Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten viestiä tyttöystävälle hienotunteisesti, että kainaloissa ei pidetä sänkeä, vaan ne sheivataan päivittäin?

Vierailija
14.06.2019 |

Oleellinen juttu varsinkin näin kesällä, toki muutoinkin!

Kommentit (237)

Vierailija
101/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä tällaiset tyypit löytää naisen mutta joku joka ei käyttäydy törkeästi tai ei ala vaatia tyttöystävältään sitä ja tätä jäävät yksin??

Vierailija
102/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sheivata, sillä siitä jää juuri sänki. Parempaa jälkeä saa poistovoiteella (Veet). Ei nouse sänki samoin tein.

Sinä siis haluat pussailla tyttöystäväsi kainalokuoppia. No joo, onhan ne erogeenista aluetta, mutta pussata voi muuallekin. 

Veet on kyllä tosi jytyä kamaa kainaloihin. Harvan iho kestää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kainalokarvoihin ei tarvitse kajota ollenkaan.

Kuvottavaa. Jättäisin naisen jolla kasvaa karvoja kainaloissa

Vierailija
104/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä kainalokarvoihin ei tarvitse kajota ollenkaan.

Kuvottavaa. Jättäisin naisen jolla kasvaa karvoja kainaloissa

Taitaa jäädä aika vähän valinnanvaraa kumppaneiden suhteen...

Vierailija
105/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla esimerkilläsi, haistelet ja hivelet usein vastasheivattuja kainaloitasi "aah miten pehmeät ja seksikkäät".

Vierailija
106/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida näin herkkäihoisena naisena, että mun kainalot ei kestä jokapäiväistä sheivaamista. On pakko antaa välillä tulla sänkeä, että iho rauhoittuu. Kumpi sinusta on kivempi? Sänki vai ihottumainen märkänäppyläiho? Pahimmillaan märkänäppylät voivat kehittyä paiseiksi, jos ihon ei anneta olla rauhassa!

Itsellänikin on niin voimakas karvankasvu, että ei pysy sileänä vuorokauttakaan. En sheivaa ihan joka päivä ellei olla jossain festareilla tms. Kun antaa 2-3 millisen sängen tulla, iho ehtii taas rauhoittua ja sen jälkeen voi taas sheivata. Usein tulehtuneeseen karvatuppeen auttaa se, että päästää karvan kasvamaan tupesta vähäksi aikaa. Jos iho on pahasti ärsyyntynyt, on pakko olla sheivaamatta 3-4 päivän ajan.

Vierailija
107/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai muistat myös itse sheivata kainalosi, jos vaadit sitä toiselta?

Mulla ainakin on niin voimakas karvan kasvu, että jos pitäisi sääret, reidet, kainalot ja alapää ajella aivan sileäksi joka päivä niin joutuisin viettämään varmaan tunnin höylän kanssa päivittäin. :( Aina tuppaa jäämään vähän karvoja sinne tänne. En jaksa olla niin tarkka enkä käyttää niin paljon aikaa höyläämiseen.

Vahaa olen kokeillut, mutta ei sopinut minulle. Tulee sisään kasvaneita karvoja ja pitkäaikaisia (kuukausia kestäviä) karvatupen tulehduksia ja ne vasta ruman näköisiä onkin.

Vierailija
108/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli oikeastaan aina näkyvä sänki, vaikka olisi kuinka ajanut ja karva oli paksua ja mustaa ja niitä kasvoi kaksi tai kolmekin samasta tupesta. Vaihdoin sokerointiin (epilointi ja vaha ei todellakaan sovi eikä veet) ja karvat muuttuivat hennoiksi ja värittömiksi. Lisäksi niitä tulee vain yksi per karvatuppi ja kestää aikansa, että kasvavat. Joskus leikkaan saksilla lyhyemmäksi, jos sokerointiväli venyy, mutta en suostu enää koskemaan terällä kainalooni. 

Vierailija
109/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti suhteiden alussa naiset satsaavat kiitettävästi täydelliseen karvattomuuteen. Sitten monilla tapahtuu repsahdus, josta Ap:kin saa nyt kärsiä.

Vierailija
110/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi trollia.

Harjoittele vielä vähän lisää.

Vierailija
111/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kainalokarvojen sheivaus ei ole mikään pikkujuttu, vaikka nyt joku (etenkin mies, joka ei sitä tee) voisi luulla. Kainaloalueen iho on ohuempaa ja herkempää kuin muualla, jos sitä on joka päivä sheivaamassa niin on ihan vereslihalla kyllä, varsinkin jos on muutenkin herkkäihoinen. Deodoranttiakaan ei voisi enää käyttää, kun kirvelisi liikaa ärtynyttä ihoa. Eikä ne karvat sheivaamalla lähde, jos se tosiaan on sänki eli sellaista lyhyttä vielä, turhaan vaan ärsyttää ihoaan päivittäin nämä joka päivä sheivaajat. Kokeilkaas miehet itse ennen kuin täällä yökitte. Hyvää karvatuppitulehdusta! Se se vasta pahalta näyttääkin. Tulee melkein ikävä sitä "ällöä" sänkeä. :)

Sokeroinnilla saa sileät kainalot miltei kahdeksi viikoksi kerrallaan, kun se sokerimömmö vetää karvat juurineen pois. Sheiveri ei tätä tee, vaan karva katkeaa vain ihon pinnalta. Jos maksat tyttöystävällesi jokaisen sokerointikerran, niin varmaan saattaa mennäkin. Tai sitten ei. Kysymällä selviää. Älä kuitenkaan viitsi olla tyypillinen pihi mies, joka valittaa jostain naurettavasta itselleen niin kovin tärkeästä "esteettisestä seikasta" eikä sitten edes suostu maksamaan sen pois hoitamista, vaan naisen pitäisi omilla rahoillaan käydä asia "korjaamassa", vaikkei häntä itseä se edes haittaisi. Säännöllinen sokerointi sitten maksaa pikkuisen enemmän kuin se sheivaus, josta jää hyi ällö sänki. Tosin sokeroinninkin jälkeen pitää hieman karvaa kasvattaa, että taas voi sokeroida sileäksi, liian lyhyt karva ei lähde täysin pois.

Niin, tällaista se on, aikuisen naisen kanssa seurustelu. Heillä kasvaa karvat. Niitä voi kitkeä, mutta ei se karvan kasvu koskaan lopu. Niin kuin ei miehilläkään. Jaksuhali. :DDD

Vierailija
112/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä hänen kainalonsa ja karvansa sulle kuuluu!

Vierailija
113/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummasti suhteiden alussa naiset satsaavat kiitettävästi täydelliseen karvattomuuteen. Sitten monilla tapahtuu repsahdus, josta Ap:kin saa nyt kärsiä.

Karvattomuus ei ole luonnollista. Kyllä miehetkin repsahtavat ja jättävät sänkeä naamaan, lihovat ja kalja maistuu taas runsaasti kun nainen on saatu nalkkiin. 

Kukaan ei ole karvoihin kuollut.

Vierailija
114/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ihmettelen tätä keskustelua.. Oon todella ajatellut (naisena) että jokainen itsestä huolehtiva nainen huolehtii myös kainalokarvoistaan ettei tule ällöä sänkeä? Samoin sääret, bikinialue, ei se päivittäinen/joka toinen päivä sheivaaminen vie nyt niin paljoa aikaa?

Tottakai onhan niitä naisiakin jotka antaa karvojen rehottaa, mutta en yhtään ihmettelis jos jotain miestä todella häiritsee varsinkin jos tottunut aikasemmin sileään naisen vartaloon :D

Vierailija
115/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmettelen tätä keskustelua.. Oon todella ajatellut (naisena) että jokainen itsestä huolehtiva nainen huolehtii myös kainalokarvoistaan ettei tule ällöä sänkeä? Samoin sääret, bikinialue, ei se päivittäinen/joka toinen päivä sheivaaminen vie nyt niin paljoa aikaa?

Tottakai onhan niitä naisiakin jotka antaa karvojen rehottaa, mutta en yhtään ihmettelis jos jotain miestä todella häiritsee varsinkin jos tottunut aikasemmin sileään naisen vartaloon :D

Oletko tullut lainkaan miettineeksi, että naisilla on keskenään erilaisia ihoja ja erilaista karvankasvua? Onnittelut sinulle, jos sinun kainalosi ovat esteettisesti kauniit ja kestävät rankkaakin käsittelyä. 

Vierailija
116/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosalla naisista asia on kunnossa eli kainalot sileinä!

Vierailija
117/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee niin kuin minulle tehtiin Englannissa, eräänä sunnuntaina aamiaispöydässä (läsnä noin 10 henkilöä). Kaksi kundia kysyy:"We've a very important question for you? How often do you shave your underarms?" Siinä meinasi tukehtua sämpylään.

Mikäköhän tuossa aiheutti tukehtumisrefleksin?

The ultimate importance on the question, I presume. Some people are great humorists, although you are not.

118/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kainaloita ei missään ihmeessä tule sheivata, vaan varata kylmävahaliuskoilla tai käydä hoitolasta sokeroinnissa.

Vierailija
119/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta naisen vartalo ei ole luonnostaan sileä tai karvaton. Siinä on näppylöitä, karvoja, raskausarpia, selluliittia, montaa eri värisävyä silloin kun ei ole tummaihoinen, ryppyjä, poimuja.  Ainoastaan lapsen iho on virheetön. 

Vierailija
120/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen todella, ettei jokainen nainen ole luonnonkaunis ja karvaton kukkanen, aina huoliteltu ja kammattu ja kauniisti puettu, hehkuva meikittä ja täydellinen kodinhengetär, sopuisa ja siivo, innokas ja estoton sängyssä, aina virkeä ja halukas, älykäs ja tienaa sopivasti 90 % miehen tuloista (ei enempää, ettei miestä ahdista)  ja kattaa perheen kuluista 50 %. Nainen ei koskaan vaadi eikä pyydä ja osaa ratkaista kaikki konfliktit huomaamatta ja tukee aina miestä kaikissa tämän hankkeissa. 

Kyllähän jokainen mies ansaitsisi hyvän naisen.