Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset! Jakakaa parhaat vinkkinne miten pitää mies kiinnostuneena

Vierailija
17.06.2019 |

Voitaisiinko hyvässä hengessä kertoa toisillemme vinkkejä siitä miten pitää miehen kiinnostusta parisuhteessa yllä?

Kommentit (253)

Vierailija
61/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on kiinnostunut jos mies on kiinnostunut. Tässäpä asian ydin. Yleensä tarkoittaa sitä, että nainen on edustuskelpoinen visuaalisesti ja seksuaalisesti aktiivinen. Jos tämä puuttuu niin nainen voi olla aivan niin ihastuttava persoona, kodin hengetär, fiksu ja huomaavainen tahansa - ei mitään vaikutusta. Päinvastoin  nainen leimautuu takertujaksi, josta mies ei ole kiinnostunut ja lähinnä haluaa päästä vain eroon, jos mahdollista.

Karkeasti ottaen pätee se, että mitä vähemmän olet itse kiinnostunut, sitä kiinnostuneempi toinen on sinusta.

No nyt on vähän liikaa luettu Cosmoa. Tämä ei vain toimi miehiin. Naiset menee tässä pahasti haksaan, kun luulevat että miehet ovat samanlaisia kuin naiset.

Okei, naiset kiinnostuu miehestä, joka ei juurikaan ole kiinnostunut hänestä. Tämä on universaali fakta. Naisia ei kiinnosta "head over heels" heihin rakastunut mies.

Mutta, tämä ei tarkoita sitä, että sama strategia toimisi toisinpäin. Ei todellakaan toimi. "vaikeasti tavoiteltava" meemi ei toimi kuin miehen puolelta naisiin. Naisen kautta mieheen se ei toimi, se on miehille itse asiassa TURN OFF.

Vierailija
62/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä toimiiko nämä mun kikat, mutta uskon silti niiden voimaan :D

-en ajele säärikarvoja koskaan miehen nähden

-käytän aina yleellisiä yöasuja

-kokkaan viikonloppuisin vähän paremman ruuan tai leivon

-pyydän joskus miestä esimerkiksi avaamaan jonkun purkin kannen tai auttamaan muissa voimaa vaativissa töissä

Yleensäkin itsensä huoltaminen ei ole sellaista joka miehen kiinnostusta lisää naista kohtaan, sen voi tehdä itsekseen ja antaa vain lopputuloksen näkyä miehelle.

Sama juttu miehillä.Ei mua kiinnosta nähdä teidän nenäkarvojen hyppimistä, sheivaamista eikä punttisaliähellystä.....kunhan olette karvattomia ja timmejä ja lihaksikkaita

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miehet ovat erilaisia joten yleispäteviä neuvoja vaikea antaa. Esim. omalle miehelleni toimii (on keskusteltu)

- en nalkuta, en tuputa mielipiteitäni miehen asioihin liittyen

- en väitä vastaan miehen päätöksistä, annan miehen olla perheen pää. En ikinä nolaa tai vähättele miestä.

- annan miehelle omaa aikaa esim sillon kun hän haluaa uppoutua kirjan lukemiseen

- en kieltäydy seksistä ilman hyvää syytä (esim olen kipeä)

- kohtelen miestä arvostaen, kunnioittaen, siten että hän kokee olevansa minulle maailman tärkein (kuten onkin)

- arjessa huomioin miestä pienillä teoilla, mm keittämällä aamukahvit ja tarjoilemalla aamupalan vuoteeseen

Ja ei, en ole alistettu kotiorja. Vastaavasti mies kohtelee minua kuin kuningatarta. Esim vie ulos syömään, treffeille, kuljettaa minua autolla vaikka pääsisin julkisillakin, palkannut meille siivoojan, pitää sängyssä huolta että minäkin saan jne.

Vierailija
64/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat makuuhuoneet, joka ilta hellää hyvästelyä ja suukottelua  usein myös seksiä.

Aamulla on ihana taas nähdä, haleja ja juttelua, leikkiä ja naurua ja eroottista  huumoria paljon.

Arvosta ja kehu miestäsi usein, varsinkin jos hän on oikeasti ponnistellut jossakin asiassa.

Anna hänen päättää omista asioistaan, vaatteistaan, harrastuksistaan jne.

Älä nalkuta ja vertaa.

Näillä neuvoilla menty 44  vuotta ja vieläkin on kipinää.

Todella huippu vinkki. Harmi vain ettei toimi ellei omista vähintäänkin kaksiota. Yksiössä asuvat rekt.

Vierailija
65/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä lista miehille on hyvä!!!!!

- pitää huolen fysiikastaan, ei liho, ei kaljamahaa, sopivasti lihasta

-pukeutuu rennon tyylikkäästi

-tuoksuu hyvälle

-huomio naisen pienillä eleillä:esim timanttikorvikset odottavat illalla tyynyn päällä

-kokkaa 3-ruokaöajin Gourmet illallisia spontaanisti siten, että kun tulet väsyneenä töistä, koti on hohtavan puhdasta ja ihana ruoka odottas

Tämä on hyvä.Lisäisin tähän vielä

-kohtelee näistä kuten jumalatarta

-huolehtii että naisen ei tarvitse tehdä raskaita kotitöitä, vaan on palkannut kodinhoitajan

- vie naisen säännöllisesti ylellisille lomille exoottisiin paikkoihin ja extemporelomille viikonloppuisin

-hieroo tasoittuneet niskat ja hartiat iltaisin

-sheivaa päivittäin:kainalo-, selkä-, rinta-, genitaali-ja säärikarvat

-hurmaa naisen Ruusun terälehdillä sängyssä ja shamppanjalla, ja esi-play kestää monta tuntia

Nainen kysyy vinkkiä miten pitää mies kiinnostuneena. AV-mammat kertoo mitä he itse haluaisivat mieheltä. Onkohan syy, että eivät siedä edes ajatusta siitä, että naisen pitäisi laittaa kaksi tikkua ristiin miehen takia, miehen miellyttämiseksi. 

Eikä tuo ollut edes ensimmäinen lista.

Kannattaisi lukea näitä.Tulisi vähemmän avioeroja ja saisitte enemmän vaimoiltanne......

Vierailija
66/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miehet ovat erilaisia joten yleispäteviä neuvoja vaikea antaa. Esim. omalle miehelleni toimii (on keskusteltu)

- en väitä vastaan miehen päätöksistä, annan miehen olla perheen pää. En ikinä nolaa tai vähättele miestä.

- annan miehelle omaa aikaa esim sillon kun hän haluaa uppoutua kirjan lukemiseen

- kohtelen miestä arvostaen, kunnioittaen, siten että hän kokee olevansa minulle maailman tärkein (kuten onkin)

- arjessa huomioin miestä pienillä teoilla, mm keittämällä aamukahvit ja tarjoilemalla aamupalan vuoteeseen

Ja ei, en ole alistettu kotiorja. Vastaavasti mies kohtelee minua kuin kuningatarta. Esim vie ulos syömään, treffeille, kuljettaa minua autolla vaikka pääsisin julkisillakin, palkannut meille siivoojan, pitää sängyssä huolta että minäkin saan jne.

Joo.Uskottavuus meni tuossa: "Tarjoilen aamupalan vuoteeseen!"- kohdalla....👍😀

Vierailija
67/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä juttuja kirjoitti:

Vinkit naisille, miten miehen mielenkiintoa pidetään yllä

- pitä itsesi normaalipainoisena ja pidä ulkonäöstäsi hyvää huolta
- unohda yöpaidat ja nuku miehen vieressä alasti, korkeintaan Chanel vitosta tuoksunasi

- älä pihtaa seksiä koskaan

- pidä intiimihygieniasta hyvää huolta. Sheivaa karvat säännöllisesti ja pese pimpsa jokaisen wc käynnin jälkeen huolellisesti (itse käytän apteekista myytävää Aco Intime Care pesuainetta)
- kuiskaa miehellesi päivittäin, että rakastat häntä

- anna miehelle hyvän yön suukko

- keitä miehelle aamukahvi tai aamutee, syökää aamupala yhdessä

- lue kirjoja, sivistä itseäsi, olet mielenkiintoista keskusteluseuraa, kun olet kartalla monista asioista

- harrastakaa asioita yhdessä! Me käymme mieheni kanssa yhdessä suihkussa ja saunassa. Iltaisin menemme yhtä aikaa nukkumaan saman tuplapeiton alle. Matkustelemme yhdessä, emme erikseen. Kokkaamme ja grillaamne yhdessä.

- jos miehen vaate on rikki, minä ompelen sen ehjäksi. Minun konkreettinen tapa osoittaa, että huolehdin ja välitän hänestä.

- tarvittaessa pyydän miestä avuksi voimaa tai tekniikkaa vaativissa askareissa esim. polkupyörän kumin korjaus tai pumppaus

Muuten hyvä lista mutta lihavoidut kohdat ihmetytti.

Ensinnäkin...Nukutko tosiaan alasti silloinkin kun on menkat? ja eikö alastomuus menetä merkitystään, kun se on jokapäiväistä...eikö paremmin toimisi aina välillä alasti nukkuminen? Miehet kun pitävät vaihtelusta. Niin ja onko muka joku chanel5 miesten mieleen?! eikö se ole "mummotuoksu"?

Toisekseen, eikö pimpsalle tee huonoa pestä sitä noin usein saippualla? eikö pelkkä vesipesu riitä?

Ja viimeiseksi eikö päivittäiset "minä rakastan sinua" kuiskaukset menetä hyvin nopeasti merkityksensä? Eikö parempi olisi sanoa ne sanat kun siltä tuntuu, eikä rutiinin omaisesti päivittäin...tai entä jos joku päivä vain unohtuu sanoa

Vierailija
68/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies on kiinnostunut jos mies on kiinnostunut. Tässäpä asian ydin. Yleensä tarkoittaa sitä, että nainen on edustuskelpoinen visuaalisesti ja seksuaalisesti aktiivinen. Jos tämä puuttuu niin nainen voi olla aivan niin ihastuttava persoona, kodin hengetär, fiksu ja huomaavainen tahansa - ei mitään vaikutusta. Päinvastoin  nainen leimautuu takertujaksi, josta mies ei ole kiinnostunut ja lähinnä haluaa päästä vain eroon, jos mahdollista.

Karkeasti ottaen pätee se, että mitä vähemmän olet itse kiinnostunut, sitä kiinnostuneempi toinen on sinusta.

No nyt on vähän liikaa luettu Cosmoa. Tämä ei vain toimi miehiin. Naiset menee tässä pahasti haksaan, kun luulevat että miehet ovat samanlaisia kuin naiset.

Okei, naiset kiinnostuu miehestä, joka ei juurikaan ole kiinnostunut hänestä. Tämä on universaali fakta. Naisia ei kiinnosta "head over heels" heihin rakastunut mies.

Mutta, tämä ei tarkoita sitä, että sama strategia toimisi toisinpäin. Ei todellakaan toimi. "vaikeasti tavoiteltava" meemi ei toimi kuin miehen puolelta naisiin. Naisen kautta mieheen se ei toimi, se on miehille itse asiassa TURN OFF.

Ikänäni en ole lukenut cosmoa, mutta monen vuoden kokemus "sori et vain ole minun tyyppiäni nainen". 

Vierailija
69/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehelle omaakn aikaa. Jatkuvasti ei jaksa kuunnella kälätystä.

Anna naiselle omaa aikaa.Hoida koti ja lapset sillävälin

Vierailija
70/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkiä pitkiä suihinottoja palvoen miestä ja hänen penistä.

Tarjoa välillä anaaliseksiäkin ihan omasta ehdotuksestasi.

Hiero miestä, pidä häntä kuninkaanasi. Kuningatar ei stressaa kuningastaan, vaan poistaa häneltä stressiä.

Mielestäni nämä ovat ihan asiallisia toimivia vinkkejä, mutta katsotaas saako tämä ylä vai alanuolia yleisellä tasolla.

Välillä tunnen melkoista myötähäpeää miestovereiden puolesta...

Vierailija
71/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- unohda yöpaidat ja nuku miehen vieressä alasti, korkeintaan Chanel vitosta tuoksunasi

- pidä intiimihygieniasta hyvää huolta. Sheivaa karvat säännöllisesti ja pese pimpsa jokaisen wc käynnin jälkeen huolellisesti (itse käytän apteekista myytävää Aco Intime Care pesuainetta)

- lue kirjoja, sivistä itseäsi, olet mielenkiintoista keskusteluseuraa, kun olet kartalla monista asioista

- harrastakaa asioita yhdessä! Me käymme mieheni kanssa yhdessä suihkussa ja saunassa. Iltaisin menemme yhtä aikaa nukkumaan saman tuplapeiton alle. Matkustelemme yhdessä, emme erikseen. Kokkaamme ja grillaamne yhdessä.

- jos miehen vaate on rikki, minä ompelen sen ehjäksi. Minun konkreettinen tapa osoittaa, että huolehdin ja välitän hänestä.

- tarvittaessa pyydän miestä avuksi voimaa tai tekniikkaa vaativissa askareissa esim. polkupyörän kumin korjaus tai pumppaus

Muuten hyvä lista mutta lihavoidut kohdat ihmetytti.

Ensinnäkin...Nukutko tosiaan alasti silloinkin kun on menkat? ja eikö alastomuus menetä merkitystään, kun se on jokapäiväistä...eikö paremmin toimisi aina välillä alasti nukkuminen? Miehet kun pitävät vaihtelusta. Niin ja onko muka joku chanel5 miesten mieleen?! eikö se ole "mummotuoksu"?

Toisekseen, eikö pimpsalle tee huonoa pestä sitä noin usein saippualla? eikö pelkkä vesipesu riitä?

Ja viimeiseksi eikö päivittäiset "minä rakastan sinua" kuiskaukset menetä hyvin nopeasti merkityksensä? Eikö parempi olisi sanoa ne sanat kun siltä tuntuu, eikä rutiinin omaisesti päivittäin...tai entä jos joku päivä vain unohtuu sanoa

"Mummotuoksukin" on naisten itse lanseeraama keksintö. Ei miehiä kiinnosta se mitä merkkiä joku käyttää.

Vierailija
72/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon parhaat naurut 😂😂😂

Vierailija
73/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikänäni en ole lukenut cosmoa, mutta monen vuoden kokemus "sori et vain ole minun tyyppiäni nainen". 

No mutta sitten se on vain ollut niin, että et ole ollut näiden miesten tyyppiä - eikä mikään "pelailu strategia" olisi voinut muuttaa sitä.

Ihmisten välillä on aina kiinnostuksen taso, ja jos sitä on, tai jos sitä ei ole, niin et voi tehdä mitään muuttaaksesi sitä.

Kiinnostus ei muutu mihinkään pelien kautta. Sitä on tai sitä ei ole.

Joten "sori et vain ole minun tyyppiäni" on ollut totuus näiden kanssa. Hard to get -esitys ei tule muuttamaan sitä mihinkään.

Miesten puolelta etäinen olemus, epävarmat tunteet ovat taas jopa tieteellisillä tutkimuksilla todistettuja faktoja, että naiset ovat kiinnostuneita miehistä joiden tunteet ovat epäselkeitä.

Vierailija
74/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annan miehelle seksiä aina jos tahtoo, paitsi jos on "se aika kuusta" mutta joskus metin että olisiko sittenkin parempi välillä kieltäytyä seksistä ihan huviksi vain...(miehillä kun tuo metsästäminen on verissä) että pitäisikö se mielenkiintoa paremmin yllä, kun ei olisi niin "varmanakki" vai olisiko vaikutus kuitenkin vain päinvastainen pitkässä parisuhteessa. Jos joku on testannut tai tietää, niin kertokoot :)

Vierailija
75/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kiitos! Täällä saa hyviä vinkkejä siihen , miten päästä miehestä eroon siten että mies jättää ja saat itse jätetyn sädekehän ......

Vierailija
76/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta sitten se on vain ollut niin, että et ole ollut näiden miesten tyyppiä - eikä mikään "pelailu strategia" olisi voinut muuttaa sitä.

Ihmisten välillä on aina kiinnostuksen taso, ja jos sitä on, tai jos sitä ei ole, niin et voi tehdä mitään muuttaaksesi sitä.

Kiinnostus ei muutu mihinkään pelien kautta. Sitä on tai sitä ei ole.

Joten "sori et vain ole minun tyyppiäni" on ollut totuus näiden kanssa. Hard to get -esitys ei tule muuttamaan sitä mihinkään.

Miesten puolelta etäinen olemus, epävarmat tunteet ovat taas jopa tieteellisillä tutkimuksilla todistettuja faktoja, että naiset ovat kiinnostuneita miehistä joiden tunteet ovat epäselkeitä.

Niin ja se tutkimus tässä:

‘He Loves Me, He Loves Me Not…’: Women Are More Attracted to Men Whose Feelings Are Unclear

https://www.psychologicalscience.org/news/releases/he-loves-me-he-loves…

Vierailija
77/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-pyydän joskus miestä esimerkiksi avaamaan jonkun purkin kannen tai auttamaan muissa voimaa vaativissa töissä

Tuo on kyllä aika söpöä jos itse pystyisit purkin aukaisemaan ja siitä huolimatta pyydät mieheltäsi apua. Vetoat varppina hänen luolamiesgeeneihinsä🙂

Tuo kyllä herättää lähinnä kysymyksen, onko nainen jotenkin vajaa, jos ei saa yhtä helkkarin purkkia auki.

Vierailija
78/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo.Uskottavuus meni tuossa: "Tarjoilen aamupalan vuoteeseen!"- kohdalla....👍😀

Olisi kiva kuulla, miksi ihmeessä tämä kuulosti sinulta niin oudolle? Mieheni aamupala on yhtä kuin kahvia ja moniviljapaahtoleipää, jonka päällä leikkelettä ja juustoa. Ei ole minulta mikään Nobel - palkinnon arvoinen suoritus tehdä tuo aamupala hänelle.

Mies on aamu-uninen ja tykkää syödä aamupalan sängyssä katsellen Aamu tv:tä. Sitten jaksaa nousta aamutoimiin. Joka toinen vkl, kun miehen alakouluikäinen lapsi on meillä, teen hänellekin aamupalan. Välittäminen on pieniä arjen tekoja, ei pelkästään kauniita sanoja.

Vierailija
79/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensäkin itsensä huoltaminen ei ole sellaista joka miehen kiinnostusta lisää naista kohtaan, sen voi tehdä itsekseen ja antaa vain lopputuloksen näkyä miehelle.

Sama juttu miehillä.Ei mua kiinnosta nähdä teidän nenäkarvojen hyppimistä, sheivaamista eikä punttisaliähellystä.....kunhan olette karvattomia ja timmejä ja lihaksikkaita

Minusta miesten punttisaliähellystä on just kiva katsella. Jos ei oikein motivoi lähteä salille, niin siellä viimeistään alkaa innostaa, kun saa ihastella niitä hartioita ja (komeita) miehiä työn tiimellyksessä ähkymässä. Joka kerta on ollut mun salillani komeita nuorukaisia silmän ilona.

Vierailija
80/253 |
17.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Palkannut meille siivoojan" .......😂😂😂 Missähän maailmankaikkeudessa?