Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajatteleekohan miehet ikinä että mahtaako he kiihottaa naista?

Vierailija
14.06.2019 |

Aina on kyse vaan että näyttääkö nainen miehen mieleen kiihottavalta mutta ajatteleeko miehet koskaan että mahdankohan itse kiihottaa tätä naista?

ps. Miehet yliarvioi ulkonäkönsä ja seksikkyytensä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ainakaan pidä itseäni kiihottavana, mutta silti uskon ja tiedän että maailmasta löytyy naisia jotka pitävät minun kaltaisestani miehestä, ja otollisessa tilanteessa jopa kiihottuvat.

Vierailija
2/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ajatellut, että kiihottaisin naista pelkän ulkonäköni johdosta. Olen ajatellut, että minusta kiihotutaan ajanmyötä, kun mukaan on tullut tunteet ja yhteensopiva kemia seksin suhteen. Tästä syystä yllätyin, kun nykyinen naisystäväni kertoi tunteneensa minuun seksuaalista vetoa heti ensi tapaamisella. Tämä sai minut kyseenalaistamaan hyvin vahvasti hänen miesmakunsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole itse ainakaan ajatellut ikinä kiihottavani ketään. Eiköhän sen nainen tulisi itse sanomaan, jos asia olisi näin.

Vierailija
4/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta eritoten tämän palstan miehillä on pikemminkin inhorealistinen kuva itsestään ja tieto siitä, ettemme todellakaan kiihota ketään naista.

Vierailija
5/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ulkonäöstäni. En mieti kiihotanko ketään. En mieti kelpaanko jollekkin. Mua ei loppupeleissä kiinnosta. On parempaakin tekemistä ja en ole enää epävarma kuten nuorempana olin. Saan katseita naisilta. En tiedä ovatko positiivisia katseita vai mitä. Kuten sanoin ei kiinnosta.

Vierailija
6/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noin toimi. Mies voi heittää ajatuksen kehiin.

Nainen päättää jo siinä vaiheessa kiinnostaako, vai eikö.

Sinccis

Vierailija
7/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö teitä ole kukaan nainen tullut koskaan iskemään baarissa ja vienyt kotiinsa penemaan kunnolla ??

Sinccis

Vierailija
8/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis eikö teitä ole kukaan nainen tullut koskaan iskemään baarissa ja vienyt kotiinsa penemaan kunnolla ??

Sinccis

no eipä ole :/

uli 

Vierailija
9/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako kertaa naiset on tulleet iskemään teitä? Mua on tullut lesbonaisetkin iskemään.

Se on kiinni itseluottamuksesta!

Sinccis

Vierailija
10/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinccis

Ei. Ei todellakaan. Ei edes yhtä merkitsevää katsetta. Eipä siis ole harhaluuloa, että olisin kiihottava.

Vierailija
11/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ajatellaan. Suuriääninen osa miehiä vain huutaa päälle täysiä naisten ulkonäöstä,, että se oma epävarmuus peittyisi.

Vierailija
12/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieten pikemminkin miten näytän ammattimaiselta näyttämättä kiihottavalta.

Vierailija
13/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ps. Miehet yliarvioi ulkonäkönsä ja seksikkyytensä"

Ottaen huomioon että naisten silmissä 99% miehistä on samaa harmaata massaa, sitä on paha aliarvioida.

En usko että olen koskaan näyttänyt seksikkäältä kenenkään naisen silmissä.

M/39

Vierailija
14/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että kiihotan naisia. 💪

-mies

Vierailija
15/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin sitä silloin kun olin nuori ja kuuma. Nyt kun en ole, en ajattele asiaa.

Vierailija
16/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen useinkin ja huomaan naisen kiihottuvan paksusta kalustani. Siihen kun yhdistän taidollisen suuhoidon naisen vulvaan niin nainen kiihotuksesta huutaa munaa sisään.

Vierailija
17/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki, litinä ja huokailu kuuluu kauas, kun naiset näkevät 180/115/12 45v kaljuuntuvan rillipäisen habituksen... not.

18/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina on kyse vaan että näyttääkö nainen miehen mieleen kiihottavalta mutta ajatteleeko miehet koskaan että mahdankohan itse kiihottaa tätä naista?

ps. Miehet yliarvioi ulkonäkönsä ja seksikkyytensä.

No kyllä vielä sentään tullut kommenttia että haluaa minua, eli oletan että asia on edelleen hyvin ja oma ulkoinenkin olemus on kait ihan ok.

ps. Ja kyllä ne naisetkin osaa tämän.

Vierailija
19/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku nainen katsoo kohti liian pitkään niin laitan käden esille esitelläkseni sormusta, mutta tämä ei auta kaikista pahimpiin tapauksiin.

Vierailija
20/29 |
14.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sosiaalisesti kömpelö boheemi, joten en hirveästi naisten päitä käännä kuin töissä yläasteella, mutta vastakaikua siellä en tietenkään anna selvistä syistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä