Miehet kertovat nyt rehellisesti, millaista on deittailla sinkkuäitiä tai yksinhuoltajaa
Kommentit (7)
Erikoisen kuvan on toimittelijatar löytänyt kuvituskuvaksi, hirviötatuoitu nainen imettämässä vauvaa. Naisen kaulan oikealla puolella (kuvassa vasemmalla, hiusten takkaa) erottuu raju kaulatatuointi ja esteettä esillä oleva osa kaulasta näyttää, ilman että tarvitse photoshoppia avata, olevan siistiksi retusoitu.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään toimittelijatar Katri Koskinen on löytänyt jotakin eroa yksinhuoltajan ja sinkkuäidin välillä, ainakin minulle ne ovat aina olleet sama asia.
Tuollaista eroa ei ole olemassa.
Sinkkuäiti == nainen jolla on lapsia ja joka on jätetty.
Yksinhuoltajaäiti == nainen jolla on lapsia ja joka on jätetty eikä (tuntematon) mies maksa elatusapua.
Yhteishuoltajaäiti == nainen jolla on lapsia ja on jätetty, tämän lapset saattaa joskus kyläillä isänsä luona.
Antoi n. vartin tuttavuuden jälkeen. Sain järkyttävän hiivan, joka onneksi lähti suun kautta otettavalla lääkkeellä. Muuten deittailu ei suuresti poikennut normaalista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään toimittelijatar Katri Koskinen on löytänyt jotakin eroa yksinhuoltajan ja sinkkuäidin välillä, ainakin minulle ne ovat aina olleet sama asia.
Yksinhuoltajaäiti == nainen jolla on lapsia ja joka on jätetty eikä (tuntematon) mies maksa elatusapua.
Yhteishuoltajaäiti == nainen jolla on lapsia ja on jätetty, tämän lapset saattaa joskus kyläillä isänsä luona.
Kaikki yhtä perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki meni väärin. Kyllä isä maksaa elatusapua, vaikka oliskin yksinhuoltajaäiti.