Mietin kun täällä eletään vain kerran niin miksen kokeilisi saanko ukkomiehen.
Olen siihen ihastunut. Kuinka paha asia se on asteikolla 1-10 jos sen kertoo sille ja jos yrittää. Kai se voi päättää sitten mitä tekee.
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kokenut sen, kun 15 vuoden uskollinen avioliitto särkyy miehen 50-villityksen salasuhteen myötä. Suurimmat kärsijät tilanteessa ovat lapset. Myös herra ex olisi halunnut pitää vaimonsa, kun kuulemma olen hänen suurin rakkautensa. 🤔🙄😬 Nuori nainen oli liian houkuttava, mutta suhde ei tietenkään jatkunut.
Tilanteen suurin roisto on herra ex. Myös salasuhdenainen ON vastuussa teoistaan, niinkuin ihmiset yleensäkin ovat. Usein täällä, tässäkin keskustelussa, sinkut väittävät, ettei ole väärin olla varatun kanssa. Olen todellakin eri mieltä! En ikinä koskaan suostu tapailemaan varattuja, niitähän deittipalstatkin on pullollaan.
En ole sitä salanaista tavannut suhteen ilmitulon jälkeen, mutta en tiedä mitä sanon hänelle, jos jonain päivänä tulee vastaan... Ehkä kysyn, että oletko rikkonut muitakin perheitä meidän jälkeen... Kuulemma on jatkanut varattujen kanssa seurustelua, tietolähteenä pienen paikkakunnan juorukerho.
Ei pettämisen ole pakko johtaa eroon. Puhut kuin se olisi jokin automaatio, johon itse et ole voinut vaikuttaa. Sinun päätöshän se on ollut. Miehesi on pettänyt luottamuksesi, mikä on paha asia, mutta sen jälkeen päätös luovuttaa on ollut sinun. Lopeta nyt ainakin sen toisen naisen syyttely. Suret lastesi puolesta, mutta itsehän sinä olet laittanut myös oman loukatun ylpeytesi heidän edelleen. Monet selviää pettämisestä. Sinä et halunnut edes yrittää. Ehkä olit muutenkin toivonut eroa ja sait helpon syyn?
Plääh, vähän huonosti viritelty provoyritys.
Työkaverilla oli ikää jo lähelle 60 v. kun ilmeni, että hänen miehensä pettää. Oli pettänyt lähes koko liiton ajan, lapset olivat jo aikuisia ja heillä oli myös lapsenlapsia. Ero tuli nopeasti ja työkaverin terveys mureni ihan silmissä, sekä fyysinen että psyykkinen puoli.
En voi käsittää miten joku voi tehdä noin julmasti toiselle, koskee setä miestä että kakkosnaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sun moraalikäsitys? Mietitkö miten monta ihmistä voit särkeä, miehellä vaimo, lapsia...
Mies on ainoa, joka särkee jos on särkeäkseen.
Ihan turhaa kiistää osuuttaan myöskään kolmas osapuoli. Lapsellista, epäempaattista ja puhtaan ilkeää...
Kun täällä eletään siis vain tämän yhden kerran, niin minä päätin kokeilla saisinko itselleni varatun, naimissa olevan naisen.
Hyvin nappas.
Kyllä varatut naiset ovat innokkaita syrjähyppyihin. Tarjokkaita on enemmän kuin pystyy hoitelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saa olla itsekäs. Varsinkin jos sillä miehellä on lapsia, niin PERHEET JÄTETÄÄN RAUHAAN.
T: Ex ydinperheen äiti
Se on täysin miehen päätös. Jos mies lähtee ap:n tai kenen tahansa matkaan, niin vain ja ainoastaan hän on syyllinen.
Ap on sinkku ja hän tuskin väkisillä voi ottaa miestä haarojensa väliin tai puhua miestä pyörryksiin, jos mies ei kuuntele. Minkä ap siis sille voi, jos mies viihtyy hänen kanssaan?
No huh huh. Jos tämä sinkku lähtee vieraan matkaan, jonka tietää olevan naimisissa, niin sinkku on yhtälailla syyllinen.
Syyllinen mihin? Siihen, ettei ollut lojaali täysin tuntemattomalle ihmiselle? Hei pliis.
Voisiko ajatella, että vaimo on syyllinen omaan onnettomuuteensa, koska ei osannut valita uskollisuuteen pystyvää puolisoa? Jokainen vastaa omista tunteistaan ja teoistaan. Sinkku ei ole lupautunut tai sitoutunut mihinkään. Hän ei voi rikkoa toisten liittoa, koska ei ole siinä mukana. Jos taas liiton osapuolet eivät ole siinä mukana sitoutuneesti, mikä liiton arvo on? Aikuiset ihmiset.
Sitten taas jos ei voi toiseen luottaa, on joko väärän ihmisen kanssa yhdessä tai itse liian epäkypsä suhteeseen. Over n' out.
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä eletään siis vain tämän yhden kerran, niin minä päätin kokeilla saisinko itselleni varatun, naimissa olevan naisen.
Hyvin nappas.
Taisi nainen kuitenkin irrota koukusta ja lähteä takaisin vapauteen, kun täällä vauvapalstalla sunnuntaina yksin kirjoittelet.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin nappas.
Taisi nainen kuitenkin irrota koukusta ja lähteä takaisin vapauteen, kun täällä av:lla sunnuntaina yksin kirjoittelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin nappas.Taisi nainen kuitenkin irrota koukusta ja lähteä takaisin vapauteen, kun täällä vauvapalstalla sunnuntaina yksin kirjoittelet.
Jaaha, kommenttiin tuli viesti, että se julkaistaan vasta hyväksynnän jälkeen, mutta tulipa se silti.
Vierailija kirjoitti:
N-77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä miehen moraali jos alkaa toiseen suhteeseen?
Entä jos heillä huono suhde ja nainen käyttää miestä hyväkseen vain? Miksen saisi mennä väliin, mies saisi paljon mukavamman ja seksihaluisemman naisen seuraa minusta. Nykyinen nainen on ylimustasukkainen raivohullu, joka laittaa miehen vahtimaan omaa lastansa joka ei ole miehen lapsi. Ero niille tulee kuitenkin, veikkaan.
Niinhän ne kaikki vaimot ovat tietenkin "ylimustasukkaisia raivohulluja" petollisten aviomiesten mielestä. Sinun on vastuu yhtälailla, ei vain miehen. Sen kanssa elät sitten.
Eivät kaikki ole mitään ylimustasukkaisia raivohulluja, mutta tämä todella on. Olen kyllä pystynyt elämään vastaavan kanssa aiemmin. Miksi hitossa en pystyisi elämään sen kanssa että mies pelastetaan huonosta suhteesta, jossa hän näyttäisi olevan vain sen takia koska haluaa jonkun? Näkee hyvin että täällä ajatellaan vain naisen ja naisen lapsen etua. Entäpä tämä mies, eikö hänen tai minun onnella ole mitään merkitystä? Pitäisikö miehen olla onneton loppuikänsä, vieläpä toisen miehen lapsen kera? Jokainen vastaa omasta onnestaan itse, eikä aikaa ole loputtomiin, ainakaan nykytieteen valossa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos heillä huono suhde ja nainen käyttää miestä hyväkseen vain? Miksen saisi mennä väliin, mies saisi paljon mukavamman ja seksihaluisemman naisen seuraa minusta. Nykyinen nainen on ylimustasukkainen raivohullu, joka laittaa miehen vahtimaan omaa lastansa joka ei ole miehen lapsi. Ero niille tulee kuitenkin, veikkaan.
Niinhän ne kaikki vaimot ovat tietenkin "ylimustasukkaisia raivohulluja" petollisten aviomiesten mielestä. Sinun on vastuu yhtälailla, ei vain miehen. Sen kanssa elät sitten.
Tuo on totta, että tuskin mies ainakaan vaimonsa ihanista puolista vieraalle hemaisevalle naiselle kertoo. Ja kiinnostaako vieras nainen edes kuunnella niistä mukavista perheen yhteisistä asioista, yhteisistä hyvistä muistoista tai muista mahtavista asioista?
Ei tarvitse miehen kertoa minulle mitään naisestaan koska tunnen/tiedän heidät!
Mies ei kerro myöskään omaa ikävää osuuttaan parisuhteessaan tai vaikka välinpitämättömyydestään perhettään ja avioliittoaan kohtaan. Renttu mies mainostaa itseään niin paljonkuin vain kehtaa ja itseään voi korottaa mm. kertomalla valheita tai liioittelemalla vaimon huonoja puolia. Hölmölle ne menevät sukkana läpi.
Jos siis joku mies kertoo vaimonsa oleva ylimustasukkainen raivohullu, niin juoksisin kauas sen miehen luota ja varoittelisin mennessäni muitakin. Miehen sanomisista voi suoraan päätellä minkälainen mies on. Jos hän tuollaisia kehtaa puhua, niin varoituskellot alkavat kilkaamaan ainakin minulla ja tiedän, että jos yhteen menisimme, niin ei mies minusta ainakaan nätimmin osaisi puhua aikanaan. Voihan siinä olla totta toinen puoli, mutta siitä toisesta puolesta olisin enemmän kiinnostunut ja peilaisin miehen sanomasta suoraan hänen luonteensa.
N-77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N-77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on totta, että tuskin mies ainakaan vaimonsa ihanista puolista vieraalle hemaisevalle naiselle kertoo. Ja kiinnostaako vieras nainen edes kuunnella niistä mukavista perheen yhteisistä asioista, yhteisistä hyvistä muistoista tai muista mahtavista asioista?
Ei tarvitse miehen kertoa minulle mitään naisestaan koska tunnen/tiedän heidät!
Mies ei kerro myöskään omaa ikävää osuuttaan parisuhteessaan tai vaikka välinpitämättömyydestään perhettään ja avioliittoaan kohtaan. Renttu mies mainostaa itseään niin paljonkuin vain kehtaa ja itseään voi korottaa mm. kertomalla valheita tai liioittelemalla vaimon huonoja puolia. Hölmölle ne menevät sukkana läpi.
Jos siis joku mies kertoo vaimonsa oleva ylimustasukkainen raivohullu, niin juoksisin kauas sen miehen luota ja varoittelisin mennessäni muitakin. Miehen sanomisista voi suoraan päätellä minkälainen mies on. Jos hän tuollaisia kehtaa puhua, niin varoituskellot alkavat kilkaamaan ainakin minulla ja tiedän, että jos yhteen menisimme, niin ei mies minusta ainakaan nätimmin osaisi puhua aikanaan. Voihan siinä olla totta toinen puoli, mutta siitä toisesta puolesta olisin enemmän kiinnostunut ja peilaisin miehen sanomasta suoraan hänen luonteensa.
Lainaukseni väärään kohtaan. Niin, siis tunnen/tiedän heidät, joten ei tarvi miehen kertoa mitään minulle naisestaan. Vaimo on tosiaan äkkipikainen, varmaan ajaisi päälleni autollaan, mutta seksi tulee olemaan sen arvoista että vaikka otan kuoleman riskin sen takia...en ole hankkinut lapsiakaan joten...no muut läheiset tietty jäisi kaipaamaan.
Minä taas mietin ap :n aloituksesta, että ei ole elämänarvot kohdillaan eikä henkisesti tasapainossa.
Kerran tai ei - mutta vastaamme kyllä tekemisistämme.
Ja tekemättä jättämisistämme.
Vierailija kirjoitti:
Kerran tai ei - mutta vastaamme kyllä tekemisistämme.
Ja tekemättä jättämisistämme.
Kenelle vastaamme tekemisistämme?
Mä taas olen harkinnut pettäjämiesten systemaattista ilmiantamista. Nimettömästi toki, mutta esim kuvien kera. Ei poissulje sitä vaihtoehtoa että niitä iskisi itsekin ja sitten käräyttäisi. Sen verran häpeilemättä osa tyrkyttää itseään, että ei siinä perhettä mietitään pätkän vertaa.
Ukkomies on helpponakki ja eihän se sun vika ole jos mies lähtee sun matkaan! 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnistuuko sellainen. No tottakai onnistuu. Taso voi vain olla huono, jos lähtee sellaiseen mukaan. Itse ainakin tiedän, että sellaset miehet on "semmossii".
Minkälaisia?
Epäluotettavia. Koskaan et tiedä milloin lähtee uuden naisen matkaan.
Tiedäthän. Silloin kun kotona menee ”sakset kiinni.”
Mies on ainoa, joka särkee jos on särkeäkseen.