältä, niin miehesi arvostaa sinua enemmän ja on stressittömämpi kun raha ei ole jatkuvasti kortilla.
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä pitkiä suihinottoja palvoen miestä ja hänen penistä.
Tarjoa välillä anaaliseksiäkin ihan omasta ehdotuksestasi.
Hiero miestä, pidä häntä kuninkaanasi. Kuningatar ei stressaa kuningastaan, vaan poistaa häneltä stressiä.
Mielestäni nämä ovat ihan asiallisia toimivia vinkkejä, mutta katsotaas saako tämä ylä vai alanuolia yleisellä tasolla.
Kai sinäkin sitten tarjoat anaaliasi omasta ehdotuksestasi että nainen voi vähän jysäyttää dildolla?
Onkohan tossa kakkosen tarjoamisessa jotain perääkin (XD)...ei vaan todesti...Kun välillä mies sitä aina yrittää saada, mut en kovin monesti ole antanut koska sattuu yms.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tossa kakkosen tarjoamisessa jotain perääkin (XD)...ei vaan todesti...Kun välillä mies sitä aina yrittää saada, mut en kovin monesti ole antanut koska sattuu yms.
Riippuu miehestä. Ykkönenkin riittää, kunhan sitä jakaa hieman säästeliäästi. Tavoite tila on, että mies pysyy jokseenkin tyytyväisenä, mutta ei kuitenkaan ala pitämään naista varmana pipariautomaattina, tai pahimmilaan jopa seksiin painostajana.
1. Normi paino / siinä pysyminen.
2. Räpättämättömyys.
3. Ruoka pöytään ála automatic, erikseen pyytämättä. Ja hyvää sellaista.
4. Huushollin toiminnot jiiriin, erikseen pyytämättä.
5. Pimpslooraa tiskiin hövelisti, jopa erikseen pyytämättä.
6. Spontaanien PyrstöBileiden järjestäminen / B-rapussa avoimet ovet.
7. Yrittää olla rupsahtamatta / tekee asian eteen jotain, ilman että tekee siitä tekemisestä numeroa.
8. Kaljan noutaminen ja toimitus kouraan, pyydettäessä, ilman räpätystä.
9. Pysyä ja olla kuin normaalin naisen kuulukin olla, ilman räpätystä ja numeron tekemistä asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ihmetyttää, etteikö naiset todella ole keksineet sitä, että kuumaa vettä hanasta kun suihkuttaa hetken siihen kanteen/korkkiin, niin se sokeri sulaa ja korkki aukeaa ilman ongelmia.
Yleensä jos kansi tai korkki ei aukea, se on juuri jäykistyneen sokerin tekosia. Hanan alla hetki ja sitten käsipyyhkeellä käännät korkin auki vaivattomasti. Noin, ette tarvitse enää miehiä vaan voitte todella olla wahwoja mammoja <3
Sokerin sulamispiste on kylläkin 180 astetta, eli ei ehkä ole sokerista kyse, vaan metallisen korkin nopeasta läpölaajenemisesta, jolloin laajentunut korkki luonnollisesti aukeaa helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole oma itsesi. Jos mies ei ole kiinnostunut juuri sinusta, tai kiinnostus ei säily, ei siitä miehestä kiinnipitäminen ole yrittämisen arvoistakaan.
Tämä, muut olivat aika tavalla hömppää.
Yksi iso asia on myös, että kehitä itseäsi. Lue, opiskele, käy kursseilla ja ole paljon muutakin kuin vaimo.
Minulla ainakin loppuu juttuaiheet nopeasti sellaisen ihmisen kanssa, jolla ei ole elämässä mitään mielenkiintoista. Jos puheenaiheet pyörivät vain ja ainoastaan yhteisissä lapsia, kurahousuissa ja seuraavan päivän ruuassa, niin hohhoijaa.
Itse olen ollut parisuhteessani yli 20 vuotta ja juttelemme mieheni kanssa paljon. Eilenkin juttelimme muutamaan eri settiin varmaan neljä tuntia. Kännykkä siis hevonkuuseen, jossittelut pois ja tekemään.
Nöf nöf, lutuset tylsimykset.
Elämäniloinen asenne eikä lisää miehen stressiä pikkujutuista härkäsen tekemisellä
Pakko sanoo että huomioon ottaminen. Kysyn mielipidettä ja suunnitellaan yhdessä asioita, en päätä mielivaltaisesti. Toki sitten niitä intiimejä asioita myös. Suihin ottoa, säännöllistä seksiä, viettelyä, strippausta, roolileikkejä yms. Mun mies ainakin tykkää olla haluttava ja pitää siitä kun osoitan kiinnostusta.
Vierailija kirjoitti:
En tee yhtään mitään. Jos häntä ei kiinnosta pysyä niin lähtekööt, en minä mikään klovni tai viihdyttäjä ole.
Mitäs jos miehet toimisivat samoin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä pitkiä suihinottoja palvoen miestä ja hänen penistä.
Tarjoa välillä anaaliseksiäkin ihan omasta ehdotuksestasi.
Hiero miestä, pidä häntä kuninkaanasi. Kuningatar ei stressaa kuningastaan, vaan poistaa häneltä stressiä.
Mielestäni nämä ovat ihan asiallisia toimivia vinkkejä, mutta katsotaas saako tämä ylä vai alanuolia yleisellä tasolla.
Kai sinäkin sitten tarjoat anaaliasi omasta ehdotuksestasi että nainen voi vähän jysäyttää dildolla?
Tottakai.
Aito kiinnostus toista kohtaan. Kuuntelee ja osoittaa luottamusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas huomaa että ihan pihalla ja ei tiedä mistään mitään....Ois kannattanut pitää ne korvansa auki siellä lukion fysiikan tunneilla....että ihan sokeri 🤣🤣
Juu, ton silmien edessä ei taidakaan jäykistyä muu kuin sokeri 🤣🤣
Etkä sinä saa kostumaan kuin sytytystulpat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun varmaan oman miehen kohdalla tärkeimmät keinoni on naisellisuus ja mun suuret seksuaaliset halut. Musta on ihan hyvä että kaikkea ei mies näe. No mä kyllä sheivaan mieheni nähden mutta en kulje side alkkareista törröttöen, piere ym. Ja panostan eroottisiin alusvaatteisiin ja miehen kehumiseen ihmisenä ja rakastajana. En koskaan kontrolloi menemisiä enkä kysele omiinikaan lupaa.
Osaan olla sitten tosi kpäinenkin, puhun tosi rumasti miehelle miehen sukulaisista kun menee hermo, muutenkin olen kiukkuinen välillä ja tiuskin enkä oikein kestä vastaavaa mieheltä.
Että täydellisyydestä olen kyllä kaukana. Mutta parhaani yritän ja kovasti panostan siihen että miehellä olis kanssani hyvä olla mutta pimeä puoleni ottaa joskus vallan. Toistaiseksi olen saanut pidettyä ja mies usein sanoo että ei haluaisi elää ilman mua.
Jos ei piereskele koskaan ei kyllä syökään terveellisesti.Suolistosyöpä odottaa.
Ja taas joku esittää typerystä, kaikki pierevät, enpä erikseen rautalangasta vääntänyt että miehen läsnäollessa :D kun oletan lukijalla olevan jonkinmoisen ajattelukyvyn :D
Älä rupea " täydelliseksi pikku vaimoksi". Päädyt lopulta mököttäväksi marttyyriksi, kun mies ei aina jaksa ylistää sitä, että olet kiillottanut niitä hemmetin wc-kaakeleita koko aamupäivän. Ja siinä sinä nökötät , vietettyäsi kolme tuntia keittiössä valmistaen sitä hanhenmaksasufleeta vain kuullaksesi, että miehesi lähti Kamujen kanssa kebabille ja kysyy tuoko hän sullekin kebabin.
Anna miehesi olla ja elä itsekin. Älä nalkuta vaan hanki itsellesi omakin, miehestä riippumaton elämä. Kehitä itsestäsi parempi versio. Pidä kiinni omista menoistasi. Hoida itseäsi ja pidä itsestäsi. Pidä painosi kurissa, kuntoile joka päivä. Hoida ihoasi, hiuksiasi ja hampaistasi. Tee kasvojumppaa ja Hiero kasvojasi. Mikään meikki tai vaate ei kaunista sinua, jos laiminlyöt "pohjatyön". Älä kuitenkaan rupea himokuntoilijaksi. Väsynyt, äkäinen kuivansitkeä maratoonari, naama kestoirvistyksessä ei ole seksikäs. Jooga yms. On hyvää liikuntaa. Tiedät liikuntasi olevan liian raskasta, jos kotiin tullessa haluat tyhjentää koko jääkaapin ja ilta tulee vietettyä jääkaapilla ravaten. Liikunta on silloin nostanut liikaa stressihormoneja.
Ala opiskella vaikka jotain kieltä aktiivisesti tai hanki joku muu harrastus johon suhtaudut intohimoisesti. Miehesi ei ehkä näe mitään järkeä sinun kiinankielenopinnoissasi tai ryntäilyssä geokätköjen perässä, mutta hän näkee sinusta paistavan elämääsyleilevän intohimon ja ilon - Ja se jos mikä, on seksikästä.
Lakkaa kiukuttelemasta miehellesi. Opettele "löysäämään sitä pipoa". Ok. Mies toi parsan sijasta parsakaalia. Ei maailma siihen kaadu, ellet sinä ala riehumaan. Ota asiat huumorilla. Ei siis sillai ilkeästi, joka nolaa toisen. Muutenkin hassuttele ja hupsuttele enemmän. uskalla olla välillä lapsellinen.
Työelämässä joutuu tarpeeksi, varsinkin miehet, esittämään "kovaa luuta" ja äijää että leikkimielisyys, huumori ja relaaminen on ihan virkistävää.
Älä piilovittuile tai käytä sarkasmia. Se on kuolinisku. Älä kyttää miehesi menoja. Jos mies on liikaa mielestäsi ystäviensä kanssa, hanki sinäkin omia harrastuksia. Silloin et ehdi murehtimaan miehesi menoa ja miehesi saa tilaisuuksia jopa ikävöidä seuraasi ja alkaa vähentämään omia menojaan saadakseen olla kanssasi, kun et ole enää se " murjottava, mustasukkainen itsestäänselvyys" siellä kotona.