Menisitkö mökille jossa ei ole sähköä ja juomavesi tuotava mukana?
En oo vielä kysyny mitä se vuokra olisi juhannukselta vai onko vain viikkovuokrausta.
Siellä on lämmitysuuni.
Kommentit (137)
Tietenkin menisin.
Varaisin vain tarpeeksi juomavettä ja kynttilöitä ja taskulampun
Päiväseltään kahvittelemaan, en muuten.
En missään nimessä. Nyt juuri mökillä, missä ovat kaikki mukavuudet astianpesukonetta ja ilmalämpöpumppua myöten.
En menisi. Kun majoitun, menen hotelliin tai hyvinvarusteltuun huoneistoon.
Jos olisi rannassa niin kyllä, kuivanmaanmökille en menis kantovedellä.
Sähkönpuute ei ole ongelma, mutta vedenpuute on.
Minäkin voisin mennä käymään, mutta yöksi en
Voisin mennä ja olen mennytkin lyhyeksi ajaksi. Eli päivä-pari.
Kyseessä oli vähän sellainen elämys-luonteinen juttu luonnon helmassa ilman nykyajan mukavuuksia.
Hyvin pärjättiin ja kivaa oli vaikka olen vähän kermap* rse.
Joo. Mun vanhemmilla oli tuollainen mökki, mutta se myytiin muutama vuosi sitten.
Jos oisi vaihtoehto viettää Juhannus kuumassa kämpässä kaupungissa, minä luontoa rakastavana lähtisin ilmanmuuta tuollaiselle mökille. Tuskin vkoa olisin, mutta juhannus luonnon keskellä sopisi hyvin.
Muistaakseni lähellä on lähde. Vettä siis voi hakea.
Ja lämmitys sillä uunilla sekä ruoanlaitto.
Maalaisena yllä pystyisin.
Lapsuudessani kaikki mökkireissut olivat tuommoisia eikä haitannut vanhempanakaan, ettäpä kyllä menisin. Öljylamppu ja hanallisia vesisäiliöitä niin hyvin menee ja joku keitin.
Menisin ja olen mennytkin. Mutta vastapainoksi kaiken muun pitääkin sitten olla just eikä melkein. Kaunis mökki ja pihapiiri, laituri, vene, oma ranta ja oma rauha, sauna, riittävästi tilaa ja kaunis terassi jossa voi viettää aikaa.
Vierailija kirjoitti:
En missään nimessä. Nyt juuri mökillä, missä ovat kaikki mukavuudet astianpesukonetta ja ilmalämpöpumppua myöten.
Mökki ja " mökki ".
Muuttaisin vaikka asumaan....kyrsii tää kuumassa yksiössä kököttäminen. Eilisestä saakka olen odottanut maanantaita että pääsis töihin.
Menisin jos siellä olisi kuitenkin wc jossa bideesuihku
Menin kerra juhannusaattona ilman mukavuuksia olevalle mökille.
Juhannuspäivänä olin täysin valmis lähtemään kotiin Helsingin keskustaan. Onneksi sain kyydin järjestymään
Nyt menen sellaiseen vapaa-ajantaloon, jossa on kakki samat fasiliteeti kuin kaupunkiasunnossani.
Taisi olla vielä savusauna siellä.
Mua kiinnostais kyllä mutta en oo vielä kysynyt.
Sieniaikaan sillä seudulla olis paljon sieniä ehkä.
En.