Miten viestiä tyttöystävälle hienotunteisesti, että kainaloissa ei pidetä sänkeä, vaan ne sheivataan päivittäin?
Oleellinen juttu varsinkin näin kesällä, toki muutoinkin!
Kommentit (237)
Vierailija kirjoitti:
Valionaisella ei kasva kulmakarvojen alapuolella karvoja.
Jätän tämän vain tähän.
Valiomiehellä taas, vaikka olisi karvainen tai karvaton (ei väliä) on päässä muutakin kuin unelma muovinukesta tai pikkulapsista.
Sheivaamaton nainen, jätä se mies. Jos murheena on karvat, niin jotain on pielessä.
Pidän fiksuna sitä, että te molemmat ajatte kainalonne päivittäin. Pitkät kainakarvat miehellä ovat tympeät ja haisevat pahalta.
Just joo. Jos joku vaatisi mua sheivaamaan joka päivä ihan huenotunteisestikin, niin pitäisin ihmistä tosi rasittavana. Mitä muuta kaikkea mahtaa ihan vain hienotunteisesti vihjata. Rasittava äijä.
Aika harva tässä ketjussa on vastannut Ap:n kysymykseen.
Sen sijaan on ryhdytty -jälleen kerran - henkilöön menevään arvosteluun.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva tässä ketjussa on vastannut Ap:n kysymykseen.
Sen sijaan on ryhdytty -jälleen kerran - henkilöön menevään arvosteluun.
Kato näin siinä käy ap:llekin, joten pieni realiteettiterapia tekee hyvää, että ap tietää, mihin on ryhtymässä
Voisko ap kertoa että miten miehelle sanotaan hienovaraisesti että haluaa lopettaa suhteen kun syy on se että mies on niin huono sängyssä ja sillä on niin pieni m*?
Aika monella mennyt tunteisiin?
Tarkkuutta siihen sheivaamiseen, naiset!
Paljon näkee liikenteessä naisia, jotka jättävät reidet karvaisiksi!
Kyllähän tuo aikaansaa tuijotuksia, jos muutoin timmi mimmi esiintyy sänkisissä kainaloissa.
Minä ajelen ehkä viikon-kahden välein ja joka kerta tulee kainalot täyteen punaisia näppyjä.
Olen miettinyt, että jos vain lopettaisi sen ajelun, mutta en kehtaa, kun kuitenkin niitä karvoja pidentää kauhistuksena. Minusta vaan nuo näpyt on paljon rumempia kuin karvat ja kipeitä myös ja osa kehittyy finneiksi.
Vierailija kirjoitti:
Minä ajelen ehkä viikon-kahden välein ja joka kerta tulee kainalot täyteen punaisia näppyjä.
Olen miettinyt, että jos vain lopettaisi sen ajelun, mutta en kehtaa, kun kuitenkin niitä karvoja pidentää kauhistuksena. Minusta vaan nuo näpyt on paljon rumempia kuin karvat ja kipeitä myös ja osa kehittyy finneiksi.
Järjenvastaista touhua sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt, että jos vain lopettaisi sen ajelun, mutta en kehtaa, kun kuitenkin niitä karvoja pidentää kauhistuksena. Minusta vaan nuo näpyt on paljon rumempia kuin karvat ja kipeitä myös ja osa kehittyy finneiksi.Järjenvastaista touhua sinulla.
Niinpä, kiitos rohkaisusta, pitää koittaa ajatella itse ja miettiä vähemmän, että mitä muut ajattelee.
Ap:n tyttöystävä kaipaa eräänlaista kurinpalautusta. Hygieniasta on pidettävä huolta.
Vain pikkupikkumunaiset piittaa mistään naisen karvoista. Oikeat miehet isoine keppeineen panee mennen tullen naisen pyörryksiin, eikä vingu turhia kuten ap.
Ajatko sinäkin kainalokarvasi päivittäin?
Kainaloiden ajelemisen jälkeen karvatupet nousee ärtyneinä koholle siksi aikaa, että uusi karva kasvaa parin millin mittaiseksi.Kainalot eivät siis ole ikinä ihan sileät, koska jos ei ole karvaa niin karvatupet on koholla. Pieni sänki tulee jo ajamisesta seuraavana päivänä ja jos sen taas ajaa, on vaarana että koholla olevat karvatupet menevät samalla rikki. Joudun odottamaan yleensä muutaman päivän, että pystyn ajamaan karvat ilman verenvuotoa ja tulehdusvaaraa. Näin ollen kainaloissani on toisinaan sänkeä. Jos se olisi miehelle ongelma, tuskin olisimme yhdessä.
Karvan kasvuvauhti on yksilöllinen. Joillakin riittää ajelu kerran viikossa, toisilla karvaa puskee niin että joka päivä pitäisi ajaa. Tämä kaikki on normaalia. Valitettavasti itse kuulun jälkimmäiseen ryhmään ja meitä reippaalla karvan kasvulla varustettuja naisia taitaa olla melkoisen paljon.
Ap:n tyttöystävä joutuu skarppaamaan tai pian hänellä ei ole poikaystävää.
Ja lässynlässyn. Itsestään huolehtiva nainen ei juuri sen takia sheivaa itseään päivittäin, että näyttää huolitellummalta. Vai näyttääkö rikkisheivattu iho paremmalta kuin pieni sänki? Onko karvat kasvaneet jo yhden päivän jälkeen, että pitäisi ajella? Taidat olla varsinainen apina.
Tuollaiset miehet, jotka haluaa posliininaista, vaikuttavat pedofiileilta. Hyi!