Naiset! Jakakaa parhaat vinkkinne miten pitää mies kiinnostuneena
Voitaisiinko hyvässä hengessä kertoa toisillemme vinkkejä siitä miten pitää miehen kiinnostusta parisuhteessa yllä?
Kommentit (253)
Aika tyhmiä juttuja näyttää olevan.... just tuli vietettyä hääpäivää lomamatkalla ja huomasin, että vielä se rakkaus kukoistaa meillä näin kauan yhdessä olleillakin. Ole oma itsesi, älä kyynisty, huolehdi kauneudestasi, harrasta liikuntaa ja pidä itsesi kuosissa ja ole kiva. Miehet yleensä tykkää myös siitä kun huomioit ja annat hellyyttäsi....
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huomannut, että miehet tykkää, kun on itse vähän höpsö. Aina suunnistaa väärin tms. Se on sitä, että toinen on hauska ja hänelle voi nauraa.
Humalaiset miehet ehkä, mut ei sitä selvinpäin kattelis.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ei koskaan kysy neuvoja tähän asiaan?Olisi tarvetta, todella tarvetta..
Voisin kertoa muutaman:
-huolehtii perushygieniastaan, käy esim hammaslääkärille säännöllisesti:hammaskivi alkaa haisemaan ja ajamaton parta ja epäsiisti tukka on turn off
-käyttää vähemmän pieruverkkari-hihaton t-paita-sandaalit yhdistelmää
-tekee oma-aloitteisesti osansa kotitöistä
-istuu vähemmän aikaa tv:n ääressä kaljaa lipittäen ja urheilua katsoenTämä saisi aikaan sen, että Ukon pärstä ärsyttäisi vähemmän
Vaimo kyllä itse sanoi, että on vaan kiva, kun näytän vähän resuiselta parransängellä.
Vinkit naisille, miten miehen mielenkiintoa pidetään yllä
- pitä itsesi normaalipainoisena ja pidä ulkonäöstäsi hyvää huolta
- unohda yöpaidat ja nuku miehen vieressä alasti, korkeintaan Chanel vitosta tuoksunasi
- älä pihtaa seksiä koskaan
- pidä intiimihygieniasta hyvää huolta. Sheivaa karvat säännöllisesti ja pese pimpsa jokaisen wc käynnin jälkeen huolellisesti (itse käytän apteekista myytävää Aco Intime Care pesuainetta)
- kuiskaa miehellesi päivittäin, että rakastat häntä
- anna miehelle hyvän yön suukko
- keitä miehelle aamukahvi tai aamutee, syökää aamupala yhdessä
- lue kirjoja, sivistä itseäsi, olet mielenkiintoista keskusteluseuraa, kun olet kartalla monista asioista
- harrastakaa asioita yhdessä! Me käymme mieheni kanssa yhdessä suihkussa ja saunassa. Iltaisin menemme yhtä aikaa nukkumaan saman tuplapeiton alle. Matkustelemme yhdessä, emme erikseen. Kokkaamme ja grillaamne yhdessä.
- jos miehen vaate on rikki, minä ompelen sen ehjäksi. Minun konkreettinen tapa osoittaa, että huolehdin ja välitän hänestä.
- tarvittaessa pyydän miestä avuksi voimaa tai tekniikkaa vaativissa askareissa esim. polkupyörän kumin korjaus tai pumppaus
Vierailija kirjoitti:
Minä olen huomannut, että miehet tykkää, kun on itse vähän höpsö. Aina suunnistaa väärin tms. Se on sitä, että toinen on hauska ja hänelle voi nauraa.
Riippuu aika paljo, kuinka höpsö on vähän höpsö. Pidemmän päälle voi olla hyvinkin rasittavaa, jos ei yksinkertiadetkaan asiat suju ilman apua.
Vierailija kirjoitti:
Ketjussa näkyy olevan paljon ei-niin-heteroa-miestä.
Tekopyhää esittää, ettei jotkut naiset tykkäisi anaaliseksistä. Jos sinä et siitä tykkää, niin se ei tarkoita että kaikki naiset massana ei tykkäisi siitä. Ihmiset pitää eri asioista, ei pitäisi olla niin vaikea ymmärtää sellaista konseptia. On olemassa naisia, jotka pitävät anaaliseksistä enemmän kuin vaginaalisesta seksistä. Jos tällaisen naisen mies "alistuu" panemaan häntä kakkoseen, niin eikö hän ole hetero enää?
Ihme juttua täällä todellakin :D
Älä piereskele tai käy pa_kalla miehen nähden. Mikään muu ei tapa romatiikkaa tehokkaammin kuin tuo.
Vierailija kirjoitti:
Älä piereskele tai käy pa_kalla miehen nähden. Mikään muu ei tapa romatiikkaa tehokkaammin kuin tuo.
Saman voisi sanoa miehille.
Anna miehelle omaakn aikaa. Jatkuvasti ei jaksa kuunnella kälätystä.
Mies on kiinnostunut jos mies on kiinnostunut. Tässäpä asian ydin. Yleensä tarkoittaa sitä, että nainen on edustuskelpoinen visuaalisesti ja seksuaalisesti aktiivinen. Jos tämä puuttuu niin nainen voi olla aivan niin ihastuttava persoona, kodin hengetär, fiksu ja huomaavainen tahansa - ei mitään vaikutusta. Päinvastoin nainen leimautuu takertujaksi, josta mies ei ole kiinnostunut ja lähinnä haluaa päästä vain eroon, jos mahdollista.
Karkeasti ottaen pätee se, että mitä vähemmän olet itse kiinnostunut, sitä kiinnostuneempi toinen on sinusta.
Pieniä juttuja kirjoitti:
Vinkit naisille, miten miehen mielenkiintoa pidetään yllä
- pitä itsesi normaalipainoisena ja pidä ulkonäöstäsi hyvää huolta
- unohda yöpaidat ja nuku miehen vieressä alasti, korkeintaan Chanel vitosta tuoksunasi
- älä pihtaa seksiä koskaan
- pidä intiimihygieniasta hyvää huolta. Sheivaa karvat säännöllisesti ja pese pimpsa jokaisen wc käynnin jälkeen huolellisesti (itse käytän apteekista myytävää Aco Intime Care pesuainetta)
- kuiskaa miehellesi päivittäin, että rakastat häntä
- anna miehelle hyvän yön suukko
- keitä miehelle aamukahvi tai aamutee, syökää aamupala yhdessä
- lue kirjoja, sivistä itseäsi, olet mielenkiintoista keskusteluseuraa, kun olet kartalla monista asioista
- harrastakaa asioita yhdessä! Me käymme mieheni kanssa yhdessä suihkussa ja saunassa. Iltaisin menemme yhtä aikaa nukkumaan saman tuplapeiton alle. Matkustelemme yhdessä, emme erikseen. Kokkaamme ja grillaamne yhdessä.
- jos miehen vaate on rikki, minä ompelen sen ehjäksi. Minun konkreettinen tapa osoittaa, että huolehdin ja välitän hänestä.
- tarvittaessa pyydän miestä avuksi voimaa tai tekniikkaa vaativissa askareissa esim. polkupyörän kumin korjaus tai pumppaus
Seksi ja on kivoja juttuja.Ei sitä pillua tarvitse olla jatkuvasti jynssäämässä. Ainakin itse tykkään aromikkaammasta.
Mikä siinä pyörän kumissa on niin hankalaa? Ei kiinnostaisi olla joka asiassa auttamassa. Vaimoakin olen monta kertaa tarjoutunut opettamaan, miten sen kumin saa vaihdettua ja renkaan täyteen, mutta ei sitä kiinnosta opetella. Ärsyttää lähinnä, kun ei yksinkertaisetkaan perushommat onnistu. Se on ihan ok, jos ei osaa, mutta jos ei halua opetella...
Miksi laittaudut, kun lähdet tyttöjen kanssa baariin? Laittautuisit joskus kotona miehesi silmän iloksi.
Mutta ei, aina vaan ne samat leggingsit ja kotiteepaita. Ja tukka söhryisellä nutturalla ja naama ilman meikkiä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä toimiiko nämä mun kikat, mutta uskon silti niiden voimaan :D
-en ajele säärikarvoja koskaan miehen nähden
-käytän aina yleellisiä yöasuja
-kokkaan viikonloppuisin vähän paremman ruuan tai leivon
-pyydän joskus miestä esimerkiksi avaamaan jonkun purkin kannen tai auttamaan muissa voimaa vaativissa töissä
Tuo on kyllä aika söpöä jos itse pystyisit purkin aukaisemaan ja siitä huolimatta pyydät mieheltäsi apua. Vetoat varppina hänen luolamiesgeeneihinsä🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Minun pitää riittää tämmöisen ja niin riittää mieskin semmoisen.Jos ei pysy pitämättä, niin sitten lähtee.
Omat makuuhuoneet, joka ilta hellää hyvästelyä ja suukottelua usein myös seksiä.
Aamulla on ihana taas nähdä, haleja ja juttelua, leikkiä ja naurua ja eroottista huumoria paljon.
Arvosta ja kehu miestäsi usein, varsinkin jos hän on oikeasti ponnistellut jossakin asiassa.
Anna hänen päättää omista asioistaan, vaatteistaan, harrastuksistaan jne.
Älä nalkuta ja vertaa.
Näillä neuvoilla menty 44 vuotta ja vieläkin on kipinää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ei koskaan kysy neuvoja tähän asiaan?Olisi tarvetta, todella tarvetta..
Voisin kertoa muutaman:
-huolehtii perushygieniastaan, käy esim hammaslääkärille säännöllisesti:hammaskivi alkaa haisemaan ja ajamaton parta ja epäsiisti tukka on turn off
-käyttää vähemmän pieruverkkari-hihaton t-paita-sandaalit yhdistelmää
-tekee oma-aloitteisesti osansa kotitöistä
-istuu vähemmän aikaa tv:n ääressä kaljaa lipittäen ja urheilua katsoenTämä saisi aikaan sen, että Ukon pärstä ärsyttäisi vähemmän
Aloituksessa kysytään vinkkejä naisille, Justiinat tulevat silti listaamaan omat vaatimuslistansa miehille.
Uusfeminismi mädättää suomalaisnaisten asenteet.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä toimiiko nämä mun kikat, mutta uskon silti niiden voimaan :D
-en ajele säärikarvoja koskaan miehen nähden
-käytän aina yleellisiä yöasuja
-kokkaan viikonloppuisin vähän paremman ruuan tai leivon
-pyydän joskus miestä esimerkiksi avaamaan jonkun purkin kannen tai auttamaan muissa voimaa vaativissa töissä
Yleensäkin itsensä huoltaminen ei ole sellaista joka miehen kiinnostusta lisää naista kohtaan, sen voi tehdä itsekseen ja antaa vain lopputuloksen näkyä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi laittaudut, kun lähdet tyttöjen kanssa baariin? Laittautuisit joskus kotona miehesi silmän iloksi.
Mutta ei, aina vaan ne samat leggingsit ja kotiteepaita. Ja tukka söhryisellä nutturalla ja naama ilman meikkiä.
Kts. mies tuo kohta missä puhutaan miten mies voi miellyttää näistä.Ei peruverkkari-uunoturhapiropaita yhdistelmää +ajamaton parta-yjdistelmä -sai muuten aika paljon tykkäyksiä.Eli jos vaadit naiselta tällaista panostusta ulkonäköön, niin panosta itsekin.Miksi naisen pitäisi, jos ei mieskään
Mun varmaan oman miehen kohdalla tärkeimmät keinoni on naisellisuus ja mun suuret seksuaaliset halut. Musta on ihan hyvä että kaikkea ei mies näe. No mä kyllä sheivaan mieheni nähden mutta en kulje side alkkareista törröttöen, piere ym. Ja panostan eroottisiin alusvaatteisiin ja miehen kehumiseen ihmisenä ja rakastajana. En koskaan kontrolloi menemisiä enkä kysele omiinikaan lupaa.
Osaan olla sitten tosi kpäinenkin, puhun tosi rumasti miehelle miehen sukulaisista kun menee hermo, muutenkin olen kiukkuinen välillä ja tiuskin enkä oikein kestä vastaavaa mieheltä.
Että täydellisyydestä olen kyllä kaukana. Mutta parhaani yritän ja kovasti panostan siihen että miehellä olis kanssani hyvä olla mutta pimeä puoleni ottaa joskus vallan. Toistaiseksi olen saanut pidettyä ja mies usein sanoo että ei haluaisi elää ilman mua.
Itse en ainakaan pitäisi jatkuvasta nalkutuksesta, omaa aikaa pitäisi myös suoda eikä puuttua toisen tekemisiin. Kämpän ehtii kyllä siivoamaan myöhemminkin ja ruokaa voi tehdä enemmän kerralla ettei joka päivä tarvitse olla kokkaamas. Siinä vain muutama asia.