Mietin kun täällä eletään vain kerran niin miksen kokeilisi saanko ukkomiehen.
Olen siihen ihastunut. Kuinka paha asia se on asteikolla 1-10 jos sen kertoo sille ja jos yrittää. Kai se voi päättää sitten mitä tekee.
Kommentit (135)
Ah. Narsistinen hedonismi. Ei välitetä siitä, että naapurilla menee koko elämä risaksi, kunhan kerran saa hetken mielihyvän.
On muuten aikuistumattoman mielen merkki.
Kuinka paljon aviomies tarvitsee seksiä ettei ole puutteessa? Meillä sitä harrastetaan kerran kaksi päivässä. Naimisissa oltu kymmenen vuotta. Jos en huomenna jaksa niin heiluuko peitto heti naapurin emännän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Nussitaan kaikkia!
Vapaaehtoispohjalta aikuisia.
Kukin tehköön miten huvittaa, ei ole minun onnestani pois. Omakin rakastettuni on naimisissa toisaalla, ja hänen puolisonsa on yksipuolisesti lopettanut seksin 8 vuotta sitten. Heillä on avoin suhde.
Suosittelen samaa kypsää ratkaisua kaikille, joiden halut eivät kohtaa. Elämä on lyhyt ja seksi tärkeä osa sitä. Jos ei itse halua, on väärin pakottaa halukas selibaattiin.
3 kertaa kuussa alkaa olla pahasti riskirajoilla.
Plaah. Mikään ei ole helpompaa kuin "saada" pettävä ukkomies. Kuka niitä haluaa? Hienoa olla toinen nainen, salailla ja pettää. Niitä tosiaan on tarjolla joka sormelle kymmenen. Vaimo ei ymmärrä, ollaan yhdessä vain lasten kanssa, aiotaan erota sopivan hetken tullen, plää plää. Ei kukaan ole niin yksinkertainen että uskoo noita.
Ei voi kun ihmetellä, mikä asenne tällä naisella on yleensä elämään. Tuo kertoo pelkästään täydellisestä tyhmyydestä. Ensinnäkin hän pitää varattua miestä haasteena, vaikka itse asiassa hänellä ei ole (enää) vientiä vapailla markkinoilla. Toiseksi, hänelle voi omassa parisuhteessa käydä samoin (silloin voi sanoa, sitä saa mitä tilaa). Kolmanneksi, onnellinen suhde perustuu aina luottamukseen, yhteiseen vastuuseen puolisosta ja lapsista. Ehkä tärkein kysymys on, minkä voi itselleen esittää, mitä tällä saavutan?
Vierailija kirjoitti:
Ah. Narsistinen hedonismi. Ei välitetä siitä, että naapurilla menee koko elämä risaksi, kunhan kerran saa hetken mielihyvän.
Miksi teet seksistä noin suuren numeron? Elämä ei risaksi mene pikku syrjähypystä, etenkään jos se tapahtuu diskreetisti.
Mikään ihmissuhde ei ole omistussuhde. Jos puolisosi käy vieraissa, siihen on usein hyvä syy. Sinä et täytä hänen perustarpeitaan.
Tuo omistaminen on heikon itsetunnon ja epäkypsyyden merkki. Kypsä sallii myös puolisolleen yksityiselämän.
Aloitus on poleeminen ja typerä: kuka nyt pelkästään huvin vuoksi kokeilisi kynsiään johonkuhun randomiin aviomieheen?
Yleensä normaali ihminen ensin ihastuu, ja ihastuessaan tarpeeksi haluaa enemmän. Eli menee biologis-emotionaaliset impulssit edellä eikä sosiopaattisen tarkoitushakuisesti kuten aloittaja.
Seksuaalisuus on tabu ja synti. Se pitää siis kieltää ja nujertaa, ei ainoastaan itsessä vaan myös puolisossa ja naapureissa 😂
Näin toimii marimekkomammojen mieli. Ennenvanhaan teitä olisi sanottu frigideiksi nutturaämmiksi. Hyvä kuvaus nykyäänkin.
Mitä jos heitätte rintsikat rodeen ja avaatte nutturan. Helteellä ei tarvita pikkuhousujakaan. Menette sen nahjuksenne luo, avaatte vetskarin ja istutte sen syliin. Voi olla, ettei äijä sen jälkeen helposti lähde vieraisiin.
Jos olet sitruunan ja korpun risteytys, niin varmasti elävä mies kiinnostuu ekasta makeasta hedelmästä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se sama vaivaa sitä pettävää varattuakin?
Vierailija kirjoitti:
Seksuaalisuus on tabu ja synti. Se pitää siis kieltää ja nujertaa, ei ainoastaan itsessä vaan myös puolisossa ja naapureissa 😂
Näin toimii marimekkomammojen mieli. Ennenvanhaan teitä olisi sanottu frigideiksi nutturaämmiksi. Hyvä kuvaus nykyäänkin.
Mitä jos heitätte rintsikat rodeen ja avaatte nutturan. Helteellä ei tarvita pikkuhousujakaan. Menette sen nahjuksenne luo, avaatte vetskarin ja istutte sen syliin. Voi olla, ettei äijä sen jälkeen helposti lähde vieraisiin.
Jos olet sitruunan ja korpun risteytys, niin varmasti elävä mies kiinnostuu ekasta makeasta hedelmästä.
Tässä mennään nyt sillä yksinkertaisella olettamuksella, että mies ei käy vieraissa jos se saa kotona. Joka on satukirjamateriaalia.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi kun ihmetellä, mikä asenne tällä naisella on yleensä elämään. Tuo kertoo pelkästään täydellisestä tyhmyydestä. Ensinnäkin hän pitää varattua miestä haasteena, vaikka itse asiassa hänellä ei ole (enää) vientiä vapailla markkinoilla. Toiseksi, hänelle voi omassa parisuhteessa käydä samoin (silloin voi sanoa, sitä saa mitä tilaa). Kolmanneksi, onnellinen suhde perustuu aina luottamukseen, yhteiseen vastuuseen puolisosta ja lapsista. Ehkä tärkein kysymys on, minkä voi itselleen esittää, mitä tällä saavutan?
Kaikki varattuja iskevät eivät myöskään pyri monogamiseen parisuhteeseen, joten tämä karmasta jankuttaminen on vain päiväuni.
Onnellinen parisuhde tosiaan perustuu luottamukseen ja yhteiseen vastuuseen. Sen luottamuksen ja vastuun rikkoo tietoisella toiminnallaan tässä mies. Yllättäen se tuntuu kovin usein unohtuvan.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus on poleeminen ja typerä: kuka nyt pelkästään huvin vuoksi kokeilisi kynsiään johonkuhun randomiin aviomieheen?
Yleensä normaali ihminen ensin ihastuu, ja ihastuessaan tarpeeksi haluaa enemmän. Eli menee biologis-emotionaaliset impulssit edellä eikä sosiopaattisen tarkoitushakuisesti kuten aloittaja.
Tekeehän ihmiset huvin vuoksi muutakin, kuten esim pettää?
Taitaa maailmassa olla melkoisesti sitten epänormaaleja ihmisiä, jos aina ensin tulisi ihastua ennen kuin haluaa sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko sellainen. No tottakai onnistuu. Taso voi vain olla huono, jos lähtee sellaiseen mukaan. Itse ainakin tiedän, että sellaset miehet on "semmossii".
Minkälaisia?
Epäluotettavia. Koskaan et tiedä milloin lähtee uuden naisen matkaan.
Tiedäthän. Silloin kun kotona menee ”sakset kiinni.”
Ei se aina pihtaamisesta johdu, ei todellakaan. Sitä paitsi harva nainen lopettaa seksin jos elämä on mukavaa, hymyä ja hyväntuulisuutta.
Voihan sitä omia sekoilujaan tietenkin toisen syyksi aina pistää, mutta lähes aina itsestä löytyy se syyllinen.
Jos ihminen ei ole valmis uskollinen ja hyvä ystävä olemaan, niin pitäisi itsekin tajuta ettei sellaista kuvaa anna sille parisuhteen toiselle puolelle. Pitäisi puhua suoraan, että ei kykene yksiavioisuuteen ja että tällainen olen, ota tai jätä, mutta mutta asia on tiedossasi nyt. Jos sitä ei uskalla kertoa, niin aika kurja tyyppi on.
Jos taas jo suhteessa ollessaan tapaa jonkun ihanan ihmisen, niin suoraselkäinen ero on parasta, mitä pystyy tarjoamaan siinä tilanteessa.
Jos etsii suhdetta 30- 45 vuotiasita, niin täytyy olla valmis myös varattujen pöllimiseen. Moni odottaa suhteessaan vain sitä viimeistä niittiä, ja se voi hyvinkin olla joku uusi ihastus. Ei tuossa vaiheessa vapaita hyviä kumppaneita ole enää joka oksalla, mutta sen sijaan suhteessa viimeisiä vetäviä senkin edessä. Nopea saa olla jos mielii keretä siihen väliin kun hyvä mies/nainen on sen sekunnin sinkkuna ennen seuraavaa suhdetta. Itse en tähän kykene, ja kävikin hyvä säkä kun bongasin nykyisen mieheni 35v ihan vapailta markkinoilta.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas mietin ap :n aloituksesta, että ei ole elämänarvot kohdillaan eikä henkisesti tasapainossa.
Tää kyökkipsykologi on hauska. Ilmestyy kuin bumerangi jokaiseen pettämiskeskusteluun 🤣
Oletko ap edistynyt aikomuksissasi? Et kai vain vietä juhannusta ilman heilaa, makeaa juhannusseksiä ja mansikan makuisia suudelmia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sun moraalikäsitys? Mietitkö miten monta ihmistä voit särkeä, miehellä vaimo, lapsia...
Mies on ainoa, joka särkee jos on särkeäkseen.
Ihan turhaa kiistää osuuttaan myöskään kolmas osapuoli. Lapsellista, epäempaattista ja puhtaan ilkeää...
Minä en ikinä pettäisi puolisoa vaikka kuka yrittäisi iskeä ja houkutella. Olen samaa mieltä, että kyllä se pettäjä on yksin vastuussa.
Miten noloa onkaan itseään tyrkyttää.
Onneksi mulla on parisuhde, eikä tarvitse nähdä nälkää. Jos olisin sinkku, niin en varattuja haluaisi, mtta mistä sen tietää, vaikka sittenkin haluaisin sinun miehesi.
Minä olen kokeillut montaakin, eikä olisi kannattanut.