Yle TV2 nyt: Ohjeita miehille kuinka nainen pokataan
Noin helppoa se on kun vain tietää mitä pitää tehdä.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri vaihdon kanavan. Heti tuli hyvä pointti. Jos tyttö sanoo "painu helvettiin" niin painu. Älä ota itseesi, ties kuinka mones olet sen päivän aikana.
Toi ei ollut lainkaan se pointti. Ymmärsit sen väärin.
Mikä se pointti sitten oli? Saako sillä todistetusti pokattua naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten näitä 15 vuotta vanhoja juttuja jotkut vielä jaksaa?
Erikin (Mysteryn) jutut oli +15 vuotta sitten hot, ei enää.
Siis on todettu ettei ne toimi?
Totta helvetissä ne toimii, mutta eikö nuo jutut ole jo yleistietoa kaikille?
Mitkä niistä opeista toimii? Itse en katsonut ohjelmaa jaa kiinnostaa mitä voisi oppia.
Huuhuuu täällä on väitetty että opit toimii! Voisiko joku vastata mitkä niistä toimii ja mihin?
Mä voin kertoa ilman mitään kursseja.
A. Ole hyvän näköinen
B. Ole sujuva ja miellyttävä small-talkin puhuja
Se oli siinä. Kysyttävää?
Millaista näiden oppien mukaan on sujuva ja miellyttävä small talk?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä niistä opeista toimii? Itse en katsonut ohjelmaa jaa kiinnostaa mitä voisi oppia.
Huuhuuu täällä on väitetty että opit toimii! Voisiko joku vastata mitkä niistä toimii ja mihin?
A. Ole hyvän näköinen
Ovatko miehet siis tosissaan niin tyhmiä että käyvät jotain usean päivän seminaareja kuullakseen nuo asiat?
Ovatko naiset oikeasti niin tyhmiä, että heidän pitää osallistua kaikenlaisiin voimaannuttaviin olet arvokas naisena-tempauksiin? Pitäisikö kaikki itsetuntemus-, -arvostus- ja -kunnioitusasiat ottaa ja osata aina annettuina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on kuin työnhakua. Ensin kartoitat itseäsi kiinnostavan kohteen ja pohdit, mitä sille tarjoat itsestäsi. Sitten laadit hakemuksen ja lähestyt. Jäät odottamaan vereslihalla vastausta. Joka on: eipä kuule kiinnosta sinunlaisesi. Painu v_ttuun, hyvää kesää.
Jäät miettimään traumasi kanssa, mikä sinussa on vialla.
Sinussa ei ole vikana muuta kuin että laitoit hakemuksen sinne minne saman päivän aikana laittoi sata muutakin. Ei siitä kannata ottaa itseensä ettei tullut valituksi.
Vähän huono vertaus, ei työpaikka-asioissa sentään koskaan tule palautteena, että haista nyt tai mitä veetä oikein kuvittelet, pahimmillaan jäät vaan ilman vastausta ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A. Ole hyvän näköinen
Ovatko miehet siis tosissaan niin tyhmiä että käyvät jotain usean päivän seminaareja kuullakseen nuo asiat?
Ovatko naiset oikeasti niin tyhmiä, että heidän pitää osallistua kaikenlaisiin voimaannuttaviin olet arvokas naisena-tempauksiin? Pitäisikö kaikki itsetuntemus-, -arvostus- ja -kunnioitusasiat ottaa ja osata aina annettuina?
Miesten itse tunto siis kohoaa siitä että heille sanoo että heidän pitää olla hyvän näköisiä? Kun eivät itse tajunneet? Kai ne edea opettaa miten olla hyvän näköisiä?
Mitä siis on noiden oppien mukaan hyvännäköinen ja mitä sujuva small talk?
A. Ole hyvän näköinen
Juu on. Entäs jos ei ole tommonen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on kuin työnhakua. Ensin kartoitat itseäsi kiinnostavan kohteen ja pohdit, mitä sille tarjoat itsestäsi. Sitten laadit hakemuksen ja lähestyt. Jäät odottamaan vereslihalla vastausta. Joka on: eipä kuule kiinnosta sinunlaisesi. Painu v_ttuun, hyvää kesää.
Jäät miettimään traumasi kanssa, mikä sinussa on vialla.
Sinussa ei ole vikana muuta kuin että laitoit hakemuksen sinne minne saman päivän aikana laittoi sata muutakin. Ei siitä kannata ottaa itseensä ettei tullut valituksi.
Vähän huono vertaus, ei työpaikka-asioissa sentään koskaan tule palautteena, että haista nyt tai mitä veetä oikein kuvittelet, pahimmillaan jäät vaan ilman vastausta ;)
Varmaan jos kasvotusten menet töitä hakemaan niin tulee yhtä usein kuin naista iskiessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri vaihdon kanavan. Heti tuli hyvä pointti. Jos tyttö sanoo "painu helvettiin" niin painu. Älä ota itseesi, ties kuinka mones olet sen päivän aikana.
Se ei ollut toimintaohje, vaan asiayhteydestä irtileikattu lause. Itse asiassa pokausoppeihin kuuluu, että tiehensä toivottaminen on mekaaninen automaattireaktio, joka ei kerro vielä mitään naisen todellisista syvemmistä toiveista. Sillä vaan karsitaan pois ne, joilla ei riitä kiinnostusta nähdä yhtään avausta enempää vaivaa naisen eteen. Menestyvä pokaaja sivuuttaa siis torjunnan kuin sitä ei olisi kuullutkaan.
Eli miehille opetetaan että "ei" ei tarkoita oikeasti "ei". Mutta M#too ja seksismi ei ole oikeita juttuja, niinhän? Kun eihän naiset oikeasti tiedä mitä ne haluaa.
Ihan tosielämässä tapahtuu sitä, että nainen esittää ensin ei-niin-kiinnostunutta, tai lämpenee ihan oikeasti vasta illan edetessä, ja loppuillasta ollaan naisen aloitteesta panemassa kiihkeästi hänen kämpillään. Eka ei ei oikeasti kerro paljon mitään.
Jos nainen sanoo ei ja sä jatkat, se voi olla tilanteesta riippuen rikos.
Ja jos nainen sanoo miehelle v-tun r-kkari, niin sekin voi tilanteesta riippuen olla rikos. Eli mitä koetit tässä opettaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A. Ole hyvän näköinen
Sehän se juttu onkin. Ei ole mitään kaavaa. Sitä opitaan kokemuksen ja sosiaalisen älyn avulla. Kaikki ei opi koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A. Ole hyvän näköinen
Sehän se juttu onkin. Ei ole mitään kaavaa. Sitä opitaan kokemuksen ja sosiaalisen älyn avulla. Kaikki ei opi koskaan.
Eli pelimiesopit on pelkkää huijausta?
Vierailija kirjoitti:
A. Ole hyvän näköinen
Sitten pitää yrittää kehittyä laittamalla itsensä likoon. Voi olla, että auttaa tai sitten ei. Ehkä joutuu tyytymään vain valittamaan surkeaa kohtaloaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A. Ole hyvän näköinen
Eli pelimiesopit on pelkkää huijausta?
Niistä voi saada jotain vinkkejä tai ajattelun aihetta, mutta ei ne ketään muuta pelimieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ainakaan Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei ollut toimintaohje, vaan asiayhteydestä irtileikattu lause. Itse asiassa pokausoppeihin kuuluu, että tiehensä toivottaminen on mekaaninen automaattireaktio, joka ei kerro vielä mitään naisen todellisista syvemmistä toiveista. Sillä vaan karsitaan pois ne, joilla ei riitä kiinnostusta nähdä yhtään avausta enempää vaivaa naisen eteen. Menestyvä pokaaja sivuuttaa siis torjunnan kuin sitä ei olisi kuullutkaan.
Eli miehille opetetaan että "ei" ei tarkoita oikeasti "ei". Mutta M#too ja seksismi ei ole oikeita juttuja, niinhän? Kun eihän naiset oikeasti tiedä mitä ne haluaa.
Ihan tosielämässä tapahtuu sitä, että nainen esittää ensin ei-niin-kiinnostunutta, tai lämpenee ihan oikeasti vasta illan edetessä, ja loppuillasta ollaan naisen aloitteesta panemassa kiihkeästi hänen kämpillään. Eka ei ei oikeasti kerro paljon mitään.
Jos nainen sanoo ei ja sä jatkat, se voi olla tilanteesta riippuen rikos.
Ja jos nainen sanoo miehelle v-tun r-kkari, niin sekin voi tilanteesta riippuen olla rikos. Eli mitä koetit tässä opettaa?
Onko joku opettanut erikseen seminaarissa tai muussa naisia tekemään noin?
Tuossa ylempänä voit nähdä viestin jossa opetetaan että naisen ilmaisu ettei halua jutella onkin vain peli jossa pitää yrittää enemmän jos haluaa naisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ainakaan Suomessa.
Noita on kuitenkin järjestetty myös Suomessa. Kaikeri siellä oli osallitujia joita on siis huijattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
A. Ole hyvän näköinen
Suomessa mennään ”juttusille” eli todetaan, ettei olla tutustuttu aikaisemmin ja kysyy ensin vaikka nimeä ja kotipaikkakuntaa. Sen jälkeen mielenkiinnonkohteet, harrastukset jne. Toki siviilisäätykin kannattaa selvittää jossain välissä.
Vierailija kirjoitti:
A. Ole hyvän näköinen
Miehet voivat tehdä todella paljon ulkonäölleen ihan käymällä valkaisuttamassa hampaat vaikka soodavalkaisuussa sekä sellaisella parturilla, jolla on näkemystä ja kokemusta asiakkaille toimivista jutuista.
Tavarataloissa on pukeutumisneuvojia varta vasten neuvomaan tyylikkään pukeutumisen saloja jokaisessa hintaluokassa.
Itseään voi sivistää kirjaston ja dokumenttien avulla ilmaiseksi.
Tässä on kyselty, mitkä pelimiesopit sitten toimivat. Ainakin yksi on käynyt tässäkin ketjussa ilmi hienosti kautta linjan: nainen vihaa vastuuta. Miehen on kannettava 100% vastuu tilanteessa, ja samaan aikaan nainen haluaa säilyttää itsellään 100% oikeuksista. Ja juuri näin ainakin tuo Mystery on opettanut.
Ja näinhän se on: miesten valtaosa ei osaa nähdä edes unta tilanteesta, jossa varteenotettava nainen tulisi oma-aloitteisesti iskemään. Ja jos tulee niin mies ei osaa tilanteeseen reagoida millään tavalla järkevästi (koska moisen mahdollisuus ei ole koskaan käynyt edes mielessä).
Jo sillä pääsee mies aika pitkälle kun sisäistää, että KAIKKI on tehtävä itse, eikä siltikään onnistu kuin joskus harvoin. Tästä muuten seuraa juurikin se ilmiö, että iän karttuessa miehiä kiinnostaa koko ajan vähemmän nähdä sitä huimaa vaivaa, jota usein pelkkä kahvilatreffille pääseminen edellyttää. => "Miksei hyviä miehiä ole missään?"
Opastettiinko siellä myös, että miten valtion protokollan mukaisesti asetetaan erektoitunut penis oikeaoppisesti emättimeen?
Ei hel#vetti taas mitä ohjelmia: "Aikuinen, näin sinun kuuluu elää"
Ehkä niistä seminaareista voi saada jotain ajatuksia, itseluottamusta tai lisäpotkua yrittää käytännön lähestymisiä, mutta kyllä ne lopulta on nuo mainitsemani pointit, joihin kaikki perustuu.