Nyt on sitten seiskan tilaus irtisanottu!
Kommentit (66)
ikään kuin ahaa-elämyksen. Nämä lehden tilauksen perujat eivät varmasti kukaan väittäneetkään olevansa nyt parempia ihmisiä. Mutta minusta he nimenomaan tekivät hienosti; huolestuttavampaa olisi, jollei mikään saisi ihmisiä reagoimaan mihinkään.
Älkää te lehden entiset tilaajat välittäkö moisesta haukkujasta. Viestillään hän implisiittisesti ilmaisi itse kokevansa olevansa parempi ihminen kuin te.
t. ei koskaan ko. lehtiä tilannut, muttei silti muita parempi ihminen
Ei varmaan teekään... EIKÄ SE OLE TARKOITUS!
Meille lehti on tullut jo vuosia ja sen suunta on viime vuosina mennyt koko ajan vaan huononpaan suuntaan... Olen tullut lehdestä usein pahalle tuulelle ja sen jutut ovat ärsyttänet erittäin usein.
Jostain syystä olen ollut luuseri enkä ole saanut aikaiseksi perua lehteä.
Nyt kuitenkin minun mitta on täysi. Minä en halua enää ikinä laittaa rahaani tuollaisen roskan tuottamiseen ja edistämiseen. Olen laittanut jo liian pitkään, ja nyt se viimein loppuu!
Jos joku tahtoo siihen rahojaan tuhlata, niin aivan vapaasti!
Minä en tue noin moraalitonta, ilkeämielistä, provosoivaa, juoruilevaa ja vääristelevää lehteä maksa!
Olen jo ajatellut pitkään perua seiskan, mutta nyt tämän on sellainen viimeinen niitti, että tein sen myös. Nekin rahat voin käyttää nyt parempiin tarkoituksiin.
myönnä mitään siellä seiskassa, kulisseja yrittävät pitää yllä. Ja sensuroivat kovalla kädellä omaa keskustelupalstaa.
just perumassa Seiskan kestotilauksen. Yritin jo eilen illalla, mutta sivut oli ihan tukkeessa. Aika moni on ihan varmasti perunu. Oma veljeni kans juttelin mesessä ja hänkin sanoi peruneensa tilauksen.
sivut eilen, mutta tänään peruutus onnistui.
tästä Lordin tapauksesta niin erikoisen? Eikö teitä ole aikaisemmin häirinnyt lukea julkkisten elämästä?
40
mutta en ole saanut aikaiseksi perua lehden. Lordi antoin virtaa ja peruin pois puolen vuoden jahkailun jälkeen.
Vierailija:
nm jo 8v seiskaa
Tähän ei eläin pysty. Oletko lukenut tuon 8 vuoden aikana MITÄÄN järkevää?
Vierailija:
Mokomat juoru-, tirkistely- ja paljastuslehdet ovat vastenmielinen ilmiö. Niiden toimittajille maksetaan selvästi enemmän kuin " oikeille" uutistoimittajille; siten niihin saadaan väkeä kirjoittamaan sitä roskaa. Ainahan löytyy niitä, jotka ovat valmiita kompromettoimaan toimittajan etiikkansa rahasta.
Johan minä ainakin mainitsin että olen tullut usein pahalle päälle lehdestä ja toimittajien tyyli on ärsyttänyt jo pitkään...
Nyt vaan tuli Lordin tilanteessa mitta lopulta täyteen! Päätin lehden peruuttamisesta heti keskiviikko aamuna kun lehden näin...
Mm. Agnes jutut ärsyttivät, Matti Nykänen jutut ärsyttävät, tosi tv ihmisten luurankojen eittelyt ärsyttivät... ja jopa Heli Kettusen typerät muotipoliisi jutut ärsyttävät! :)
Seiskan toimittajien haastattelut ovat myös erittäin veemäisiä! " eikö nyt kannattaisi myöntää?" jne.
Ällötti viime numerossa kuinka samassa tiedotustilaisuudessa jossa Lordi pyysi medialta etteivät julkaisisi kuvia... Seiska lahjoitti viski pullon ja poseerasi mukana ja heti seuraavassa numerossa etusivulla kuva.
Yksinkertaisesti se osoitti minulle kuinka moraaliton lehti se todella on.
Olen ollut sokea jo tarpeeksi pitkään... Mutta nyt loppui.
Olemme tosiaan yli puoli vuotta miehen kanssa keskustelleet siitä että pitäisi peruuttaa lehti kun menee rahat siinä ihan hukkaan... Ei olla saatu aikaiseksi, mutta nyt saimme itseämme niskasta kiini ja lehti on peruttu. Lisäksi periaate on että emme tilaa koskaan enää ikinä!
Liitymme mieluummin vaikka lasten kirjakerhoon tai laitamme rahat säästöön... En halua osaltani olla tukemassa tuollaisen lehden surkeaa hommaa...
On aiottu perua, mutta ei ole saatu tehtyä sitä. Tämä oli hyvä syy tehdä peruutus heti. Nyt säästetään rahat johonkin muuhun. Mennään vaikka ulos syömään.
Vierailija:
Ällötti viime numerossa kuinka samassa tiedotustilaisuudessa jossa Lordi pyysi medialta etteivät julkaisisi kuvia... Seiska lahjoitti viski pullon ja poseerasi mukana ja heti seuraavassa numerossa etusivulla kuva
.
juttua, mutta nyt ne on karsittu hiljattain. Tv-ohjelmat ovat siististi ja tyylikkäästi esillä, siksi pidän enemmän kuin seiskan tai katson " shokkiväreistä" .
Irtonumerohinta on kaksi euroa, tilata voi varmaan edullisemminkin. Mutta ne jotka tilaavat jotain em. lehdistä aidosti " vain ohjelmasivujen takia" tuskin piittaavat vaikka saisivatkin toisen lehden tarjouksesta juorut samaan hintaan... ;)
Suosittelen edelleen!
miksi olette aikaisemmin into piukeena lukeneet julkkisten yksityiselämästä, pällistelleet heistä salaa otettuja kuvia ja mässäilleet kahvipöydässä heidän asioilla? Mikä teki tästä naamaripellestä niin erikoisen, että piti irtisanoa Seiska? Tuollaiselle käytökselle on olemassa ihan oikea nimityskin: kaksinaismoralismi. Seiskaa lukee vain roskasakki eikä tämän asian takia Seiskan peruuttaminen tee teistä yhtään parempia ihmisiä.