Fundamentalistikristityksi hurahtamisen ABC?
Mitä suosittelette? Miten pääsisin alkuun? Olen nainen.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala selvästi kutsuu sua :) Minua kutsui 10 vuotta sitten. Olen aina uskonut Jumalaan, mutta uskonasiat alkoivat tosissaan kiinnostamaan ihan uudella tavalla 10 vuotta sitten.
Kävin muutamassa srk:ssa, mutta se oli vaikeaa... En osaa änkeä mihinkään porukkaan eikä ole ketään, jonka kanssa mennä... Vanhat kaveritkin on jäänyt, kun en jaksa mitään baareja enää. Ja he nauravat uskoville.
Seurasin paljon ns. vapaiden suuntien saarnoja, mutta viime aikoina tunnustuksellinen luterilaisuus on puhutellut.Mulla on hyvinkin samantyyppinen tilanne. Ne harvat läheiseni ja sukulaisenikin karsastavat uskovaisia, joten en juurikaan kehtaa puhua niistä asioista heille. Olen myös liian ujo tuppautumaan mihinkään porukkaan kovin oma-aloitteisesti. Baarit ym. eivät ole mua kiinnostaneet koskaan. Kunpa löytyisi samanhenkisiä ihmisiä jostain.
T. Ap
Minkä ikäinen olet ap? Olen myös pk-seudulta ja nainen. Olen 38. Olen joskus harkinnut laittavani ilmoituksen jonnekin ystävänhakusivulle, mutta en ole jotenkin vielä uskaltanut. Olisi vaan niin mukava puhua joskus uskonasioistakin jonkun ystävän kanssa. Olen tuo nro 10.
Olen 41-vuotias. Minustakin olisi mukavaa jutella. 🙂
T. Ap
Katsotaan, jos uskaltaudun luomaan jonkun väliaikaisen sähköpostin ja laitan sen tänne :)
T. Nro 10
No niin. Loin profiilin tänne. Profiilitietojen kuvauksessani on nyt sähköpostini. Jos täällä on muitakin uskonasioista kiinnostuneita naispuolisia pk-seudulta, niin laittakaa viestiä :)
T. Vastaaja nro 10
Onko Sleyn toiminta tuttua? Joskus olen käynyt heidän messussaan. Siitä tosin on jo aikaa, mutta tykkäsin kyllä :)
T: 17
Vierailija kirjoitti:
Onko Sleyn toiminta tuttua? Joskus olen käynyt heidän messussaan. Siitä tosin on jo aikaa, mutta tykkäsin kyllä :)
T: 17
Sley vaikuttaa kyllä kiinnostavalta :) En ole heidän tilaisuuksissaan (vielä) käynyt, mutta olen jonkin verran tutustunut näkemyksiinsä heidän sivuillaan. Vaikuttaa oikein hyvältä luterilaisuudelta :)
Suomen Raamattuopisto, Kauniainen. Sley. Lähetyshiippakunta. Opko, Kylväjän, Sanna ja Kansanlähetys. Näiden piirissä raitista opetusta, luterilaisia ja herätyskristillisiä, Raamattuun sitoutunutta.
Kiitos vastauksesta. Nyt löysinkin pappien esittelyt. Marko on itselleni tuttu kaveri tv7:stä. Verkoston toiminta vaikuttaa oikein lämminhenkiseltä ja ihmiset vaikuttavat olevan mukana tosissaan, siis hyvällä tavalla. Virkakäsitys taitaa nousta kuitenkin itselleni haasteeksi tässä.
T. Nro 10