Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Jakakaa parhaat vinkkinne miten pitää mies kiinnostuneena

Vierailija
17.06.2019 |

Voitaisiinko hyvässä hengessä kertoa toisillemme vinkkejä siitä miten pitää miehen kiinnostusta parisuhteessa yllä?

Kommentit (253)

Vierailija
21/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä lista miehille on hyvä!!!!!

- pitää huolen fysiikastaan, ei liho, ei kaljamahaa, sopivasti lihasta

-pukeutuu rennon tyylikkäästi

-tuoksuu hyvälle

-huomio naisen pienillä eleillä:esim timanttikorvikset odottavat illalla tyynyn päällä

-kokkaa 3-ruokaöajin Gourmet illallisia spontaanisti siten, että kun tulet väsyneenä töistä, koti on hohtavan puhdasta ja ihana ruoka odottas

Tämä on hyvä.Lisäisin tähän vielä

-kohtelee näistä kuten jumalatarta

-huolehtii että naisen ei tarvitse tehdä raskaita kotitöitä, vaan on palkannut kodinhoitajan

- vie naisen säännöllisesti ylellisille lomille exoottisiin paikkoihin ja extemporelomille viikonloppuisin

-hieroo tasoittuneet niskat ja hartiat iltaisin

-sheivaa päivittäin:kainalo-, selkä-, rinta-, genitaali-ja säärikarvat

-hurmaa naisen Ruusun terälehdillä sängyssä ja shamppanjalla, ja esi-play kestää monta tuntia

Vierailija
22/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni aivan ykkösvinkki: älä nipota turhista. Käytännössä siis valitse taistelusi. Jos et puutu pikkuasioihin, mieskin tajuaa että nyt ollaan jonkun tärkeän äärellä kun sitten joskus nostat jonkun itsellesi tärkeän asian esiin. Silloin suhde pysyy tasapainoisena ja iloisena kun kumpikin saa elää ilman että tarvitse koko ajan miettiä mistä se toinen taas kohta huomauttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antamalla sitä parasta vinkkiä;)

Toisaalta mieheni on sanonut, että naisen pitää pitää itsestään huolta. Ja miehet tykkää erinlaisista naisista. Tuulipuku on auttamattomasti last season.

Vierailija
24/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meillä mies on kiinnostunut runoudesta, ja minä en.Nyt pitäisi alkaa lukemaan runoutta ja keskustelemaan siitä.En jaksa, ei kiinnosta.

Vierailija
25/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-tuoksuu hyvälle

-huomio naisen pienillä eleillä:esim timanttikorvikset odottavat illalla tyynyn päällä

-kokkaa 3-ruokaöajin Gourmet illallisia spontaanisti siten, että kun tulet väsyneenä töistä, koti on hohtavan puhdasta ja ihana ruoka odottas

-huolehtii että naisen ei tarvitse tehdä raskaita kotitöitä, vaan on palkannut kodinhoitajan

- vie naisen säännöllisesti ylellisille lomille exoottisiin paikkoihin ja extemporelomille viikonloppuisin

-hurmaa naisen Ruusun terälehdillä sängyssä ja shamppanjalla, ja esi-play kestää monta tuntia

Nainen kysyy vinkkiä miten pitää mies kiinnostuneena. AV-mammat kertoo mitä he itse haluaisivat mieheltä. Onkohan syy, että eivät siedä edes ajatusta siitä, että naisen pitäisi laittaa kaksi tikkua ristiin miehen takia, miehen miellyttämiseksi. 

Vierailija
26/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä pitkiä suihinottoja palvoen miestä ja hänen penistä.

Tarjoa välillä anaaliseksiäkin ihan omasta ehdotuksestasi.

Hiero miestä, pidä häntä kuninkaanasi. Kuningatar ei stressaa kuningastaan, vaan poistaa häneltä stressiä.

Mielestäni nämä ovat ihan asiallisia toimivia vinkkejä, mutta katsotaas saako tämä ylä vai alanuolia yleisellä tasolla.

Tämmöiselle miehelle olisin mahdollisimman epämiellyttävä, että pääsisin mahdollisimman äkkiä eroon, jos olisin erehtynyt tämmöisen kanssa suhteeseen. Yäk

Vierailija
27/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiero miestä, pidä häntä kuninkaanasi. Kuningatar ei stressaa kuningastaan, vaan poistaa häneltä stressiä.

Mielestäni nämä ovat ihan asiallisia toimivia vinkkejä, mutta katsotaas saako tämä ylä vai alanuolia yleisellä tasolla.

Ihmetyttää ettei tämä ole saanut enempää yläpeukkuja, tämä on ehdottomasti ketjun parhaita vinkkejä.

Kertoo siitä, miten pihalla naiset ovat kun eivät edes tiedä miten mies pidetään kiinnostuneena.

Vierailija
28/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-tuoksuu hyvälle

Nainen kysyy vinkkiä miten pitää mies kiinnostuneena. AV-mammat kertoo mitä he itse haluaisivat mieheltä. Onkohan syy, että eivät siedä edes ajatusta siitä, että naisen pitäisi laittaa kaksi tikkua ristiin miehen takia, miehen miellyttämiseksi. 

Kuule Älä viitsi.Ihan sinun , palstajonnen, aloittama ketju tämä on. Jos alat tällä linjalla eli naisen tehtävä on miehen miellyttäminen, niin silloin se myös pätee toisinpäin.Ja onko osa noista sinun tai muiden palstajonnet viesteistä kamalan asiallisia?Koeta kestää- sitä saa mitä tilaa

Vierailija
29/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmetyttää ettei tämä ole saanut enempää yläpeukkuja, tämä on ehdottomasti ketjun parhaita vinkkejä.

Kertoo siitä, miten pihalla naiset ovat kun eivät edes tiedä miten mies pidetään kiinnostuneena.

Tämmöistä miestä ei kukaan nainen halua, siksi ei ole tarvetta pitää kiinnostuneena.Heippa

Vierailija
30/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mieheni ei välitä suihinotoista.

Vierailija
31/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi äijä joka vonkaa kakkosta on naisen kanssa? Ei muuta kun gay baariin sieltä sitä irtoo.

Vierailija
32/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä alkaisin käyttäytyä noin, mun mies veisi mut hoitoon.

Mun mies taas haluaa päivittäin halia. Hän haluaa läheisyyttä ja yhdessä oloa enemmän kuin seksiä tai suikkareita. Seksiä harrastellaan kun jaksetaan ja molempia huvittaa.

Tää on lähinnä myytti, että miehet haluavat jatkuvasti seksiä ja suikkareita ja ovat aina valmiina. Jotkut, joo.

Vierailija
33/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilatkaa demo ja tehkää kaik mahdolliset vinkeet mitä siellä ehdotetaan.

Vierailija
34/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis demi 34/34

Vierailija
35/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla mitä miehet itse toivoo että naiset tekis, Mutta toisaalta en oikein ole varma onko täällä miehiä ja jos on, niin ovatko "ihan normaaleja" XD

Vierailija
36/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-tuoksuu hyvälle

Eikä tuo ollut edes ensimmäinen lista.

Vierailija
37/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä toimiiko nämä mun kikat, mutta uskon silti niiden voimaan :D

-en ajele säärikarvoja koskaan miehen nähden

-käytän aina yleellisiä yöasuja

-kokkaan viikonloppuisin vähän paremman ruuan tai leivon

-pyydän joskus miestä esimerkiksi avaamaan jonkun purkin kannen tai auttamaan muissa voimaa vaativissa töissä

Tsiisus... Ei se parisuhteen kipinä ole säärikarvoista tai avuttomaksi tekeytymisestä kiinni. Hyi, puistattaa jo koko ajatus ja ainakaan minä en sellaisessa suhteessa olisi kiinnostunut olemaan.

Ihan kuin mies olisi joku aivoton typerys ja sinä onneton kana. Jos päässäsi ei ole mitään tuon ihmeellisempää, niin onnea vain.

Oli tuossa varmasti totuuden siementä. Varmasti moni mies nauttii siitä, että kumppani huomioi ja antaa auttaa itseään. Tuntee itsensä ikäänkuin tarpeettomaksi, jos rakas vain väkisin "minä ite" meiningillä äheltää vaikka sen kurkkupurkin kanssa, kun sen saisi auki ongelmittakin.

Oma rakas on taatusti fiksu, keskustelukykyinen, yliopiston käynyt ja vaativassa ammatissa, mutta hän ei pelkää näyttää heikkouksiaan minulle ja saada apua. Olla feminiini kaikkkivoipuuden yrityksen sijaan.

-yks mies vain

Vierailija
38/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen huomannut, että miehet tykkää, kun on itse vähän höpsö. Aina suunnistaa väärin tms. Se on sitä, että toinen on hauska ja hänelle voi nauraa.

Vierailija
39/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa näkyy olevan paljon ei-niin-heteroa-miestä.

Vierailija
40/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä toimiiko nämä mun kikat, mutta uskon silti niiden voimaan :D

-en ajele säärikarvoja koskaan miehen nähden

-käytän aina yleellisiä yöasuja

-kokkaan viikonloppuisin vähän paremman ruuan tai leivon

-pyydän joskus miestä esimerkiksi avaamaan jonkun purkin kannen tai auttamaan muissa voimaa vaativissa töissä

Tsiisus... Ei se parisuhteen kipinä ole säärikarvoista tai avuttomaksi tekeytymisestä kiinni. Hyi, puistattaa jo koko ajatus ja ainakaan minä en sellaisessa suhteessa olisi kiinnostunut olemaan.

Ihan kuin mies olisi joku aivoton typerys ja sinä onneton kana. Jos päässäsi ei ole mitään tuon ihmeellisempää, niin onnea vain.

Oli tuossa varmasti totuuden siementä. Varmasti moni mies nauttii siitä, että kumppani huomioi ja antaa auttaa itseään. Tuntee itsensä ikäänkuin tarpeettomaksi, jos rakas vain väkisin "minä ite" meiningillä äheltää vaikka sen kurkkupurkin kanssa, kun sen saisi auki ongelmittakin.

Oma rakas on taatusti fiksu, keskustelukykyinen, yliopiston käynyt ja vaativassa ammatissa, mutta hän ei pelkää näyttää heikkouksiaan minulle ja saada apua. Olla feminiini kaikkkivoipuuden yrityksen sijaan.

-yks mies vain

Niinpä

Olis naiset naisia ja miehet miehiä. Hiiohoi.