Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu legginsien huono maine? Ne ovat rennommat kuin farkut ja tyylikkäämmät kuin kolitsipöksyt.

Vierailija
15.06.2019 |

Käytän mielelläni legginsejä pitkän neuleen/neuletakin kanssa niin töissä kuin kotona.

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pullukka ja rampahko 🤣 legginsit helppo saada jalkaan. Ei kiristä tai paina. Pidän pitkiä yläosia en toppeja. Jos ketä häiritsee puhkokoon puukolla silmänsä. Ei oo minun huoli. Maailma olis paljon helpompi kun osa ihmisistä jättäisi turhan kyttäilyn ja saivartelun. Minulle on yks ja sama mitä vaatteita kukakin pitää ei oo minulta pois Se

Vierailija
62/78 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois katsoa sinne peräpäähän peilin kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on "kollitsi?"

Se on semmonen kolleegapaita.

Vierailija
64/78 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pömppömahaiselle naiselle ei käy mekko!   Minkähänlaista mekkoa oikein olette tarjoamassa?   Säkkimekkoa?  Sen mahanhan täytyy mahtua siihen mekkoon.  Mekko sopii hyvin sellaiselle, jolla on hoikka vyötärö, mutta pömppömahaisella harvemmin on.

Miettikää sitä.

Tunika ja legginsit on sata kertaa nuorekkaamman ja kivemman näköistä.  Tietenkin on oltava tarkkana sen tunikan pituudesta, se ei saa olla liian lyhyt, koska silloin näyttää helposti alipukeutuneelta.  

Kaikilla ei edes ole ne kauniit sääret joita haluaisi näytellä yleisölle.  Minullakin on valitettavasti selluliitttia jaloissa.  Legginseillä saan sellut katoamaan.  Täällä selitetään, kuinka legginsit katkaisee sääret rumasti, mutta ihan yhtä rumastihan ne pitkiksetkin sitten ne sääret katkaisee?  Miksi minun silmääni tällaista jalkojen optista lyhentymistä ei tapahdu kenelläkään?  Kuka tuollaisen käsitteen on lanseerannut?  Muotitoimittajat?  Miksi pitkät housut hyväksytään, mutta ei legginsejä?

Minusta mustat legginsit jopa kaventavat sääriä ja piilottavat virheet.  Paljaat sääret tai sukkahousut eivät sitä tee.  

Vierailija
65/78 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä te legginssien vihaajat käytätte jalassa? Mä en omista ees muita ku leggareita.

Vierailija
66/78 |
16.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kirjoittaessani käveli juuri nuori äiti ohi. Hänellä oli leggingsit, mutta niiden päällä vielä midi-kokoinen hame. Kokonaisuus oli sangen tyylikäs.

Vierailija
67/78 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
68/78 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on vaan niin rumia, en ymmärrä kuka niitä kehtaa käyttää.

Vierailija
69/78 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä te legginssien vihaajat käytätte jalassa? Mä en omista ees muita ku leggareita.

Mulla ei kanssa ole juuri muita kuin leggareita ja verkkareita. Parit paperipussimalliset kangashousut, toiset leveillä lahkeilla, toiset kapeilla, mutta esimerkiksi farkkuja inhoan. On niitä jossain kaapinperällä, mut ei oo mun juttu. Hameita ja mekkoja paljon. 

Ihmisillä on siis kaikki hyvin, kun ahdistusta aiheuttaa vain toisten leggarit ja pzkaiset kånkenit. Hyvä niin.

Vierailija
70/78 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M32 kirjoitti:

Mustat ovat huonoja, kun ei niistä paista varvas kunnolla ja pitkälle. Suosittelen valkoisia tai punaisia.

Lisäisin tähän vielä, että mustasta ei myöskään erotu pikkuhousut kovin selvästi ja kuvista tulee helposti alivalottuneita, jos vähänkään varjossa sattuu olemaan. Muuten tykkään kyllä tästä muodista.

Vierailija
71/78 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäät naisen päälllä. Hyvin treenatut pakarat tulee sieltä esillle kivasti.

Vierailija
72/78 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu, että pitkien kalsareiden käyttämisestä julkisella paikalla on tullut täysin normaalia naisten keskuudessa?

Kalsareissa on sepalus eli aukko peenikselle, leggingseissä ei.

Vierailija
73/78 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leggingsejä soimataan, koska ovat armottomat vartalon muodoille. Hyvissä säärissä ne ovat ok, huonoissa tuovat esille kantajansa muodot epäedullisesti.

Helpp ja kätevä vaatekappale leggingsit kyllä on.

Tuolle ap.n kirjoitustaitoa arvostelleelle: suomalaisen suuhun legginsit ilman viimeistä g-kirjainta sopii paremmin, siksi monet tekevät saman virheen.

Vierailija
74/78 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rennommat kuin farkut? Tuskin paljon rennompia housuja löytyy mitä ihmisten ilmoilla tulisi käyttää kuin farkut. Varsinkaan naisten farkut jotka ovat yleensä kuin sukkahousut.

Vierailija
75/78 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole nainen, mutta luulen ymmärtäväni naisten vaatteista sen verran, että nainen voi käyttää hameita ja sukkahousuja, mekkoja ja sukkahousuja. Lisäksi nainen voi käyttää housut kuten suorat housut, sellaiset leveät housut en tiedä nimeä. Sitten voi käyttää denim-kankaisia aka farkkuja. Viileämmällä kelillä vaikka villakankaisia "suoria housuja" jos tyyli on, no tyylikäs.

Mutta toki, Suomimamma menee mukavuus edellä ja käyttää jumppahousuja/pitkiksiä kesät talvet, alusvaatteena ja päälysvaatteena.

Vierailija
76/78 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole nainen, mutta luulen ymmärtäväni naisten vaatteista sen verran, että nainen voi käyttää hameita ja sukkahousuja, mekkoja ja sukkahousuja. Lisäksi nainen voi käyttää housut kuten suorat housut, sellaiset leveät housut en tiedä nimeä. Sitten voi käyttää denim-kankaisia aka farkkuja. Viileämmällä kelillä vaikka villakankaisia "suoria housuja" jos tyyli on, no tyylikäs.

Mutta toki, Suomimamma menee mukavuus edellä ja käyttää jumppahousuja/pitkiksiä kesät talvet, alusvaatteena ja päälysvaatteena.

Lisäksi nainen voi käyttää housut :DDD

Vierailija
77/78 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisäksi nainen voi käyttää housut :DDD

hei sori, ajatuskatkos. Menikö päiväsi pilalle?

nainen voi käyttää housuja! Ja mekkoja+hameita.

Miksi pitäisi käyttää jumppatrikoita?

Vierailija
78/78 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä johtuu, että pitkien kalsareiden käyttämisestä julkisella paikalla on tullut täysin normaalia naisten keskuudessa?

Kalsareissa on sepalus eli aukko peenikselle, leggingseissä ei.

Leggingsit näyttävät välillä niin ohuilta, että kyllä se penis niihin tarvittaessa aukon tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi