Naiset! Jakakaa parhaat vinkkinne miten pitää mies kiinnostuneena
Voitaisiinko hyvässä hengessä kertoa toisillemme vinkkejä siitä miten pitää miehen kiinnostusta parisuhteessa yllä?
Kommentit (253)
Ole oma itsesi. Jos mies ei ole kiinnostunut juuri sinusta, tai kiinnostus ei säily, ei siitä miehestä kiinnipitäminen ole yrittämisen arvoistakaan.
En tiedä toimiiko nämä mun kikat, mutta uskon silti niiden voimaan :D
-en ajele säärikarvoja koskaan miehen nähden
-käytän aina yleellisiä yöasuja
-kokkaan viikonloppuisin vähän paremman ruuan tai leivon
-pyydän joskus miestä esimerkiksi avaamaan jonkun purkin kannen tai auttamaan muissa voimaa vaativissa töissä
Aina jos luen kirjaa tai vaikutan muuten todella uppoutuneelta omaan maailmaani, kiinnostuu mies heti musta joten sanoisin että kun ei ole aina saatavilla, niin se toimii
älä pihtaa / käytä seksiä aseena.
tämä riittää. jos ei miehelle kelpaa vaan pitää keksiä sirkusjuttuja ja viihdykettä niin anna olla.
Vierailija kirjoitti:
Ole oma itsesi. Jos mies ei ole kiinnostunut juuri sinusta, tai kiinnostus ei säily, ei siitä miehestä kiinnipitäminen ole yrittämisen arvoistakaan.
En nyt varsinaisesti hakenut sitä että mies pitäisi väkisin yrittää pitää jos kiinnostus lopahtaa, vaan enemmänkin hain tällä sitä miten pitää yllä kipinää parisuhteessa. Eli miten pitää sen kiinnostuneen miehen kiinnostusta yllä ettei parisuhde väljehdy kokonaan kuten yleensä helposti huomaa käyneen. Tällaien on mielestäni osa sitä "työtä" mitä parisuhteen eteen kannattaa nähdä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä, muut olivat aika tavalla hömppää.
Yksi iso asia on myös, että kehitä itseäsi. Lue, opiskele, käy kursseilla ja ole paljon muutakin kuin vaimo.
Minulla ainakin loppuu juttuaiheet nopeasti sellaisen ihmisen kanssa, jolla ei ole elämässä mitään mielenkiintoista. Jos puheenaiheet pyörivät vain ja ainoastaan yhteisissä lapsia, kurahousuissa ja seuraavan päivän ruuassa, niin hohhoijaa.
Itse olen ollut parisuhteessani yli 20 vuotta ja juttelemme mieheni kanssa paljon. Eilenkin juttelimme muutamaan eri settiin varmaan neljä tuntia. Kännykkä siis hevonkuuseen, jossittelut pois ja tekemään.
Huomio miestä yksilönä, eikä huonekaluna. Tämä toimii molempiin suuntiin.
Miksi miehet ei koskaan kysy neuvoja tähän asiaan?Olisi tarvetta, todella tarvetta..
Voisin kertoa muutaman:
-huolehtii perushygieniastaan, käy esim hammaslääkärille säännöllisesti:hammaskivi alkaa haisemaan ja ajamaton parta ja epäsiisti tukka on turn off
-käyttää vähemmän pieruverkkari-hihaton t-paita-sandaalit yhdistelmää
-tekee oma-aloitteisesti osansa kotitöistä
-istuu vähemmän aikaa tv:n ääressä kaljaa lipittäen ja urheilua katsoen
Tämä saisi aikaan sen, että Ukon pärstä ärsyttäisi vähemmän
Riippuu millainen mies itse on. Kaikki yo vinkit ovat toimivia - kun kohde on oikea. Yksi mies haluaa keskustella, toinen haluaa huumoria ja kolmas haluaa tuntea olevansa Mies.
Vierailija kirjoitti:
-pyydän joskus miestä esimerkiksi avaamaan jonkun purkin kannen tai auttamaan muissa voimaa vaativissa töissä
Tsiisus... Ei se parisuhteen kipinä ole säärikarvoista tai avuttomaksi tekeytymisestä kiinni. Hyi, puistattaa jo koko ajatus ja ainakaan minä en sellaisessa suhteessa olisi kiinnostunut olemaan.
Ihan kuin mies olisi joku aivoton typerys ja sinä onneton kana. Jos päässäsi ei ole mitään tuon ihmeellisempää, niin onnea vain.
Tämä lista miehille on hyvä!!!!!
- pitää huolen fysiikastaan, ei liho, ei kaljamahaa, sopivasti lihasta
-pukeutuu rennon tyylikkäästi
-tuoksuu hyvälle
-huomio naisen pienillä eleillä:esim timanttikorvikset odottavat illalla tyynyn päällä
-kokkaa 3-ruokaöajin Gourmet illallisia spontaanisti siten, että kun tulet väsyneenä töistä, koti on hohtavan puhdasta ja ihana ruoka odottas
Pitkiä pitkiä suihinottoja palvoen miestä ja hänen penistä.
Tarjoa välillä anaaliseksiäkin ihan omasta ehdotuksestasi.
Hiero miestä, pidä häntä kuninkaanasi. Kuningatar ei stressaa kuningastaan, vaan poistaa häneltä stressiä.
Mielestäni nämä ovat ihan asiallisia toimivia vinkkejä, mutta katsotaas saako tämä ylä vai alanuolia yleisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsiisus... Ei se parisuhteen kipinä ole säärikarvoista tai avuttomaksi tekeytymisestä kiinni. Hyi, puistattaa jo koko ajatus ja ainakaan minä en sellaisessa suhteessa olisi kiinnostunut olemaan.
Ihan kuin mies olisi joku aivoton typerys ja sinä onneton kana. Jos päässäsi ei ole mitään tuon ihmeellisempää, niin onnea vain.
Toinen tapa ilmaista asia on miehen huomiominen. Siis teoissa, koska teot merkitsevät aina enemmän kuin sanat. Tuo viesti joka sinua puistattaa, on toistaiseksi ainoa jossa on jotain varteenotettavaa vinkkiä.
t. Mies
Vierailija kirjoitti:
Meillä tuo karva-asia on iso ongelma.Mies nimittäin pitää karvoista, ja Mulla niitä on liian vähän. .nyt pitäisi saada karvat jotenkin kasvamaan....vinkkejä?
Vierailija kirjoitti:
Mieheni rakastaa katsoa kun ajan säärikarvoja saunassa yhdessä istuessamme :)
Pidä työsi ja omat kiinnostuksenkohteesi. Älä ripustaudu vaan seiso omilla jaloillasi. Arvosta toista ja hänen mielipiteitään. Keskustelkaa. Osoita kiintymystäsi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet ei koskaan kysy neuvoja tähän asiaan?Olisi tarvetta, todella tarvetta..
Voisin kertoa muutaman:
-huolehtii perushygieniastaan, käy esim hammaslääkärille säännöllisesti:hammaskivi alkaa haisemaan ja ajamaton parta ja epäsiisti tukka on turn off
-käyttää vähemmän pieruverkkari-hihaton t-paita-sandaalit yhdistelmää
-tekee oma-aloitteisesti osansa kotitöistä
-istuu vähemmän aikaa tv:n ääressä kaljaa lipittäen ja urheilua katsoenTämä saisi aikaan sen, että Ukon pärstä ärsyttäisi vähemmän
Luetaan me näitä ja joku vinkki saattaa mennä korvan taakse.
Sun listastasi mulle kaikki ✅
Copa Americaa katson yömyöhään, mutta nykyään täysin selvinpäin ja vauva sylissä.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Riippuu millainen mies itse on. Kaikki yo vinkit ovat toimivia - kun kohde on oikea. Yksi mies haluaa keskustella, toinen haluaa huumoria ja kolmas haluaa tuntea olevansa Mies.
Sanoisin, että tämä. Aina kuitenkin olisi hyvä antaa sen kumppanin tuntea olevansa arvostettu ja rakastettu. Omassa suhteessani mies on pysynyt kiinnostuneena yhteisen huumorin ja keskustelun sekä seksin ja muun läheisyyden takia. Mieheni on tosi huono puhumaan tunteistaan ja ristiriitatilanteissa voi fyysisesti pahoin. Tämä sopii minulle, enkä ahdistele miestä vatvomaan asioita. Itsekkin reagoin asioihin järjellä enkä tunteella. Nämä kun on kunnossa niin homma toimii.
Olemalla hauska, eli löytämällä hyväntahtoista naurun aihetta tilanteista ja itsestä. Jos tietää, että mies kestää, niin myös miehestä.
N50