Miten viestiä tyttöystävälle hienotunteisesti, että kainaloissa ei pidetä sänkeä, vaan ne sheivataan päivittäin?
Oleellinen juttu varsinkin näin kesällä, toki muutoinkin!
Kommentit (237)
Ehkä hän yrittää viestiä sinulle hienotunteisesti, että haluaa sinut lähelleen harvemmin.
Minulla tuntuu kainaloissa sänki jo samana päivänä sheivaamisesta. Se iho siellä on jotenkin sellaista että siitä ei saa mitenkään sileää. Ai kamala, onneksi olen sinkku niin ei tarvitse tällaisesta stressata!
Mun mielestä kainalokarvoihin ei tarvitse kajota ollenkaan.
Ketä se sänki haittaa? Eihän sellainen yhden päivän sänki edes näy, jos ei todella läheltä katso, eikä kukaan yleensä tunge päätä mun kainaloon. Huolehtisit omista karvoistasi.
Vaihtoon vaan, jos ei tuon vertaa ajattele toista osapuolta?
Sano vain suoraan, että ymmärtää minkälaisen tyypin kanssa on tekemisissä.
Ei mitenkään. Jos kommentoit hänen karva-asioittensa hoitoa, yrität kontrolloida ja muokata häntä. Ja semmonen on /c:stä.
Ei. Kainalot ajellaan kerran viikossa. Kainalon alueen iho on liian herkkää päivittäiselle ajelulle.
Vierailija kirjoitti:
Minulla tuntuu kainaloissa sänki jo samana päivänä sheivaamisesta. Se iho siellä on jotenkin sellaista että siitä ei saa mitenkään sileää. Ai kamala, onneksi olen sinkku niin ei tarvitse tällaisesta stressata!
Miksi
Joku
Ajaa
Kainalosta
Karvat?
Sairasta.
Ei kukaan jaksa sheivata kainaloita joka päivä. Ei jaksa ja ihokin siitä kärsii vaikka olisi vähän paksunahkaisempikin.
Eihän miehetkään enää jaksa ajaa partaakaan ...
Naisten voimakas karvankasvu on tae voimakkaasta seksuaalivietistä.
Tuosta se alkaa, kohta jää sääretkin ajamatta, jne...
Toteat vain tomerasti, että saat hävetä julkisilla paikoilla silmät päästä hänen välinpitämättömyyden takia. Menee perille yleensä kerrasta.
Kysy, onko hän tarkistuttanut testosteronitasot?
Mitä väliä pikku sängellä kainaloissa, jos ei ole sen enempää?
Kainalokarvoilla on hyvä vaimentaa liian äänekkääksi käyvä petikumppani.
Joska kehuisit ihailevaan sävyyn hänen voimakasta karvankasvuaan?