Naiset! Jakakaa parhaat vinkkinne miten pitää mies kiinnostuneena
Voitaisiinko hyvässä hengessä kertoa toisillemme vinkkejä siitä miten pitää miehen kiinnostusta parisuhteessa yllä?
Kommentit (253)
Vierailija kirjoitti:
Pieniä juttuja kirjoitti:
Vinkit naisille, miten miehen mielenkiintoa pidetään yllä
- pitä itsesi normaalipainoisena ja pidä ulkonäöstäsi hyvää huolta
- unohda yöpaidat ja nuku miehen vieressä alasti, korkeintaan Chanel vitosta tuoksunasi
- älä pihtaa seksiä koskaan
- pidä intiimihygieniasta hyvää huolta. Sheivaa karvat säännöllisesti ja pese pimpsa jokaisen wc käynnin jälkeen huolellisesti (itse käytän apteekista myytävää Aco Intime Care pesuainetta)
- kuiskaa miehellesi päivittäin, että rakastat häntä
- anna miehelle hyvän yön suukko
- keitä miehelle aamukahvi tai aamutee, syökää aamupala yhdessä
- lue kirjoja, sivistä itseäsi, olet mielenkiintoista keskusteluseuraa, kun olet kartalla monista asioista
- harrastakaa asioita yhdessä! Me käymme mieheni kanssa yhdessä suihkussa ja saunassa. Iltaisin menemme yhtä aikaa nukkumaan saman tuplapeiton alle. Matkustelemme yhdessä, emme erikseen. Kokkaamme ja grillaamne yhdessä.
- jos miehen vaate on rikki, minä ompelen sen ehjäksi. Minun konkreettinen tapa osoittaa, että huolehdin ja välitän hänestä.
- tarvittaessa pyydän miestä avuksi voimaa tai tekniikkaa vaativissa askareissa esim. polkupyörän kumin korjaus tai pumppausMuuten hyvä lista mutta lihavoidut kohdat ihmetytti.
Ensinnäkin...Nukutko tosiaan alasti silloinkin kun on menkat? ja eikö alastomuus menetä merkitystään, kun se on jokapäiväistä...eikö paremmin toimisi aina välillä alasti nukkuminen? Miehet kun pitävät vaihtelusta. Niin ja onko muka joku chanel5 miesten mieleen?! eikö se ole "mummotuoksu"?
Toisekseen, eikö pimpsalle tee huonoa pestä sitä noin usein saippualla? eikö pelkkä vesipesu riitä?
Ja viimeiseksi eikö päivittäiset "minä rakastan sinua" kuiskaukset menetä hyvin nopeasti merkityksensä? Eikö parempi olisi sanoa ne sanat kun siltä tuntuu, eikä rutiinin omaisesti päivittäin...tai entä jos joku päivä vain unohtuu sanoa
Muukin ihmetytti saippuan käyttö joka wckäynnin jälkeen! Mä pesen kerran päivässä sillä alapääsaippualla. Ja mies haluaa nuolla naisen makua eikä saippuan makua. On innokkaampi puuhiin kun en ole ihan äsken ollut suihkussa. Toki jos suihkusta jo useita tunteja en anna mennä sinne vaikka yrittää :D
Mutta ei todellakaan alastomuus tai rakkaudentunnustukset menetä merkitystä. Tuota logiikkaa en ymmärrä. Mieheni katselee mua tosi paljon vielä vuosienkin jälkeen etenkin kun oon alasti. Ja aina haluaa koskettaa ja usein sit asiat siitä eteneekin kivan suuntaa
Voi hyvää päivää mikä keskustelunaihe.
Toisen normaali huomioonottaminen, läsnäolo, rakkaus ja yhtesten asioiden hoitaminen ei riitä, niin sitten olen mielummin yksin. Tottakai joskus on kiva keksiä jotain piristystä, mutta en ikimaailmassa alkaisi miehen takia mitään älyttömiä sirkustemppuja tekemään tai leikkimään jotain aivotonta bimbovaimoa.
Vierailija kirjoitti:
Mun varmaan oman miehen kohdalla tärkeimmät keinoni on naisellisuus ja mun suuret seksuaaliset halut. Musta on ihan hyvä että kaikkea ei mies näe. No mä kyllä sheivaan mieheni nähden mutta en kulje side alkkareista törröttöen, piere ym. Ja panostan eroottisiin alusvaatteisiin ja miehen kehumiseen ihmisenä ja rakastajana. En koskaan kontrolloi menemisiä enkä kysele omiinikaan lupaa.
Osaan olla sitten tosi kpäinenkin, puhun tosi rumasti miehelle miehen sukulaisista kun menee hermo, muutenkin olen kiukkuinen välillä ja tiuskin enkä oikein kestä vastaavaa mieheltä.
Että täydellisyydestä olen kyllä kaukana. Mutta parhaani yritän ja kovasti panostan siihen että miehellä olis kanssani hyvä olla mutta pimeä puoleni ottaa joskus vallan. Toistaiseksi olen saanut pidettyä ja mies usein sanoo että ei haluaisi elää ilman mua.
Jos ei piereskele koskaan ei kyllä syökään terveellisesti.Suolistosyöpä odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Pitkiä pitkiä suihinottoja palvoen miestä ja hänen penistä.
Tarjoa välillä anaaliseksiäkin ihan omasta ehdotuksestasi.
Hiero miestä, pidä häntä kuninkaanasi. Kuningatar ei stressaa kuningastaan, vaan poistaa häneltä stressiä.
Mielestäni nämä ovat ihan asiallisia toimivia vinkkejä, mutta katsotaas saako tämä ylä vai alanuolia yleisellä tasolla.
Tarjoilen hoidolle anaalia ja muutenkin teen parhaani miellyttääkseni.Käyn aina suihkussa,sheivaan ja pukeudun kauniiseen alusvaatesettiin.Olen halukas ja hallitsen lypsyhommat.Kroppa on timmi.
Silti taas huomaan,että jotain muuta on meneillään.Taas.Yksi seikka on just tuo lisääntynyt peppuseksin halu.Siihen ei painosta varmaan uusia tuttavuuksia kun on vakihoidon jo opettanut tavoille.
En saa enää mitään itse koko jutusta.
Vierailija kirjoitti:
Älä piereskele tai käy pa_kalla miehen nähden. Mikään muu ei tapa romatiikkaa tehokkaammin kuin tuo.
Amen.
M35
Meikkaan kotona, en vain kun lähden kaupungille tai ulos. Kaunistaudun miestäni varten. En muita miehiä tai naisia varten. Hänelle haluan olla kaunis. En päästä itseäni lihomaan. Olen jo eläkemummu ja saman painoinen kuin alttarilla melkein viisikymmentä vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä toimiiko nämä mun kikat, mutta uskon silti niiden voimaan :D
-en ajele säärikarvoja koskaan miehen nähden
-käytän aina yleellisiä yöasuja
-kokkaan viikonloppuisin vähän paremman ruuan tai leivon
-pyydän joskus miestä esimerkiksi avaamaan jonkun purkin kannen tai auttamaan muissa voimaa vaativissa töissä
Mieheni rakastaa katsoa kun ajan säärikarvoja saunassa yhdessä istuessamme :)
Meillä taas mies välillä haluaa ajaa mun säärikarvat :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiero miestä, pidä häntä kuninkaanasi. Kuningatar ei stressaa kuningastaan, vaan poistaa häneltä stressiä.
Mielestäni nämä ovat ihan asiallisia toimivia vinkkejä, mutta katsotaas saako tämä ylä vai alanuolia yleisellä tasolla.
Tarjoilen hoidolle anaalia ja muutenkin teen parhaani miellyttääkseni.Käyn aina suihkussa,sheivaan ja pukeudun kauniiseen alusvaatesettiin.Olen halukas ja hallitsen lypsyhommat.Kroppa on timmi.
Silti taas huomaan,että jotain muuta on meneillään.Taas.Yksi seikka on just tuo lisääntynyt peppuseksin halu.Siihen ei painosta varmaan uusia tuttavuuksia kun on vakihoidon jo opettanut tavoille.En saa enää mitään itse koko jutusta.
Osaako tuollainen mies oikeasti rakastaa ketään? Olet vain pano, sori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että osaa kokata toimii vielä aika moneen mieheen...melkein sääli että nykyään miehetkin ovat innostuneet kokkailusta, tällaiset tapaukset kun sitten yleensä ovat ruokahifistelijöitä, niin ei mitkään peruspöperöt edes kelpaa. Mutta tavallinen mies arvostaa kunnon kotiruokaa.
Komppaan. Täytä miehen maha ja anna hänen täyttää perseesi, niin siinä on kyllä hyvä strategia miehen pitämiseen. Ei miehestä eroon pääse.
Aika hyvin kiteytetty, täytyy myöntää.
Vierailija kirjoitti:
-pyydän joskus miestä esimerkiksi avaamaan jonkun purkin kannen tai auttamaan muissa voimaa vaativissa töissä
Jos nainen ei kerrasta näyttämällä opi miten purkin kansi avataan ilman voimaa on aika lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on kiinnostunut jos mies on kiinnostunut. Tässäpä asian ydin. Yleensä tarkoittaa sitä, että nainen on edustuskelpoinen visuaalisesti ja seksuaalisesti aktiivinen. Jos tämä puuttuu niin nainen voi olla aivan niin ihastuttava persoona, kodin hengetär, fiksu ja huomaavainen tahansa - ei mitään vaikutusta. Päinvastoin nainen leimautuu takertujaksi, josta mies ei ole kiinnostunut ja lähinnä haluaa päästä vain eroon, jos mahdollista.
Karkeasti ottaen pätee se, että mitä vähemmän olet itse kiinnostunut, sitä kiinnostuneempi toinen on sinusta.
No nyt on vähän liikaa luettu Cosmoa. Tämä ei vain toimi miehiin. Naiset menee tässä pahasti haksaan, kun luulevat että miehet ovat samanlaisia kuin naiset.
Okei, naiset kiinnostuu miehestä, joka ei juurikaan ole kiinnostunut hänestä. Tämä on universaali fakta. Naisia ei kiinnosta "head over heels" heihin rakastunut mies.
Mutta, tämä ei tarkoita sitä, että sama strategia toimisi toisinpäin. Ei todellakaan toimi. "vaikeasti tavoiteltava" meemi ei toimi kuin miehen puolelta naisiin. Naisen kautta mieheen se ei toimi, se on miehille itse asiassa TURN OFF.
Jep. Sama asia on muille flirttailemisen kanssa. Näissä keskusteluissa näkee aina naisia, jotka luulevat että se vaikuttaa positiivisesti miehiin, vaikka se toimii lähinnä naisiin. Miehet haluaa lojaalin naisen parisuhteeseen, avioliittoon. Luotettavan ja miehelleen dedikoidun, joka EI katsele muita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ei koskaan kysy neuvoja tähän asiaan?Olisi tarvetta, todella tarvetta..
Voisin kertoa muutaman:
-huolehtii perushygieniastaan, käy esim hammaslääkärille säännöllisesti:hammaskivi alkaa haisemaan ja ajamaton parta ja epäsiisti tukka on turn off
-käyttää vähemmän pieruverkkari-hihaton t-paita-sandaalit yhdistelmää
-tekee oma-aloitteisesti osansa kotitöistä
-istuu vähemmän aikaa tv:n ääressä kaljaa lipittäen ja urheilua katsoenTämä saisi aikaan sen, että Ukon pärstä ärsyttäisi vähemmän
Silti niin moni nainen katselee tuollaista miestä vuodesta toiseen. Omituista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silti taas huomaan,että jotain muuta on meneillään.Taas.Yksi seikka on just tuo lisääntynyt peppuseksin halu.Siihen ei painosta varmaan uusia tuttavuuksia kun on vakihoidon jo opettanut tavoille.En saa enää mitään itse koko jutusta.
Onko miehesi Iiro?
Vierailija kirjoitti:
Ota riittävän usein poskeen.
Taidettiin pyytää naisnäkökulmaa, eikä miehen omaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa kysyttiin miten parisuhteessa pidetään mies kiinnostuneena. Sinulla on hoito, ei parisuhde. Veikkaisin, että olet yksi lautanen erittäin halutulle miehelle, se ei oikein liity aloitukseen mitenkään.
Ole hänelle se oikea? Tai sitten mies on vaan sen sortin tapaus että elämässä kiinnostaa muut asiat.
Vierailija kirjoitti:
No miehet ovat erilaisia joten yleispäteviä neuvoja vaikea antaa. Esim. omalle miehelleni toimii (on keskusteltu)
- en nalkuta, en tuputa mielipiteitäni miehen asioihin liittyen
- en väitä vastaan miehen päätöksistä, annan miehen olla perheen pää. En ikinä nolaa tai vähättele miestä.
- annan miehelle omaa aikaa esim sillon kun hän haluaa uppoutua kirjan lukemiseen
- en kieltäydy seksistä ilman hyvää syytä (esim olen kipeä)
- kohtelen miestä arvostaen, kunnioittaen, siten että hän kokee olevansa minulle maailman tärkein (kuten onkin)
- arjessa huomioin miestä pienillä teoilla, mm keittämällä aamukahvit ja tarjoilemalla aamupalan vuoteeseenJa ei, en ole alistettu kotiorja. Vastaavasti mies kohtelee minua kuin kuningatarta. Esim vie ulos syömään, treffeille, kuljettaa minua autolla vaikka pääsisin julkisillakin, palkannut meille siivoojan, pitää sängyssä huolta että minäkin saan jne.
Eivätkö nuo miehesi tekemiset ole ihan perus olettamus suhteessa? Esim. se, että mies huolehtii naisensa tyydytyksestä tai kuskaa jos toinen tarvitsee kyytiä? Yhteinen ajaviettokin on minusta ihan normaalia parisuhde-elämää (treffit, leffat, keikat, ravintolat jne.). Ei minun ainakaan tarvitse olla kuin oma itseni saadakseni noita. Toki haluan tehdä rakastamalleni ihmiselle samat asiat.
Niinpä, hukkaatte pointin noiden suljettujen purkkienne kanssa😄
Se nyt on yks hailee miten sen aukaisee, tai osaako/pystyykö itse, toisen huomioiminen ihan arjen askareissa on se juttu.
Joku tuossa epäili että olisiko nainen vajaa jos purnukkaa ei saa auki. Tähän asettaisin vastakysymyksen, kuka on niin täydellinen että pystyy itse kaiken tekemään tai tietää? Ja mitä sillä voittaa?
Kumppanina jos ajattelee jotain täydellistä niin vilunväristyksiä tulee sillä kyllähän me kaikki ollaan pääsääntöisesti hitusen vajaita. Kyllä se vaan semmonen söpösti vajaa ois ihqu😍
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-