Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten viestiä tyttöystävälle hienotunteisesti, että kainaloissa ei pidetä sänkeä, vaan ne sheivataan päivittäin?

Vierailija
14.06.2019 |

Oleellinen juttu varsinkin näin kesällä, toki muutoinkin!

Kommentit (237)

Vierailija
121/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohjoismaisten naisten vapaus olla oma itsensä on anglo-amerikkalaisista miehistä hyvin kiihottavaa. Ja monista muistakin.

Mitä heikompi itsetunto miehellä, sitä kovempi naisen kontrolloinnin tarve.

Ja naisilla myös, esimerkkinä vaikka tuo Parikkalan munahaukkaa pelkäävä lattiarätti.

Vierailija
122/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan jaksa sheivata kainaloita joka päivä.  Ei jaksa ja ihokin siitä kärsii vaikka olisi vähän paksunahkaisempikin.

Eihän miehetkään enää jaksa ajaa partaakaan ...

Jaksa? Aikaa menee pari sekuntia per kainalo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoletko tyttöystäväsi kainaloita päivittäin vai miksi asialla on sinulle merkitystä?

Vierailija
124/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armpit hair looks like pussy hair. Think about that.

Vierailija
125/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin mun miehelle, että kaikki mikä on luonnollista pitää hyväksyä. Mulla kasvaa kainalossa karvoja ja välillä on 1cm sänki, kun en muista niitä sheivata. Mies on hyväksynyt asian. En juurikaan hikoile, joten en haise. Mies joskus laittaa vitsiksi nenänsä kainalooni, vaikka on sänkeä. Saa vitsillä niitä feromoneja... 

Vierailija
126/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän ihmettelen tätä keskustelua.. Oon todella ajatellut (naisena) että jokainen itsestä huolehtiva nainen huolehtii myös kainalokarvoistaan ettei tule ällöä sänkeä? Samoin sääret, bikinialue, ei se päivittäinen/joka toinen päivä sheivaaminen vie nyt niin paljoa aikaa?

Tottakai onhan niitä naisiakin jotka antaa karvojen rehottaa, mutta en yhtään ihmettelis jos jotain miestä todella häiritsee varsinkin jos tottunut aikasemmin sileään naisen vartaloon :D

Sitten kun lopetat Barbieleikit ja astut aikuisten elämään, tajuat kyllä.

Vierailija
127/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valionaisella ei kasva kulmakarvojen alapuolella karvoja.

Jätän tämän vain tähän.

Vierailija
128/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanu lukee aiempia kommentteja, tulin vaan kertoon että

Mulla on normaali mies jota ei kiinnosta monenko päivän sänki kainalosta tai sääristä pilkistää. Aika neitimäistä touhua pitää kirjaa muijan kainalokarvoista.

Vierailija
129/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletan että puhut tässä sun omista kainaloista koska muiden karvoihinhan sulla ei kyllä ole sanomista niin koitat vaan muotoilla tyttöystävälle hienovaraisesti sen että tarvitset joka ilta omaa aikaa n 10 min kun höyläät kainalot. Eipä siinä muuta :) Tsemppiä. 

Tässä oikein malliesimerkki kuinka vedetään herneet nenään asiallisesta kysymyksestä.

Ja ollaan vielä olevinaan niin nokkelia, että!

Kyllä minuakin häiritsee vaimon kainalokarvat välillä. En ole huomauttanut, kun en keksi hyvää tapaa.

Joten ymmärrän aloittajaa oikein hyvin.

Arvaten myös sinun habituksessa on jotain jota vaimoasi häiritsee, mutta hän ei sano siitä. 

Vierailija
130/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen sheivatkoon tai olkoon sheivaamatta ihan mitä haluaa.

Mutta ihania nämä lukuisat kommentit että ei kainaloita voi ajaa joka päivä tai kerran viikossahan riittää hentojen karvojen poisto.

Olisipa niin! Mulla on kainaloissa kello viiden sänki! Karva on tummaa ja vahvaa ja kasvaa 2-3 milliä päivässä. Kahden tai kolmen päivän päästä siitä saa jo sormilla kiinni :D.

Eli todellakin sheivaan joka päivä - eihän siihen mene suihkussa kuin 5 sekuntia per kainalo. Ei ihoni ole mitenkään kärsinyt ja deodoranttiakin laitan heti päälle.

Ainut hyvä puoli on se että myös hiukseni ovat paksut ja kasvavat järjetöntä vauhtia.

Vierailija
131/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valionaisella ei kasva kulmakarvojen alapuolella karvoja.

Jätän tämän vain tähän.

Valiomiehellä kasvaa karvoja kulmakarvojen yläpuolella ja siitä alaspäin on sheivattu

Jätän tämän vain tähän

Vierailija
132/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sinua siinä sängessä häiritsee? Onko kyse siitä, että haluat tyttiksesi olevan joku tietyn sapluunan mukainen nukke? Eikö aito nainen, lihaa ja verta ja vähän kainalokarvaakin, kelpaa omana itsenään?  Oletko niin heikkoitsetuntoinen ja pikkumainen, että pelkäät, mitä mahdollisesti joku ajattelee?

Vinkki: Kulissielämä ei koskaan kannata! 

Vierailija
133/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi niin moni suivaantuu tästä karva asiasta? Minä kyllä ajelen kainalot joka päivä, koska en itse pidä karvoista. En tajua miksi kaikki loukkaantuu siitä jos joku on sitä mieltä että ei pidä tyttöystävänsä kainalokarvoista ja pyytää vinkkejä että voisi HIENOTUNTEISESTI tuoda tämän esille. Omasta mielestä tosin voi hyvin sanoa suoraan että olisi kivempi jos sheivaisit joka päivä, pidän paljaasta kainalosta tms! 

Koska se on turhaa kontrollointia. Tulee fiilis, että mies on esineellistänyt tyttöystävänsä ja haluaa tämän olevan tietyn mallin mukainen, barbiemainen. 

Jos nainen haluaa itse ajaa karvansa niin ajaa. Jos karvat ei häntä vaivaa, saa naismainen nirppanokka-poikaystävä kestää asian, tai lähteä etsimään sängettömämpää tyttöystävää. 

Oikeasti, yleensä on miljoona tärkeämpääkin asiaa tai kehitsykohdetta kuin kainalon hento karva.

Vierailija
134/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kohteliainta olisi olla sanomatta mitää ja vain näyttää omalla esimerkillään, miten itse sheivaa kaikki karvansa joka päivä. Siis kainaloista, intiimialueilta, selästä ja rinnasta. Karvat on kyllä yököttäviä, niin miehellä kuin naisella.

Vierailija
135/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaappa itse ne pall i ja pers ekarvat!!!

Vierailija
136/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on aina ihmetyttäny nää miehet joiden mielestä naisten pitäis olla karvattomia kokoajan ja lyhytkin sänki on ällöttävä. Tulee mieleen pikkutytöistä haaveilevat pedofiilit. Vaikka siis itse sheivaan/siistin kaikki tyypilliset paikat.

Vierailija
137/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herralla taitaa olla karva fobia 🙄

Vierailija
138/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kohteliainta olisi olla sanomatta mitää ja vain näyttää omalla esimerkillään, miten itse sheivaa kaikki karvansa joka päivä. Siis kainaloista, intiimialueilta, selästä ja rinnasta. Karvat on kyllä yököttäviä, niin miehellä kuin naisella.

Jos tyttöystävä ei tajua tosta, että itsekin oot karvaton niin sitten sun täytyy vaan ottaa se puheeksi. Siis oletan, että säkin ajat kaikki karvasi päivittäin? Mikään ei nimittäin oo niin ällöö kuin mies ilman paitaa ja kainalokarvat näkyy. Tai selkäkarvoitus, yöks. Ja kaikista kamalinta on rintakarvoitus. Ja alapää pitää olla ihan posliini miehelläkin.

Vierailija
139/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, onko täysi kainalokarvattomuus ehdoton kriteeri suhteellesi? Parisuhteessa tulisi pystyä puhua asiasta kuin asiasta, ehkäpä kumppanillasi jotai toivomuksia myös sinun suhteesi joita ei ääneen sanonut

Vierailija
140/237 |
15.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko täysi kainalokarvattomuus ehdoton kriteeri suhteellesi? Parisuhteessa tulisi pystyä puhua asiasta kuin asiasta, ehkäpä kumppanillasi jotai toivomuksia myös sinun suhteesi joita ei ääneen sanonut

Tai ehkä kumppanisi on jo toivonutkin sinulta täyttä karvattomuutta ja sitä, että sinulle on ok hänen karvaisuutensa. Elät jossain kivikaudella. Asiat ovat nykyään kääntyneet. Ja nyt itket vauva-palstalla asiaa...