Miten viestiä tyttöystävälle hienotunteisesti, että kainaloissa ei pidetä sänkeä, vaan ne sheivataan päivittäin?
Oleellinen juttu varsinkin näin kesällä, toki muutoinkin!
Kommentit (237)
Karvojaan ajelevat miehet ovat täysiä homoja.
Vierailija kirjoitti:
Mua on aina ihmetyttäny nää miehet joiden mielestä naisten pitäis olla karvattomia kokoajan ja lyhytkin sänki on ällöttävä. Tulee mieleen pikkutytöistä haaveilevat pedofiilit. Vaikka siis itse sheivaan/siistin kaikki tyypilliset paikat.
Oliks aloittaja mies?
Kun ap kerran noin inhoaa karvoja, kannattaa sheivata kämmenselät jo valmiiksi. Muuta et tule huomauttelun jälkeen saamaan kuin omaa kättä.
Miten tää provo on selvinny 9 sivua :D
Karvattomat kainalot ja alapää ovat pedofiilien juttuja
Miesten karvat on kuumat. Rintakarvat, kainikset, munankarvat, käsi ja säärikarvat. Rakastan miehekkäitä luolamiehiä. Ei se oo mies eikä mikään joka karvansa sheivaa. Kerran eksyin tämmöisen hepun kanssa petipuuhiin ja tuli niin joku tyttö mieleen hänestä.
Itsellä ei kasva karva kainaloissa, säärissä tai toosassa. Olen siis täydellinen nainen ap:lle, kelpaisiko?
Jaa niin, ei myöskään ripset, kulmat tai hiukset..
puber kirjoitti:
Armpit hair looks like pussy hair. Think about that.
Niin että jos nainen paljastaa kainalokarvansa se on jo foreplayta?
Tuosta tulikin mieleen että tarvii Arskalle sanoa samaa, sen kainalot tuntuu poskelle ikävältä.
T.Pera
Karvaton mies olisi mielestäni iljake- ei hyvä eikä maskuliininen.
Osta naiselle lahjakortti laser-karvanpoistoon kainaloista. Varaudu siihen, että käsittelyn joutuu uusimaan monta kertaa ja ylläpitokäsittelyitäkin joutuu mahdollisesti joskus tekemään. Varaudu siihen, että tähän menee sinulta satoja euroja.
Vierailija kirjoitti:
Sokeroinnilla saa sileät kainalot miltei kahdeksi viikoksi kerrallaan, kun se sokerimömmö vetää karvat juurineen pois.
Ei kaikki saa :( Kokeilin sokerointia ja kainalot oli sileät vain 2-3 päivän ajan. Sen jälkeen alkoi uusia karvoja ilmestyä. Koko tuon 2-3 päivää kainalot olivat käsittelyn jäljiltä kipeät ja paikoitellen jopa hieman verestävät. Kainalon iho muistutti jotain kanan nahkaa josta on nypitty sulat. Sokerointi aiheutti kainaloihin myös muutaman karvatuppitulehduksen, joista yksi kehittyi noin 2 cm läpimittaiseksi paiseeksi asti. Paiseen takia jouduin menemään lääkäriin, joka antoi vahvan antibioottikuurin ja sanoi että jos ei tällä lähde niin paise on puhkaistava. Onneksi lähti. Tuon jälkeen en ole enää uskaltanut poistaa karvoja kainaloista muuten kuin höyläämällä.
Huh! Kaikkea naiset tekevät miellyttääkseen miehiä.
Suositus on että kainaloiden sheivauksen jälkeen vältä dödöä 24h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sokeroinnilla saa sileät kainalot miltei kahdeksi viikoksi kerrallaan, kun se sokerimömmö vetää karvat juurineen pois.
Ei kaikki saa :( Kokeilin sokerointia ja kainalot oli sileät vain 2-3 päivän ajan. Sen jälkeen alkoi uusia karvoja ilmestyä. Koko tuon 2-3 päivää kainalot olivat käsittelyn jäljiltä kipeät ja paikoitellen jopa hieman verestävät. Kainalon iho muistutti jotain kanan nahkaa josta on nypitty sulat. Sokerointi aiheutti kainaloihin myös muutaman karvatuppitulehduksen, joista yksi kehittyi noin 2 cm läpimittaiseksi paiseeksi asti. Paiseen takia jouduin menemään lääkäriin, joka antoi vahvan antibioottikuurin ja sanoi että jos ei tällä lähde niin paise on puhkaistava. Onneksi lähti. Tuon jälkeen en ole enää uskaltanut poistaa karvoja kainaloista muuten kuin höyläämällä.
Kuulostaa kokemattomalta sokeroijalta, jolloin karvat katkesivat irtoamisen sijaan. Ikävä kokemus varmasti.
Kävin viime kesänä pari kertaa sokeroittamassa sääriä vastavalmistuneella kosmetologilla ja siinä kävi sama, ikään kuin sheivaus sokerilla. En uskalla mennä hänen luokseen enää.
Mieheni rakastaa minua rajusti kaikkine karvoinenikin. Häntä olen kyllä joutunut muistuttamaan nenäkarvoista. Ei niin, että ne minua häiritsisi, mutta on tekemisissä paljon ihmisten kanssa ja pukeutuu pukuun päivittäin - joitain ihmisiä voisi neuvottelupöydässä häiritä.
Vaikka ajaisin kainalokarvat joka päivä, niin kyllä ne karvojen kohdat siellä kuitenkin näkyy aina vähän tummempina. Enpä siksi viitsi kainaloitani pahemmin näytellä.
Aloittaja on tyypillinen nykyajan homppelipoika.