Mistä johtuu legginsien huono maine? Ne ovat rennommat kuin farkut ja tyylikkäämmät kuin kolitsipöksyt.
Käytän mielelläni legginsejä pitkän neuleen/neuletakin kanssa niin töissä kuin kotona.
Kommentit (78)
Sama homma. Tosin paksuja legginsejä. Paljon mukavammat päällä kuin kankeat ja jäykät farkut.
Koska ne näyttää hyvältä korkeintaan, jos on huippuhyvä vartalo.
Mistä johtuu, että pitkien kalsareiden käyttämisestä julkisella paikalla on tullut täysin normaalia naisten keskuudessa?
Mustat ovat huonoja, kun ei niistä paista varvas kunnolla ja pitkälle. Suosittelen valkoisia tai punaisia.
Tatuointi ja legginsit sopivat yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu, että pitkien kalsareiden käyttämisestä julkisella paikalla on tullut täysin normaalia naisten keskuudessa?
Ei mulla ainakaan koskaan ole ollut farkkukankaisia, ”tekonahka” (tai mitä ikinä se nyt onkaan), tai samettikuvioisia pitkiä kalsareita.
Tyylikkäät! HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAA!!!!
Sinccis
Koska liikaa näkee ohuita, sukkahousumaisia leggareita joiden kaverina lyhyt paita ja sitten näyttää siltä kuin olisi unohtanut päällishousut! Paksuissa leggareissa pitkän topin kanssa ei ole mitään pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Njaa. Mulla nyt ei ole mikään huippuhyvä vartalo, mutta ikäisekseni ihan hyvä joka tapauksessa. Tykkään käyttää leggingsejä pitkien yläosien kanssa. Sellaisten vaatteiden, joiden kanssa kävisi sukkahousutkin. Sukkahousujen kanssa vaan pitää olla tarkempi kumarrellessa ja istuessa, kun ovat läpinäkyvämpiä, vaikka olisivatkin mustat ja paksut. Leggingsien kanssa on huolettomampaa. Pitääkö sukkahousujakin käyttäessä olla siis huippuhyvä vartalo?
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä hyvältä kaikilla paitsi sairaalloisen ylipainoisilla. Vähän pullukoilla saavat jalat näyttämään, jopa paremmilta kun perse ja jalat pakataan tiukkaan pakettiin. T. Hieman pyöreä nainen, joka tykkää käyttää legginsejä(juoksutrikoita) juuri kyseisestä syystä.
Työkaveri pitää leggingsejä työpaikalla toimistossa ja näyttää siltä, kuin olisi jumppaan menossa.
Ne eivät sovi teidän hyllyville sellu-perseillenne ja näyttävät irvokkailta.
Vierailija kirjoitti:
Työkaveri pitää leggingsejä työpaikalla toimistossa ja näyttää siltä, kuin olisi jumppaan menossa.
Ehkä onkin heti töiden jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kyllä hyvältä kaikilla paitsi sairaalloisen ylipainoisilla. Vähän pullukoilla saavat jalat näyttämään, jopa paremmilta kun perse ja jalat pakataan tiukkaan pakettiin. T. Hieman pyöreä nainen, joka tykkää käyttää legginsejä(juoksutrikoita) juuri kyseisestä syystä.
Ne trikooleggarit, joita suurin osa käyttää ei ole kyllä tiukkaa pakettia nähnytkään.
Mustat kiiltävät, liukkaat ja sileät leggingsit joissa vielä muotoja korostavat saumat jotka uppoutuvat pyllyvakoon...aaaaah. M45.
Mun kropan ainoa hyvä kohta nykyään on lihaksikkaat ja muodokkaat takareidet. Miksi piilottelisin niitä?
Takapuolen ja mahan peitän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät näytä. Ihan kaikella ystävyydellä sanon tämän.
Ehkä jostain tietystä kulmasta peilin edessä, mutta luonnonvalo on armoton.
Onneksi ihmiset saa pukeutua niin kuin itse tykkää. Jos minä saisin päättää, kaikki käyttäisivät jakkupukuja kynähameineen aina ja kaikkialla. Korkkarit ja hattu myös, siisti meikki ja hiukset laitettuna. Onneksi minä en saa päättää.
Kyllä minä niin mieleni pahotin kun kaupassa oli naisella legginsit jalassa... not.
Voivoi taitaa mammat olla jo melko pyöreässä kunnossa. Itse pidän vartalostani huolta, joten hyvin kehtaa kulkea juoksuhousuissa lyhyenkin paidan kanssa.
Millainen ihminen ei osaa kirjoittaa leggings ja tekee siitä vielä aloituksen?