Mies humalassa yksin kellarissa :(
Itkettää miten humalassa se on, näyttää ja kuulostaa juopolta ja rähisee itsekseen myös siihen malliin kuin puistojen juopot. Aloitti tinttaamisen ip ja nyt tukevassa humalassa. Toivottavasti sammuis pian, onneksi lapset touhuilee omiaan toisessa kerroksessa eikä välitä tilanteesta. Saavat myös mennä kaverille yöksi (iiiiso kiitos siitä!) vaikka ei täällä mitään hätää ole tai tule.
Kommentit (18)
Ennemmin kännissä kuin suomalaisen akan seurassa.
Voi kekäle, olet menny vihervassarin kans kimppaan 😬
Meillä mies vuorotyöläismies saunoo viikolla yksin täydessä tinassa. Kiva siinä laittaa lapset nukkumaan ja yrittää itse käydä kun toinen laulaa ja saunoo pienessä asunnossa.
Mitäpä se sanoo sinusta jos mies mieluummin menee kellariin vetään viinaa kuin katselee sinua?
Olisiko parempi, että sillä olisi joku kaveri seurana kellarissa juomassa? Tai peräti joku nainen?
Luulin jo että ollaanko me tosiaan ainoa ulkoisesti normaali perhe jossa mies on jo humalassa. Ei tarvitse mennä turvakotiin eikä mitään sellaista, on vain outoa kun muutama tunti sitten se on ollut vielä asiallisesti ihmisten ilmoilla ja nyt on nakit silmillä.
Tämä ei nyt varmasti helpota sinun oloa, mutta en usko, että lapset eivät välitä tilanteesta. Eivät ehkä näytä sitä päällepäin, mutta onhan tuollainen ihan hiton ahdistavaa. Ja tämän sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä, miehesi kuulostaa ihan isältäni.
Äijä viihtyy kellarissa. Älä mene häiritsemään äijän viihtymistä. M52
Voi, kun kurjaa sulla on... voimia sulle.. Yritä muokata oma elämäsi parempaan tilaan... me katsellaan miehen kanssa kisoja...
Lauantaisin kuuluu olla naula päässä!
Miehelle kannattaa antaa omaa aikaa. Tee muutama voikku ja käy sanomassa, että rentoudu kulta kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei nyt varmasti helpota sinun oloa, mutta en usko, että lapset eivät välitä tilanteesta. Eivät ehkä näytä sitä päällepäin, mutta onhan tuollainen ihan hiton ahdistavaa. Ja tämän sanon kokemuksen syvällä rintaäänellä, miehesi kuulostaa ihan isältäni.
Itse olen lapsena usein kokenut moista ja surullinen oma äitinikin oli meidän lasten puolesta. Ap:sta tuntuu nyt tällä hetkellä varmasti pahalta ja lapset voivat muistaa tämän läpi elämänsä. Itse olen 24-vuotias ja muistan hyvin, kun olin lapsi, että miltä se tuntui, kun isä tuli bilettämästä. Ajatus oli, että mitä myrkkyä isälle on annettu ja kuka sille on sitä antanut... Vieläkin muistan elävästi, kun isäni kusi alleen sohvalle jouluna ja me lapset laitettiin tonttulakki sen päähän, että se piristyisi. Itse olen ainakin oppinut noista muistoista sen, etten juoppoa miestä ota. Muista keskustella asiasta miehesi kanssa asiallisesti, kun hän on selvä. Äläkä huuda lasten kuullen miehellesi. Eivät he vielä ymmärrä, mikä on humala.
Miksi te annatte lasten kasvaa tällaisissa perheissä? Heillä on yksi lapsuus! Mukavat muistot örisevistä isistä ja pahimmillaan tulevat samanlaisiksi tai naivat samanlaisen.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä kiljupönttö ?
Joo ja nimi on Tevo
Mitä haittaa siitä on siellä kellarissa?
Onko sillä kiljupönttö ?